Bij MediaMarkt in Utrecht. Ik had geluk, dit was de laatste.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe telefoon voor erbij:
Voor ¤4 had ik hem ook niet kunnen laten liggen.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Gast, luister....die telefoon is tantoe lelijk!!
Is geen sticker maar een karton, die kan je er makkelijk af schuivenquote:Op maandag 13 april 2009 01:28 schreef Ered het volgende:
Nice, jammer van die gare stikker die eronder zit. Verpest het doosje wel een beetje
Heb ik ook, maar dan op dvd. Zeer mooi.quote:
Bij Hema toevallig? Heb ook een lading gekocht voor 1/2 van de prijs.quote:Op maandag 13 april 2009 10:54 schreef Pastry het volgende:
Zaterdag nog gehaald:
[ afbeelding ]
voor de helft van de prijs
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Bij Hema toevallig? Heb ook een lading gekocht voor 1/2 van de prijs.
Wutquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef Sylvana het volgende:
1 paar bruine enkellaarsjes
1 paar zwarte laarzen
1 paar bruine laarzen
7 shirtjes
Die dingen heb ik gebouwd.quote:
Wat is dat vlak bovenop je kast?quote:
Geen idee.quote:
Ik ook!quote:
Gelikt.... specs?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:05 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast gekocht voor volgend schooljaar.
Specsquote:
Jawel, de batterij is wel snel leeg. maar gebruik`m ook bijna niet.quote:
Leuk man!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
De Gendarme box van Louis de Funes
Alle Louis de Funes films van de gendarmerie
Ah 42 inchquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehh ja, hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oei, en daar durf je voor uit te komen op FOK!?
Repsect
Hoeveel kost ie normaal gesproken?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vervolg van Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 21
Heb je iets gekocht en wil je dat met anderen delen, post dan in dit topic.![]()
Mijn laatste aanschaf:
Nieuwe telefoon voor erbij:
[ afbeelding ]
1.3 Megapixel camera, Bluetooth, RDS FM-radio, enz enz.
4 euro.![]()
Eigenlijk 19 euro, maar zit 15 euro beltegoed bij.
[..]
Bij MediaMarkt in Utrecht. Ik had geluk, dit was de laatste.
Is dat een PC? Of alleen een afspeelunit of iets dergelijks? Ziet er interessant uit maar ik heb weinig verstand van die dingenquote:
Het is een Mediatank. Hiermee ga ik mijn HD films op TV afspelen in veel formaten. Ik heb eer een 1 TB schijf ingezet. Hiermee kun je ook youtube films, Google films, Flickr, internetradio en veel andere zaken mee uitvoeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat een PC? Of alleen een afspeelunit of iets dergelijks? Ziet er interessant uit maar ik heb weinig verstand van die dingen
G1 van t-mobile ik heb em zelf ookquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef ilijaz het volgende:
Welke telefoon is dat? Ziet er goed uit.
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 07:31 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Een D-Link DNS-323 2-bay NAS
En 2 Samsung EcoGreen F2 HD103SI 1TB schijfjes
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?quote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Fogel het volgende:
Een nieuwe printer (voor thuis):
[ link | afbeelding ]
Met abonnement gekocht? Wannahave, moet er ook een SIM lock vrij ergens zien te vinden. Ook de zwarte uiteraard.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?
Volgens mij heeft er iemand een weddenschap gewonnen gisteren:quote:Op maandag 28 september 2009 08:30 schreef female81 het volgende:
Het was gisteren vlooienmarkt in de buurt. Ik vond dit zo heerlijk kitch.![]()
[ afbeelding ]
Printen natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?
foto?quote:
quote:
Ziet er leuk uit, veel plezier er mee!quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen betere foto ('s).
De onderste twee heb ik ook nog in mijn collectiequote:Op maandag 26 oktober 2009 07:08 schreef female81 het volgende:
Het was weer vlooienmarkt, gisteren. In de Brabanthallen hadden ze 5 hallen volgepropt met oude troep. Resultaat aan het einde van de dag: Twee plastic tassen van in totaal minstens 10 kilo. Eentje had ik tijdens de vlooienmarkt al tijdelijk naar het depot gebracht. Ik had toen nog maar nauwelijks meer dan één hal achter de rug, en moest er nog bijna vier.
Om de 100 meter moest ik ze, op de terugweg naar het station (het is een vrij lange weg en er rijdt geen bus, én ik heb geen rijbewijs), eventjes op de grond zetten. Had ik nou maar zo'n bejaarden-karretje meegenomen...
Wat erin zat, naast héél veel oude tijdschriften? Cd's. Homo 100-cd deel 2. Move the House 9. Enzovoort. En een stuk of tien cd's voor pa. Die haat 'gewoon' winkelen al en haat vlooienmarkten nog veel erger, maar wil wel regelmatig een nieuwe cd, dus ik zoek vrijwel al zijn cd's uit. --> Naar zíjn smaak, natuurlijk. O.a. meegenomen op recente vlooienmarkten: André van Duin, Roger Whitacker, Willeke Alberti, Anita Meyer en het Volendams Operakoor. 9 van de 10 keer gok ik goed en vindt 'ie het mooi.
De meneer van voormalige platenwinkel House of Sounds was de schuldige van al die kilo's bagage van gisteren (): volgens mij had 'ie in totaal bijna een halve kilometer aan tafels + vloerruimte volgepropt met zijn spullen. En ik overdrijf niet. Ik zat helemaal met een rode waas voor m'n ogen in zijn bakken te graaien.
Overigens heb ik de cd's die ik op de laatste drie vlooienmarkten bij elkaar heb verzameld eventjes ingescand (afgezien van de bovenste want die is gewoon 'nieuw'):
http://www.wwzapper.com/cds/aanvulling.jpg
Serieus ouwe, hoeveel luchtjes heb jij wel niet?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Serieus ouwe, hoeveel luchtjes heb jij wel niet?
Deze heb ik ook sinds kortquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel veel![]()
. Nieuwe gehaald. Deze roeleert hard!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Afdruk van 140 bij 56cm voor aan de muur met zwarte houten lijst erbij
Ik heb 'm op www.deviantart.com besteld tijdens een actie waardoor ie te betalen was, normaal is het wat aan de dure kant vanwege de verzendkosten vanuit de VSquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:35 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is deze ook online te bestellen (met lijst?)
Die verzendkosten zijn inderdaad aan de dure kant, vanaf $89,-quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb 'm op www.deviantart.com besteld tijdens een actie waardoor ie te betalen was, normaal is het wat aan de dure kant vanwege de verzendkosten vanuit de VS
Link naar print: http://www.deviantart.com/print/4060284/
Was een actie van Deviantart een poosje geleden waarbij de verzendkosten een week lang gratis waren. Dat doen ze eens in de zoveel maandenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:31 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Die verzendkosten zijn inderdaad aan de dure kant, vanaf $89,-![]()
Was die actie van jou een gezamenlijke inkoopactie of een actie van Deviantart zelf?
is zoiets erg duur?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:00 schreef johanmulder het volgende:
[ afbeelding ]
Een 25 jaar oude whiskey voor iemand die volgende week 25 jaar wordt, leek me wel een mooi kado!
Werol is een baas.quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Afdruk van 140 bij 56cm voor aan de muur met zwarte houten lijst erbij
Deze kostte 50,-. Dat viel me op zich wel meequote:
Hoeveel kost zo'n ding nou tegenwoordig? Ja, ik ben te lui om het op te zoeken jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef MJay1 het volgende:
[ afbeelding ]
Apple iPhone 3GS 16gb![]()
Heb hem nog niet binnen, maar is nu onderweg
Ik kreeg de mijne (zwarte) voor 20 euro bij een abonnement van 29,95 per maand, dus dat valt opzich best meequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n ding nou tegenwoordig? Ja, ik ben te lui om het op te zoeken ja
Ik heb hem via PM van iemand op Fok gekocht. Heb er 280 voor betaald, inclusief verzendenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n ding nou tegenwoordig? Ja, ik ben te lui om het op te zoeken ja
diegene die hem voor deze prijs heeft verkocht is gekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb hem via PM van iemand op Fok gekocht. Heb er 280 voor betaald, inclusief verzenden
Hahaha ja inderdaad, die moet echt wel een eurootje of 450 op kunnen leveren. Goeie dealquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
diegene die hem voor deze prijs heeft verkocht is gek![]()
Die heb ik ook, klassiekertje.quote:
jouw borsten?quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef biekske2009 het volgende:
Mijn meest recente aankoop, omdat de vorige wel ENORM goed in de smaak viel:
http://www.sexyjewels.nl/shop1/photos/750.jpg
Wtf? Zijn dat niet gewoon oorbellen? Is dat nou voor "dagelijks gebruik" of voor erotische doeleinden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze daar op z'n laatst overmorgen aan hangen
Nee, niet precies oorbellen, al kan je ze er wel van laten maken....quote:Wtf? Zijn dat niet gewoon oorbellen? Is dat nou voor "dagelijks gebruik" of voor erotische doeleinden?
Mag hopen dat je al een moederbord al langer had en alleen cpu upgrade was anders ben je flink genaaidquote:
ben jaloersquote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een acer aspire M3641 4GB quadcore met philips 220E 22"beeldscherm voor 600 euro. En draaien als een tierelier
Meither vind het er kanker lelijk uitzien imo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, ieder zijn ding zeg ik dan maarIk zou er niet bepaald opgewonden van worden als mijn vriendin dat zou doen denk ik
Het zijn gewon gare schoenen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt zien ze er toch mooier uit imo. Gare vorm op die foto
Ik wilde reageren met "Daar schaf ik elke 2 dagen circa 60 liter van aan" maar toen zag ik het groene handvatquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:10 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
37,5 liter van dit prachtige goedjeKan ik weer 3 volle dagen mee vooruit
Mja, ik tank 95.. Hoog tijd voor een diesel met zo'n 25.000km/jaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "Daar schaf ik elke 2 dagen circa 60 liter van aan" maar toen zag ik het groene handvat
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, dat is die van Dizerquote:
Nu niet meer.quote:
U gaat vuurpijlen maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef SnowLeopard het volgende:
[ afbeelding ]
Wenger Ranger 155
[ afbeelding ]
Imco Triplex aansteker
[ afbeelding ]
kaliumnitraat
[ afbeelding ]
& magnesium.
een rood kruisjequote:
quote:
feliquote:
Alleen het boek was acceptabel geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allen niet voor mezelf
Het zijn twee boeken, lutser.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Alleen het boek was acceptabel geweest.
Zwets niet, dat onderste is een film.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zijn twee boeken, lutser.
Verder: /care
Uhuh en die is al te koopquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zwets niet, dat onderste is een film.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn custom IEMs waren duurder
en ik heb ze voor 160
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:48 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Met 4x2TB schijvenHet hele zaakje binnenkort in RAID-5, dan kan ik weer 6TB aan films kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |