Serieus ouwe, hoeveel luchtjes heb jij wel niet?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Serieus ouwe, hoeveel luchtjes heb jij wel niet?
Deze heb ik ook sinds kortquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel veel![]()
. Nieuwe gehaald. Deze roeleert hard!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Afdruk van 140 bij 56cm voor aan de muur met zwarte houten lijst erbij
Ik heb 'm op www.deviantart.com besteld tijdens een actie waardoor ie te betalen was, normaal is het wat aan de dure kant vanwege de verzendkosten vanuit de VSquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:35 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is deze ook online te bestellen (met lijst?)
Die verzendkosten zijn inderdaad aan de dure kant, vanaf $89,-quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb 'm op www.deviantart.com besteld tijdens een actie waardoor ie te betalen was, normaal is het wat aan de dure kant vanwege de verzendkosten vanuit de VS
Link naar print: http://www.deviantart.com/print/4060284/
Was een actie van Deviantart een poosje geleden waarbij de verzendkosten een week lang gratis waren. Dat doen ze eens in de zoveel maandenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:31 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Die verzendkosten zijn inderdaad aan de dure kant, vanaf $89,-![]()
Was die actie van jou een gezamenlijke inkoopactie of een actie van Deviantart zelf?
is zoiets erg duur?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:00 schreef johanmulder het volgende:
[ afbeelding ]
Een 25 jaar oude whiskey voor iemand die volgende week 25 jaar wordt, leek me wel een mooi kado!
Werol is een baas.quote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
Afdruk van 140 bij 56cm voor aan de muur met zwarte houten lijst erbij
Deze kostte 50,-. Dat viel me op zich wel meequote:
Hoeveel kost zo'n ding nou tegenwoordig? Ja, ik ben te lui om het op te zoeken jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef MJay1 het volgende:
[ afbeelding ]
Apple iPhone 3GS 16gb![]()
Heb hem nog niet binnen, maar is nu onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |