quote:Op donderdag 2 april 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, en dat dat geen goede combi is kan ik bevestigen![]()
Ik wilde zeggen: Kun je je verdriet niet meer wegzuipen dat je pillen nodig hebt..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg 't maar hoorIk hou wel van hele slechte reacties
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Kun je je verdriet niet meer wegzuipen dat je pillen nodig hebt..
Slecht he?
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjesquote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg 't maar hoorIk hou wel van hele slechte reacties
[..]
Knuffelen
[..]
Vertel!
Ach, je kan je afvragen wat suffer is: het met die reden laten of de mensen die je uitlachen dat je dat hebt maar zelf ieder weekend kotsend op de stoep van de plaatselijke discotheek liggen..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjes
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...quote:Op donderdag 2 april 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik pak vanavond lekker een Baileys in de salsa-bar hier in KL.
Bierquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
katsmisselijk en totaal van de wereld na een paar biertjes
ik weet wel wie ik uitlach, die laatste groep, met groot genoegen ook nog en zonder schaamte!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, je kan je afvragen wat suffer is: het met die reden laten of de mensen die je uitlachen dat je dat hebt maar zelf ieder weekend kotsend op de stoep van de plaatselijke discotheek liggen..
pas maar op, daar komen kinderen vanquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...
Lekker goedkoop dronken worden dan toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BierMaar ik ben van 3 wijntjes ook al de weg kwijt, ook zonder pillen
ik heb een achterlijk hoge grensquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
BierMaar ik ben van 3 wijntjes ook al de weg kwijt, ook zonder pillen
jij bent net zo'n dure als mijn huidige vriendin, die drinkt met me op als we aan het bier zitten. Wel handig als je er 2 voor de prijs van 1 krijgt, nooit lauw bier.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een achterlijk hoge grens
De eerste keer carnaval was MPG best verbaasd dat ik als vrouwtje van 1.63 eigenlijk niet onder deed voor zijn vrienden
Ga daar maar niet teveel vanuitquote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, daar komen kinderen van
Ik vond m wel leukquote:
Dat dan wel weer jaquote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker goedkoop dronken worden dan toch?
Ik kan gewoon niet zo goed tegen alcoholquote:Op donderdag 2 april 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een achterlijk hoge grens
De eerste keer carnaval was MPG best verbaasd dat ik als vrouwtje van 1.63 eigenlijk niet onder deed voor zijn vrienden
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf welquote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent net zo'n dure als mijn huidige vriendin, die drinkt met me op als we aan het bier zitten. Wel handig als je er 2 voor de prijs van 1 krijgt, nooit lauw bier.
quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet wel wie ik uitlach, die laatste groep, met groot genoegen ook nog en zonder schaamte!
[..]
Zonder e dan toch. Of heb je stiekem een fles jameson, bushmills oid gehaaldquote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien dat ik met MPG aan de whiskey ga...
Dan is het te hopen voor je dat MPG niet ook geėmancipeerd is, want dan mag je zijn drank ook nog gaan betalenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf wel
Dit is Indonesie, waar de vrouwen nog normaal doen en zich gewoon laten tracterenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben geemancipeerd ja, ik betaal zelf wel
Ah! Dan is dit het bewijs dat ik toch echt indonesisch bloed in me hebquote:Op donderdag 2 april 2009 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is Indonesie, waar de vrouwen nog normaal doen en zich gewoon laten tracteren`
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het te hopen voor je dat MPG niet ook geėmancipeerd is, want dan mag je zijn drank ook nog gaan betalen.
beetje bevestiging is niets mis mee toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah! Dan is dit het bewijs dat ik toch echt indonesisch bloed in me heb![]()
Hoewel ik dat al wist met een indonesische vader, maar goed, dat doet er niet toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |