Ik wil ook naar huisquote:Op donderdag 2 april 2009 16:18 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar huis fietsen![]()
dag lieve snoepjes
*pakt stiekem een stukjequote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Oh lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet een halve ananas in de ksc
Dankje marc! Lekker!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Daar staat ie voor
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde buiquote:
heb je die niet zien staan in de keuken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een pallet koffie gaat bestellen?
Klinkt heel goedquote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
Was dat die pallet met dozen waar MPG steeds voor ging staan. In zo'n verdedigende houding en een blik die zei:'Van mij! afblijven!'?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je die niet zien staan in de keuken dan?
Douwe en Egbert komen dat aan huis brengen joh.
Ik heb kip curry kokossoep gemaakt, de kip tandoori staat te bluppen en als toetje hebben we pecan caramel ijs
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaaktquote:Op donderdag 2 april 2009 17:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Aldus sprak Klonk in een pedagogisch verantwoorde bui
Dat klopt, heb ik niet.. Maare daar hoef je me heus niet zo mee te pesten hoor!quote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dit een echt pedagogische bui noemen, dan heb je mij nog niet meegemaakt
*checkt fobo* Woonplaats: op een roze wolk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |