Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sneeuw kan altijd! Het smelt alleen wat sneller met dit weer.
[..]
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strandquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, bij dit weer hoort geen sneeuw... Ik wil warmte en zon en bruin worden, en meisjes in rokjes en jurkjes
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..quote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eens.
Mag ik bij jou komen wonen Mart?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten vrouwen in bikini langs de boulevard en op het strand![]()
.
Ik klaag nooit dat het te warm is!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warmquote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel sneeuw gezien nee.. Ach, in de winter verlangen we naar de zomer, in de zomer klagen we dat het te heet is..
Trek je dan ook een bikini aan?quote:
Ja, dat heb ik ook een beetjequote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik sneller dan klagen dat het te koud is. Een graad of 23 is nog leuk, hogere temperaturen zijn te warm.
[..]
Trek je dan ook een bikini aan?.
Dan zorgt Mart wel voor de sneeuwquote:
Ik ook nietquote:
het is mijn avatars schuldquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zittenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:55 schreef Pien85 het volgende:
Is het eindelijk lekker weer buiten, zitten wij te zeuren over sneeuw
Ja!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris/wijn* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Indahquote:
Rosé is toch wijnquote:
En gelijk een hapje eten en vervolgens lekker gaan clubben.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om met een lekker glas (wit)bier/rosé/fris* op een terras te gaan zitten.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Heb pas geleden met zijn tweeen nog een fles rose weggeslobberd tijdens het avondeten. Dat is nog een leuke avond geworden.quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb pas geleden met zijn tweeen nog een fles rose weggeslobberd tijdens het avondeten. Dat is nog een leuke avond geworden.![]()
Baileys gaat er bij ons ook wel in inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen
Maar ik ben een enorme zeikerd wat drinken betreft, drink eigenlijk alleen maar sapjes, zoete witte wijn en baileys...
jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Denk zeg maar hoi voor het te laat is
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2009 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baileys gaat er bij ons ook wel in inderdaadvanuit Singapore over een paar dagen maar twee liter-flessen mee terug naar Indonesie nemen voor de zekerheid... haha..
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerBaileys is bij mij echt een beetje een verslaving geworden
Mag alleen momenteel geen druppel alcohol meer
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
LekkerBaileys is bij mij echt een beetje een verslaving geworden
Mag alleen momenteel geen druppel alcohol meer
Niets mis mee hoor, zolang je het maar niet op 1 avond achter elkaar wegtikt..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Baileys, witte wijn, bier, rosé
(nee, ik heb geen drankprobleem..!)
quote:
Anti depresiva.... Dus niet meer drinkenquote:
Dat was ik niet van plan neequote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, zolang je het maar niet op 1 avond achter elkaar wegtikt..
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Anti depresiva.... Dus niet meer drinken
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat wist ik niet (dat je dan geen alcohol meer mocht) naja, de reden dat je het slikt zal wel erger zijn
Ik heb pas een drankprobleem als het op isquote:Op donderdag 2 april 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Baileys, witte wijn, bier, rosé
(nee, ik heb geen drankprobleem..!)
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb pas een drankprobleem als het op is.
is tjeerd weer bezig?!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voelde een hele slechte reactie van me opkomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Anti depresiva.... Dus niet meer drinken
Gelukkig maar >insert knuffel-smiley<quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenKan je hele rare dingen van gaan doen
Maar 't valt best mee met me hoor
+1 totaal niet voorspelbaarquote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, alcohol en anti depresiva gaan niet zo goed samenKan je hele rare dingen van gaan doen
Maar 't valt best mee met me hoor
Zeg 't maar hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik voelde een hele slechte reactie van me opkomen.
Mjah, zoals nijns al zegt, zal wel niet zonder reden zijn. Hopelijk kun je snel weer aan de alcohol, met mate dan wel!
Knuffelenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar >insert knuffel-smiley<
Vertel!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |