goedquote:
Oeh tof!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef BrandX het volgende:
pien, de laatste ui gezien met je naam er in? welliswaar niet lang, maar vond het zonde van je plaatjes om het langer er in te proppen
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
Tofquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:
[..]ff kijken of het dan goed zichtbaar is
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oeh tof!![]()
Kan m'n naam nog in 't roze?
*applausje*quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
Nou, ik vind dat ik wel een bakkie leut heb verdiend nu
Zijn die programma's gewoon gratis te downloaden?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Hey Leannequote:
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook lieverquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
Waar maak jij de bewegende gifjes mee, BX? Met ImageReady (Adobe) of een ander programma?
Jasc Software is toch Paintshop Pro?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
animation shop 3. Is onderdeel van Jasc Software en nee niet gratis. Over hoe ik het verkregen heb zwijg ik dan ook liever
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Ik zou wel een goede link willen hebben om gratis een photoshop-iets te downloaden zeg maar..quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jasc Software is toch Paintshop Pro?
Dat klinkt inderdaad handiger dan Imageready, dat bij Photoshop CS2 hoort. Daarbij heb je een stuk minder opties.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef BrandX het volgende:
oh, handige aan animationshop: je zet twee frames (plaatjes) naast elkaar, en dan kan je via image transition kiezen op welke wijze het ene plaatje overgaat in het andere. In die van pien heb ik fade, morph en dissolve gebruikt, bij die van mij vooral blinds
Dat heb ik thuis ook nog wel ergens, geloof ikquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is het andere programma ja. Animation shop zit daar meestal bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |