goedquote:
Oeh tof!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef BrandX het volgende:
pien, de laatste ui gezien met je naam er in? welliswaar niet lang, maar vond het zonde van je plaatjes om het langer er in te proppen
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
Tofquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
[..]ff kijken of het dan goed zichtbaar is
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
*applausje*quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
Nou, ik vind dat ik wel een bakkie leut heb verdiend nu
Zijn die programma's gewoon gratis te downloaden?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Hey Leannequote:
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook lieverquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Jasc Software is toch Paintshop Pro?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook liever
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Ik zou wel een goede link willen hebben om gratis een photoshop-iets te downloaden zeg maar..quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Dat klinkt inderdaad handiger dan Imageready, dat bij Photoshop CS2 hoort. Daarbij heb je een stuk minder opties.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef BrandX het volgende:
oh, handige aan animationshop: je zet twee frames (plaatjes) naast elkaar, en dan kan je via image transition kiezen op welke wijze het ene plaatje overgaat in het andere. In die van pien heb ik fade, morph en dissolve gebruikt, bij die van mij vooral blinds
Dat heb ik thuis ook nog wel ergens, geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is het andere programma ja. Animation shop zit daar meestal bij
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey Leanne
ik zie de afbeeldingen niet
wat een kutbedrijf
het heeft niet veel functies, maar wel net de praktische. Bijvoorbeeld vervang kleur xx door kleur yy en crop (plaatjes bij snijden) Ook kan je per frame aangeven hoe lang je wil dat die in beeld blijft. Zo heb ik de rode handschoen een langere 'tijd' gegeven, anders zou hij direct weer weg zijn gevallen in de overgang naar het volgende plaatjequote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad handiger dan Imageready, dat bij Photoshop CS2 hoort. Daarbij heb je een stuk minder opties.
www.gimp.orgquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede link willen hebben om gratis een photoshop-iets te downloaden zeg maar..
Heldquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
www.gimp.org
Zelfde functionaliteit als Photoshop, maar dan Open Source
MPGquote:Op donderdag 2 april 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
www.gimp.org
Zelfde functionaliteit als Photoshop, maar dan Open Source
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zetten
thanx voor de tip maar die opties staan al goed, ik merk nu dat het aan de snelheid van het internet hier ligtquote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Onder opties --> tabblad weergave --> onderaan 'voorkeur voor usericons omkeren?' op 'ja' zetten
Bij mij sneeuw je overalquote:Op donderdag 2 april 2009 11:26 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn ava sneeuwt nog als ik in mijn fobo kijk
Ik zie gewoon nog pien dr oudequote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
nou zie ik die van pien ook helemaal
ligt echt aan de snelheid
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is die wel heel dramatisch langzaamquote:Op donderdag 2 april 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx voor de tip maar die opties staan al goed, ik merk nu dat het aan de snelheid van het internet hier ligt
Die van jou zie ik dus bijvoorbeeld nieteensquote:Op donderdag 2 april 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is die wel heel dramatisch langzaamouderwetse inbelmodem ofzo?
Ik heb mobiel internet op mijn laptop, max 3,5 mb/s en ik kan zelfs streams zien
Heb ik gedaan.. Mss niet helemaal goed.. Ik kijk straks nog even, wil al die nieuwe icons wel eens zien!quote:
Sneeuw kan altijd! Het smelt alleen wat sneller met dit weerquote:
Ik heb de afgelopen winter zo weinig sneeuw gezien... alles lag bij MPG, en die wilde het niet eensquote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Nijns het volgende:
Wordt het eindelijk lekker terrasjes-weer, geen ze sneeuwballen gooien..
*Nijns verlangt terug naar de tijd dat ze nog op school zat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |