Laat die jongen ook af en toe een pretje hebben...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
Mart, blijft nou eens van 'Invoeren' af aan het einde van een topic!
Ik vond het wel een mooie afsluiter zo... dat van die 1-aprilgrapquote:Op woensdag 1 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
Mart, blijft nou eens van 'Invoeren' af aan het einde van een topic!
Af en toequote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laat die jongen ook af en toe een pretje hebben...
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik telkens op de lapo aas.
Ik heb zelfs al twee andere ideeën voor TT"squote:Op woensdag 1 april 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik telkens TT's bedenk.
Zou ik ook doen!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval allemaal... ik ontken alles.
Verf komt van de muur af?quote:
2 minuten in de magnetronquote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet Papier vast wel nieuwe voor je!
Ze zouden die Polen moeten beenhakkenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben met 10-0 gewonnen. Dat slaat toch heul nergens op.
Slaap lekkerquote:
Truste.quote:
A demainquote:
Gatverquote:Op woensdag 1 april 2009 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
2 minuten in de magnetron
WLzquote:
Ik moest om 7 uur op de fiets zitten naar Heemstede, om mijn trein te halen.quote:
In Zandvoort is toch ook gewoon een station? Waarom ging je naar Heemstede dan..?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest om 7 uur op de fiets zitten naar Heemstede, om mijn trein te halen.
Morgenochtend meld ik me wel wat later hier.
quote:
Omdat de route vanaf Heemstede via Leiden naar werk inclusief fietsen ongeveer 10 minuten sneller is dan Zandvoort-Amsterdam-werkquote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
In Zandvoort is toch ook gewoon een station? Waarom ging je naar Heemstede dan..?
Ah, logisch ja!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat de route vaaf Heemstede via Leiden naar werk inclusief fietsen ongeveer 10 minuten sneller is dan Zandvoort-Amsterdam-werk.
Hai! was wel leuk gisteren dus ik dacht: neem nog eens een kijkje..quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
Dans l'ecole!
Dadelijk verdedigen![]()
Wat een stilte hier en wat is het lelijk
En wat is er lelijk?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Wat voor dans en tegen wie moet je je verdedigen?.
Ik zie niks nieuwsquote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen mensen
Ik heb een nieuwe ava
quote:Top 100 van woensdag 1 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
012. 154 Houniet
018. 129 cablegunmaster
051. 080 Ladylike
077. 067 DaMart
Hij is rood!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen mensen
Ik heb een nieuwe ava
Ik zie de oude nog denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is rood!
Ik heb afgelopen weekend ook heel stiekem mijn avatar een beetje lente meegegeven.
Niet vermeldquote:
Ik zie deze:quote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
oude [ afbeelding ] nieuwe [ afbeelding ]
Domme vraag wellicht, hoe komen jullie aan die cijfertjes? Ik zie ze overal opduikenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er in.
Met evenveel posts als onze nieuwe theedame!
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbiequote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai! was wel leuk gisteren dus ik dacht: neem nog eens een kijkje..
Nu zie ik 't welquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
ah dan moet je in opties even aanzetten webicon omgekeerd oid.
ff kijken wat er precies staat wat je aan moet klikken, momentje
Wat mij betreft is iedereen hier ook welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbie
Dat is lief!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja het is hier altijd heul gezellig. En jij bent ook gezellig dus je bent van harte welkom. Tenminste als het aan mij ligt , ik ben hier ook een beetje een newbie
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik vind m mooiquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]ah ok, dan hoef ik je het niet meer te vertellen
had zin in een kleurtje, vond mn ui in ene wel heel zwart-wit
Nu istie vrolijker, en alleen nog maar boks!
ik kan wel een bewegende voor je maken hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m mooiIk wil ook een bewegende
Maar kan ik zelf niet maken, en weet niet wat ik er in wil hebben
Vlindertjesquote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan wel een bewegende voor je maken hoor
je hebt een bloem en een vlinder... Iets met vlinders? lekker lente/zomers?
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:Leanne en Nijns!
Altijd leuk, nieuwe gezichten
Een vliegende vlinder... misschien heb ik daar thuis nog wel een filmpje vanquote:Op donderdag 2 april 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind m mooiIk wil ook een bewegende
Maar kan ik zelf niet maken, en weet niet wat ik er in wil hebben
Moet wel persé een dagpauwoog zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vliegende vlinder... misschien heb ik daar thuis nog wel een filmpje van.
Wat heb je met die vlinders als ik vragen mag..?quote:
Die komen uit deze topics:quote:Op donderdag 2 april 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Domme vraag wellicht, hoe komen jullie aan die cijfertjes? Ik zie ze overal opduiken
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vlindertjes
[ afbeelding ] deze moet er sowieso in
Een heleboel... Dagpauwogen vind ik gewoon mooi, en daarnaast zijn vlinders een beetje een symbool voor mijn leven, beetje van hier naar daar fladderen, en zo loopt mijn leven ook een beetje, ik fladder van hier naar daar, maar kom altijd weer terug op de zelfde plaats. En het hele larve -> cocon -> vlinder gebeuren. Bovendien hebben wij, sinds mijn vader overleed, al jaren een vlinder op het balkon op zijn sterfdag, en zo nog veel meer... En vlinders in je buik is ookquote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat heb je met die vlinders als ik vragen mag..?
quote:
Tofquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]ik zal ff kijken, ik heb wel al deze gemaakt
[ afbeelding ]
Oh, ik sta er ook in..! Omg, wat een posts zeg: ik moet mij eens meer met mijn werk bezig houdenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die komen uit deze topics:
Dagcijfers #181
Ja, ik begreep gisteren dat je geen koffie drinkt, dus ben je een theedamequote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh, ik sta er ook in..! Omg, wat een posts zeg: ik moet mij eens meer met mijn werk bezig houden
Ik ben dus de nieuwe theedamewat een eervolle vermelding al!
Koffiequote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik begreep gisteren dat je geen koffie drinkt, dus ben je een theedame.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
TofKan je het vogeltje nog vervangen voor die andere?
En iets met mn username?
Of vraag ik nu heel veel?
hoi BrandXquote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef BrandX het volgende:Leanne en Nijns!
Altijd leuk, nieuwe gezichten
Ik ga deze er vast in zettenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga ff kijken voor iets met je username
Dat hoor je heel veel over vlinders.. Mooi!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een heleboel... Dagpauwogen vind ik gewoon mooi, en daarnaast zijn vlinders een beetje een symbool voor mijn leven, beetje van hier naar daar fladderen, en zo loopt mijn leven ook een beetje, ik fladder van hier naar daar, maar kom altijd weer terug op de zelfde plaats. En het hele larve -> cocon -> vlinder gebeuren. Bovendien hebben wij, sinds mijn vader overleed, al jaren een vlinder op het blakon op zijn sterfdag, en zo nog veel meer... En vlinder is je buik is ook
ja kloptquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
hoi BrandX, volgens mij kenden wij elkaar al een beetje
Je had me al weleens welkom geheten in mijn fobo.
Je was toen aan het afstuderen als ik me het goed herinner. Ben je daar nog mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |