Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw kan altijd! Het smelt alleen wat sneller met dit weer.
[..]
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strandquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjes
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..quote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
Mag ik bij jou komen wonen Mart?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strand![]()
.
Ik klaag nooit dat het te warm is!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warmquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Trek je dan ook een bikini aan?quote:
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
[..]
Trek je dan ook een bikini aan?.
Dan zorgt Mart wel voor de sneeuwquote:
Ik ook nietquote:
het is mijn avatars schuldquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Ja!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris/wijn* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Indahquote:
Rosé is toch wijnquote:
En gelijk een hapje eten en vervolgens lekker gaan clubben.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |