Ik wil ook naar huisquote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar huis fietsen![]()
dag lieve snoepjes
*pakt stiekem een stukjequote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Dankje marc! Lekker!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Daar staat ie voor
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde buiquote:
heb je die niet zien staan in de keuken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een pallet koffie gaat bestellen?
Klinkt heel goedquote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
Was dat die pallet met dozen waar MPG steeds voor ging staan. In zo'n verdedigende houding en een blik die zei:'Van mij! afblijven!'?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 2 april 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde bui
Dat klopt, heb ik niet.. Maare daar hoef je me heus niet zo mee te pesten hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaakt
*checkt fobo* Woonplaats: op een roze wolk..quote:
Mijn wolkje kan daar wel heen drijven als de wind goed staatquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
*checkt fobo* Woonplaats: op een roze wolk..
Tja, dan wordt het lastig om naar het strand te gaan
ik pest alleen zwakbegaafdenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik niet.. Maare daar hoef je me heus niet zo mee te pesten hoor!
Was dat een mededeling of een uitsluitsel?quote:
uitsluitsel, tenminste zolang je niet bij mij op het werk woontquote:Op donderdag 2 april 2009 19:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Was dat een mededeling of een uitsluitsel?
*blaast piens wolkje naar het strand*quote:Op donderdag 2 april 2009 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn wolkje kan daar wel heen drijven als de wind goed staat![]()
maar ehm... hint: er rijden bussen rechstreeks van mijn woonplaats naar die van jou
Hmm, voor de zekerheid: wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
uitsluitsel, tenminste zolang je niet bij mij op het werk woont
Iets verder weg nog dan jij denktquote:Op donderdag 2 april 2009 19:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
*blaast piens wolkje naar het strand*
Toch niet the great city of Hoofddorp?Heemstede? IJmuiden? Het kan in ieder geval nooit ver van zee zijn..
Nee, nog niet netjes voorgesteld![]()
Wat zijn de vragen..?
ik werk met verstandelijk gehandicapten, van downers tot autisten en alles wat er tussen zit, nu nog als vrijwilliger maar draai er meer uren als menig collega met een vast contract en hopelijk vanaf augustus met opleiding en baan daarquote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hmm, voor de zekerheid: wat voor werk doe jij?
Pff lastig.. Ik ben niet zo thuis in de omgeving hierquote:Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Iets verder weg nog dan jij denkt
Vragen? Ehm... nou stel je gewoon voor
Bijna! Amstelveenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pff lastig.. Ik ben niet zo thuis in de omgeving hierwat ligt verder weg..? Nieuw Vennep? Hillegom? Oh, oh,oh!! Is het Aalsmeer..?
Eeuh, nou hoi! Ik ben dus Nijns, 21jaar (nog eventjes) nog hard bezig met mijn scriptie maar ondertussen al wel full time aan de slag sinds juli 2008.
Mijn zusje doet sph en die loopt nu stage bij een dergelijke instelling. Lijkt mij ook heel leuk werk: vermoeiend maar dankbaar. Knap hoor, mijn respect! Welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijk gehandicapten, van downers tot autisten en alles wat er tussen zit, nu nog als vrijwilliger maar draai er meer uren als menig collega met een vast contract en hopelijk vanaf augustus met opleiding en baan daar
Oh, ik had het kunnen weten..!quote:
spw met als uitstroom woonbegeleiding of activiteitenbegeleiding.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mijn zusje doet sph en die loopt nu stage bij een dergelijke instelling. Lijkt mij ook heel leuk werk: vermoeiend maar dankbaar. Knap hoor, mijn respect! Welke opleiding wil je gaan doen?
Nope geen troostprijsjesquote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, ik had het kunnen weten..!krijg ik een troostprijsje?
Hallo! (nog vragen?)
Erg leuk! Er zijn zoveel leuke opleidingen/beroepen etc. Ik ben blij dat ik al gekozen heb voor beiden (voorlopig)quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
spw met als uitstroom woonbegeleiding of activiteitenbegeleiding.
Hoofdprijsje dan?quote:
quote:
Ik ga zo maar eens eten maken!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:25 schreef Pien85 het volgende:
Iedereen druk aan het eten?
Mijn eten was niet zo lekker
Het is lekker hier. Wel wat wind, maar ik vind het niet storend.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:50 schreef Nijns het volgende:
Zo, weer thuis, lekker aan het koken!
DaMart: hoe is het weer in Zandvoort?Maw: heeft het nog zin daar straks eventjes heen te gaan of waait het flink?
Kan ik zelfs kiezen..? Waaruit?quote:
Hmm, ik twijfel nog.. Het zonnetje straalt niet echt meerquote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens eten maken!
Ben maar een uur bezig geweest met boodschappen doen.
[..]
Het is lekker hier. Wel wat wind, maar ik vind het niet storend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |