Jawel, de batterij is wel snel leeg. maar gebruik`m ook bijna niet.quote:
Leuk man!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
De Gendarme box van Louis de Funes
Alle Louis de Funes films van de gendarmerie
Ah 42 inchquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehh ja, hoezo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oei, en daar durf je voor uit te komen op FOK!?
Repsect
Hoeveel kost ie normaal gesproken?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vervolg van Meld hier je nieuwste aanschaf - Deel 21
Heb je iets gekocht en wil je dat met anderen delen, post dan in dit topic.![]()
Mijn laatste aanschaf:
Nieuwe telefoon voor erbij:
[ afbeelding ]
1.3 Megapixel camera, Bluetooth, RDS FM-radio, enz enz.
4 euro.![]()
Eigenlijk 19 euro, maar zit 15 euro beltegoed bij.
[..]
Bij MediaMarkt in Utrecht. Ik had geluk, dit was de laatste.
Is dat een PC? Of alleen een afspeelunit of iets dergelijks? Ziet er interessant uit maar ik heb weinig verstand van die dingenquote:
Het is een Mediatank. Hiermee ga ik mijn HD films op TV afspelen in veel formaten. Ik heb eer een 1 TB schijf ingezet. Hiermee kun je ook youtube films, Google films, Flickr, internetradio en veel andere zaken mee uitvoeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat een PC? Of alleen een afspeelunit of iets dergelijks? Ziet er interessant uit maar ik heb weinig verstand van die dingen
G1 van t-mobile ik heb em zelf ookquote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef ilijaz het volgende:
Welke telefoon is dat? Ziet er goed uit.
Nicequote:Op vrijdag 18 september 2009 07:31 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Een D-Link DNS-323 2-bay NAS
En 2 Samsung EcoGreen F2 HD103SI 1TB schijfjes
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?quote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Fogel het volgende:
Een nieuwe printer (voor thuis):
[ link | afbeelding ]
Met abonnement gekocht? Wannahave, moet er ook een SIM lock vrij ergens zien te vinden. Ook de zwarte uiteraard.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?
Volgens mij heeft er iemand een weddenschap gewonnen gisteren:quote:Op maandag 28 september 2009 08:30 schreef female81 het volgende:
Het was gisteren vlooienmarkt in de buurt. Ik vond dit zo heerlijk kitch.![]()
[ afbeelding ]
Printen natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding thuis?
foto?quote:
quote:
Ziet er leuk uit, veel plezier er mee!quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas geen betere foto ('s).
De onderste twee heb ik ook nog in mijn collectiequote:Op maandag 26 oktober 2009 07:08 schreef female81 het volgende:
Het was weer vlooienmarkt, gisteren. In de Brabanthallen hadden ze 5 hallen volgepropt met oude troep. Resultaat aan het einde van de dag: Twee plastic tassen van in totaal minstens 10 kilo. Eentje had ik tijdens de vlooienmarkt al tijdelijk naar het depot gebracht. Ik had toen nog maar nauwelijks meer dan één hal achter de rug, en moest er nog bijna vier.
Om de 100 meter moest ik ze, op de terugweg naar het station (het is een vrij lange weg en er rijdt geen bus, én ik heb geen rijbewijs), eventjes op de grond zetten. Had ik nou maar zo'n bejaarden-karretje meegenomen...
Wat erin zat, naast héél veel oude tijdschriften? Cd's. Homo 100-cd deel 2. Move the House 9. Enzovoort. En een stuk of tien cd's voor pa. Die haat 'gewoon' winkelen al en haat vlooienmarkten nog veel erger, maar wil wel regelmatig een nieuwe cd, dus ik zoek vrijwel al zijn cd's uit. --> Naar zíjn smaak, natuurlijk. O.a. meegenomen op recente vlooienmarkten: André van Duin, Roger Whitacker, Willeke Alberti, Anita Meyer en het Volendams Operakoor. 9 van de 10 keer gok ik goed en vindt 'ie het mooi.
De meneer van voormalige platenwinkel House of Sounds was de schuldige van al die kilo's bagage van gisteren (): volgens mij had 'ie in totaal bijna een halve kilometer aan tafels + vloerruimte volgepropt met zijn spullen. En ik overdrijf niet. Ik zat helemaal met een rode waas voor m'n ogen in zijn bakken te graaien.
Overigens heb ik de cd's die ik op de laatste drie vlooienmarkten bij elkaar heb verzameld eventjes ingescand (afgezien van de bovenste want die is gewoon 'nieuw'):
http://www.wwzapper.com/cds/aanvulling.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |