Het was weer vlooienmarkt, gisteren. In de Brabanthallen hadden ze 5 hallen volgepropt met oude troep. Resultaat aan het einde van de dag: Twee plastic tassen van in totaal minstens 10 kilo. Eentje had ik tijdens de vlooienmarkt al tijdelijk naar het depot gebracht. Ik had toen nog maar nauwelijks meer dan één hal achter de rug, en moest er nog bijna vier.
Om de 100 meter moest ik ze, op de terugweg naar het station (het is een vrij lange weg en er rijdt geen bus, én ik heb geen rijbewijs), eventjes op de grond zetten. Had ik nou maar zo'n bejaarden-karretje meegenomen...
Wat erin zat, naast héél veel oude tijdschriften? Cd's. Homo 100-cd deel 2. Move the House 9. Enzovoort. En een stuk of tien cd's voor pa. Die haat 'gewoon' winkelen al en haat vlooienmarkten nog veel erger, maar wil wel regelmatig een nieuwe cd, dus ik zoek vrijwel al zijn cd's uit. --> Naar zíjn smaak, natuurlijk. O.a. meegenomen op recente vlooienmarkten: André van Duin, Roger Whitacker, Willeke Alberti, Anita Meyer en het Volendams Operakoor. 9 van de 10 keer gok ik goed en vindt 'ie het mooi.
De meneer van voormalige platenwinkel House of Sounds was de schuldige van al die kilo's bagage van gisteren (

): volgens mij had 'ie in totaal bijna een halve kilometer aan tafels + vloerruimte volgepropt met zijn spullen. En ik overdrijf niet. Ik zat helemaal met een rode waas voor m'n ogen in zijn bakken te graaien.
Overigens heb ik de cd's die ik op de laatste drie vlooienmarkten bij elkaar heb verzameld eventjes ingescand (afgezien van de bovenste want die is gewoon 'nieuw'):
http://www.wwzapper.com/cds/aanvulling.jpg[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2009 07:25:26 ]