quote:wat voor niveau hebben ze tegenwoordig op school.
Eens!quote:Echt, wat voor niveau hebben ze tegenwoordig op school.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Je vergat 'basis kennis'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Wat jij wilt jongenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
Ja, maar het verdiend goed hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Robin__ het volgende:
'staalfabriek?'
ijmuiden? man man respect als je daar binnen moet werken, wat fucking heet is het daar! Als er zo'n witheet stuk metaal voorbij komt rollen schroeit t haar bijna van je armen af!
Nou ik betwijfel ten zeerste of je dat wel aan zou kunnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
En iedereen maar happen.
Dit móet wel nep zijn. Dat kán gewoon niet anders.
Ik had een 8 voor wiskunde op school. Dus zeg maar niks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik betwijfel ten zeerste of je dat wel aan zou kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Daarom werkt TS dus tussen het staal!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Ik had een "g" voor rekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik had een 8 voor wiskunde op school. Dus zeg maar niks!
Echt zo een VMBO argument om te verklaren waarom ze niet leren/werken op een hoger niveauquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Het is universiteit sukkelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Echt zo een VMBO argument om te verklaren waarom ze niet leren/werken op een hoger niveau.
Ik ben egt wel slim hoor. ik zou egt wel makkelijk hbo kunnen doen of zelfs een universitijd maar ik vindt leren guwoon dom weetje.
tja.. 5 ploegen (neem ik aan) en nog een aantal euros voor werken op nare plekken.quote:
Je bent dom...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Mopst3r het volgende:
Ik wordt?
niewe?
stagieres?
economiesche?
maara?Ik kan ook van andere mensen afkijken wat wél de juiste spelling is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Daarom werkt TS dus tussen het staal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was al 3x gepost lutser.------------------
Wat je vind moet je lekker naar de politie brengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef werkeend het volgende:
Ik vind een staalbewerker veel waardevoller dan een willekeurige wo'er...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef werkeend het volgende:
Ik vind een staalbewerker veel waardevoller dan een willekeurige wo'er...
woérs zijn per definitie 'waardevol' ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Agiath het volgende:
[..]Misschien in je eigen bekrompen wereldje, maar in de grotemensen wereld gaat dat niet op hoor
Thomas, jij hier?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef LordHypnos het volgende:
Nee, echt ik wist niet wat frezen was hoor.
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Agiath het volgende:
[..]Misschien in je eigen bekrompen wereldje, maar in de grotemensen wereld gaat dat niet op hoor
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Schokbreker het volgende:
Gelukkig ben je al gewezen op je dramatische taalfouten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Bob-B het volgende:
Ik wordt?
niewe?
stagieres?
economiesche?
maara?
[..]
Eens!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat je vind moet je lekker naar de politie brengen.
quote:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Zegt hij dat? Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
woérs zijn per definitie 'waardevol' ?![]()
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Lieve Fok!kers dit was allemaal maar een grap!
Nee dat mag gewoon niet! Dan MOET TS gewoon gecastreerd worden en snel voordat het te laat is en hij zich voortplant!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoDit is geen grap maar gewoon dieptriest
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.quote:
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Dat was niet mijn intentie beste keienlegger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
als niet alle wo-ers per defnitie waardevol zijn is de stelling dat 'in de echte wereld' wo'ers zich bezig houden met belangrijkere zaken dan mensen met een beroepsopleiding ook onzin.quote:
idd dit gaat ts niet begrijpen met zn iq van 6. Hij kan beter verder gaan met oud ijzer sorterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
Sta ik dan toch niet alleen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Spraakwater het volgende:
Al die lui die TS zijn spelfouten gaan verbeteren![]()
Check zijn postgeschiedenis dan, die man spreekt en schrijft gewoon goed nederlands en vindt het waarschijnlijk grappig zich voor te doen als een idioot.
Héél, héél terecht, heldje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Het niet herkennen van een troll.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
DIe username
Straattaal
De summiere beheersing van de Nederlandse taal
Anderen dan dom vinden
Wie is hier nou de debiel met je contaminatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef afcajos het volgende:
Het niet herkennen van een troll.
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..]
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Gast..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He TS dat is toevallig man
Ik ken et probleem![]()
Ik werk als produktiemedewerker bij een grote supermarkt keten en bij ons komen die falers nu ook al![]()
Laatst vroeg zelfs eentje hoe die moest sealen![]()
ik lachtte me kapot man
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef J.Herrer het volgende:
De spellingnerds komen nog sneller boven drijven als een homo met zwembandjes
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:
Wat moet jij nu weer?quote:
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzo
In de TT alleen al staat nieuwe en stagiair en nog staan de spellingnazi's al klaar omdat ts 'niewe' en stagiere' typt
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
TT geoptimaliseerd, dat scheelt wat "grapjes".
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.quote:
Het verschil tussen damsco en ons Bobby is dat eerstgenoemde wel een geestige troll was. Je bent gewoon niet grappig en je hebt het topic verpest. Loeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
Jij ging op mij in chefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het verschil tussen damsco en ons Bobby is dat eerstgenoemde wel een geestige troll was. Je bent gewoon niet grappig en je hebt het topic verpest. Loeder.
Klopt, ik doelde op je "Dat doet TS ook zeker niet expres" reactiequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef Gehannes het volgende:
Hoe kansloos ben je dan ook als je in de staal werkt. Ik zie het VMBO Schooier volk al helemaal voor me.
Petje op grote muil, peukie in de bek. En maandag al beginnen over het weekend. Nee dan liever werkloos.
Jos, hoe gaat het in de bauw. Wanneer gaan we pilsje drinken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was het met je eens totdat je zei: "Nee dan liever werkloos".
Wat is dat voor domme opmerking. Jij bent zeker zo'n malloot die geen werk onder zijn niveau wil doen en daardoor maar in de WW gaat om lekker een uitkering binnen te halenNee dan ben je goed bezig
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik in de WW zit? Ik zeg alleen dat ik dat liever zou zijn dan zulk soort werk te moeten doen tussen zulk soort dom volk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was het met je eens totdat je zei: "Nee dan liever werkloos".
Wat is dat voor domme opmerking. Jij bent zeker zo'n malloot die geen werk onder zijn niveau wil doen en daardoor maar in de WW gaat om lekker een uitkering binnen te halenNee dan ben je goed bezig
[ afbeelding ]
Hehe, goed man. Nou, volgende week vrijdag kan ik mijn nieuwe golf ophalen dus dan kom ik je wel ophalen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Jos, hoe gaat het in de bauw. Wanneer gaan we pilsje drinken?
Top, dan even naar de Joffer. Onze zuurverdiende centen spenden!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe, goed man. Nou, volgende week vrijdag kan ik mijn nieuwe golf ophalen dus dan kom ik je wel ophalen.
Ik zeg niet dat je in de WW zit. Ik vind je alleen een kneus dat jij liever een uitkering trekt dan klotewerk doen. Wat is dat voor Marokkanen instelling manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:33 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de WW zit? Ik zeg alleen dat ik dat liever zou zijn dan zulk soort werk te moeten doen tussen zulk soort dom volk.
Dit dus. Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar k heb respect voor degenen die hun brood verdienen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?
Er wordt niet afgegeven op staalbewerkers, maar op staalbewerkers die afgeven op intelligentie (of gebrek daaraan..) van anderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?
Oei... Leuke discussie hebben jullie, leuk ge-heen-en-weer, en je HAD zo'n goed punt... Jammer dat je met deze toevoeging jezelf ongeloofwaardig en subjectief maakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je in de WW zit. Ik vind je alleen een kneus dat jij liever een uitkering trekt dan klotewerk doen. Wat is dat voor Marokkanen instelling man
de Joffer in Delft?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Top, dan even naar de Joffer. Onze zuurverdiende centen spenden!
Daar zijn ze stagiaires voor. Die lopen stage bij bedrijven om daar werkervaring en kennis op te doen. Of ben jij geboren met alle kennis en ervaring die je nu hebt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef damsco het volgende:
Het vervelende met deze jongens is dat ze van niks weten, en alleen maar domme vragen stellen. Ik vindt het niet erg om een beetje iemand te helpen (ben zelf ook begonnen als leek) maara tegenwoordig komen ze echt met 0,0 kennis de fabriek in.
Ja, maar de stagieres van tegenwoordig leren gewoon niks op school. Als ze dan vervolgens de fabriek in komen moet ik ze echt alles gaan uitleggen. Het nivo is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar zijn ze stagiaires voor. Die lopen stage bij bedrijven om daar werkervaring en kennis op te doen. Of ben jij geboren met alle kennis en ervaring die je nu hebt?
Stagiaires die veel vragen? Geen problemen mee, ik vind het altijd leuk als ze interesse tonen. Ik erger me juist dood aan die figuren die eigenwijs maar iets doen, en totaal niet geïnteresseerd en/of gemotiveerd zijn.
Ik word niet vrolijk van mensen als jou die nog steeds blijven happenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef boskameel het volgende:
Ik word echt niet vrolijk van het volgende:
[..]
Yeah right, waarom zou je idd gaan studeren als je ook staalarbeider kan wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van mensen als jou die nog steeds blijven happen
Waarom loop je dan te zeuren over de stagiaires? Alsof die er iets aan kunnen doen dat ze niks fatsoenlijks leren. Zeur dan liever over de onderwijsinstelling.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, maar de stagieres van tegenwoordig leren gewoon niks op school. Als ze dan vervolgens de fabriek in komen moet ik ze echt alles gaan uitleggen. Het nivo is niet meer wat het geweest is.
Daar heb je gelijk in, maar ons zadelen ze wel met het probleem op. Vroeger, toen stelde mijn opleiding nog iets voor. Flink studeren en hard werken maar uiteindelijk beheerste je wel het vak. Tegenwoordig is het echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te zeuren over de stagiaires? Alsof die er iets aan kunnen doen dat ze niks fatsoenlijks leren. Zeur dan liever over de onderwijsinstelling.
Talpa
Dat is nu een terechte klachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen
ze noemen tegenwoordig ook écht alles studeren!
Waarom gaat er nou niemand in op mijn spelfouten danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef damsco het volgende:
[..]
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallen
Dan nog is het dus niet terecht om te klagen over de stagiaires, maar juist over het onderwijskundige systeem, etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ons zadelen ze wel met het probleem op. Vroeger, toen stelde mijn opleiding nog iets voor. Flink studeren en hard werken maar uiteindelijk beheerste je wel het vak. Tegenwoordig is het echt te triest voor woorden.
Het echte LTS is verloren gegaan. Bedankt politiek
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef Bob-B het volgende:
Dan ook nog eens zo stoer als sig "straatsoldaat" zetten ook
straatfaalhaas zou beter zijn
+1quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Infinti het volgende:
Al die mensen die over de spelfouten klagen ga zo door falers![]()
Wees blij dat er stagiairs bij je komen. Dan weet je dat er tenminste nog interesse is in jou vak
Alsof IQM geen debiel isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kijk, van Bob-biaans volk had ik het wel verwacht maar dat zo een user als IQM er intrapt, dat valt dan weer tegen.
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire studentquote:Op donderdag 2 april 2009 20:46 schreef damsco het volgende:
En tog durf ik te wedden dat ik op zijn minst even slim ben als de gemiddelde universitere student. alleen ik werk liever met mijn handen, snap je...
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire student.
Daar heb je tot op zekere hoogte wel gelijk in, maar TS begint met afgeven op andermans intelligentie en onderwijs etc....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:55 schreef Infinti het volgende:
Waarom zeurt iedereen dat TS met zijn handen werkt ?
Zonder deze mensen zouden de mensen op universitair niveau geen werk hebben omdat alles wat hun bedenken ook uitgevoerd zou moeten worden, en andersom is het natuurlijk ook het geval. In plaats van de heletijd elkaar te kleineren met wat voor opleidingsniveau jullie wel niet hebben, zouden jullie beter met elkaar kunnen samenwerken.
(...)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Zaith het volgende:
Dit topic faalt. De TS en alle posters hier zijn Faalhazen.
Het bovenstaande is exclusief mij natuurlijk.
Frezen is leuk, tenzij je het verkeerd doet, dan wordt het vrezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef KreKkeR het volgende:
Ja maar wat is nu dat frezen?
Of is dat al gezegd?
Met een freesbank. Hint: google/wikipedia of het klus-subforum.quote:
Dat vreesde ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met een freesbank. Hint: google/wikipedia of het klus-subforum.
Waarom denk je dat het zin heeft dat te beweren?quote:
je bedoeldt toch de stagier mag ik hopen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
godver wat zijn mensen die in de staalfabriek werken als staalverwerkingsarbeider dom
BEN JE DOM OFZO?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef TBY het volgende:
Nou, leg mij is uit hoe je moet frezen en wat je eraan hebt
Kan ik je niet zomaar uitleggen. Dien je een studie voor te hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef TBY het volgende:
Nee, ik heb geen zin om het topic door te lezen dus geef maar een samenvatting
Ja, maar ben doorgegroeid. Maar kan ook wel een universitere studie doen,maar ik werk liever met mijn handen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef TBY het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan om te mogen frezen, LWOO?
Officieel niets. In de praktijk vindt een baas het wel fijn als je weet hoe een freesbank van 10.000euro werkt voor je er mee gaat werken. Zeker omdat het vrij makkelijk is om zo'n apparaat aan poeder te draaien omdat de krachten die er op staan niet groot, niet enorm maar GIGANTISCH zijn. Het is dat je een auto zo moeilijk op kan spannen op een freesbank, anders kon je met zo'n apparaat moeiteloos een auto dubbel vouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef TBY het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan om te mogen frezen, LWOO?
Wat frees je ?quote:
wat een onzin pikquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, maar ben doorgegroeid. Maar kan ook wel een universitere studie doen,maar ik werk liever met mijn handen.
Hoezo? Ik weet zeker dat ik dat kan, maar heb daar gewoon niet zoveel zin in snap je. Had ook altijd goede cijfers op schoolquote:
Kijk, ik werk gewoon graag met mijn handen. Ik heb zeker een universitere denkwijze maar ik werk liever met metaal.quote:
volgens mij is hier een topic over in KLBquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet zeker dat ik dat kan, maar heb daar gewoon niet zoveel zin in snap je. Had ook altijd goede cijfers op school
Nee maar zo veel spel- en grammaticafouten, daar worden wij niet vrolijk van. Dat is gewoon basiskennis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
ik snap ook niets van jou met je taalfoutenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
Vandaag was het weer eens raak. Ik was bezig met het maken van buisen welke in de auto industrie gebruikt worden. Komt zo domme stagier naar me toe en zegt: je doet het verkeert, en beweert dat de buis een stuk langer moet, en dat ook de diameter niet klopt. ik zeg zo: ja hoe weet je dat dan,je hebt toch niks gemeten. zegt die zo van: nee maar dat kan ik zien. dus ik laat hem het opmeten, zegt die van: het is inderdaad niet goed. Dus ik de geproduceerde buisen weer terughalen en de rest van de dag de buisen korter gemaakt. blijkt dat ik het toch goed had gedaan, en dat die stagier een meetlint met een andere meeteenheid heeft gebruikd.
Dat valt je toch opEcht ik snap niks van die jongeren
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef 2cv het volgende:
Ik vind het erg dom, dat jij je laat leiden door een stagair. Had het dan zelf gecontroleerd in plaats van gelijk alles aan te passen. Nu is er een deel van de dag aan arbeid weg + een lading materiaal.
I C your point......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
ik vermaack me wel...jij niedt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:40 schreef LethalNinja het volgende:
waarom is dit mongolen topique nog open
Daar is ECHT geen flikker aan. Je moet supersecuur werken, 1 foutje en je krijgt de wind van voren en als het dan wel eens goed gaat dan scheurt 1 of andere yup als een aso weg in de machine waar je net je ziel en zaligheid in gelegd hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja tuurlijkAls je echt zo goed/slim was zou je niet in een fucking staalfabriek werken maar bij een metaal bewerking bedrijf waar je nog wat boeiends doet. Ga eens bij de restauratie afdeling van Ferrari solliciteren ofzo
Jij wil zeggen dat jij dat niet kent?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef hetismijrobbert het volgende:
vraagt niemand zich nou af wat frezen is??![]()
Ja en als die yup dat doet ben je juist blij omdat jij ervoor hebt gezorgd dat het ding weer de weg op kan om te doen waarvoor die gemaakt is ipv dat ie 20 jaar mooi kan zijn onder een doek in een beveiligde bunker waar never nooit iemand dat ding te zien krijgt.quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar is ECHT geen flikker aan. Je moet supersecuur werken, 1 foutje en je krijgt de wind van voren en als het dan wel eens goed gaat dan scheurt 1 of andere yup als een aso weg in de machine waar je net je ziel en zaligheid in gelegd hebt.
Het gaat er mij om dat die yup dan waarschijnlijk zegt 'bedankt he' zonder er een flikker van te menen en dan zo wegrijdt dat je duidelijk kan zien dat van enige vorm van voorzichtigheid geen sprake kan zijn. En je weet gewoon dat die yup op het parkeerterrein van de supermarkt die prachtig mooi uitgedeukte, verchroomde, gepolijste en geweetikveelwate bumper gewoon in de braamstruiken drukt.quote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja en als die yup dat doet ben je juist blij omdat jij ervoor hebt gezorgd dat het ding weer de weg op kan om te doen waarvoor die gemaakt is ipv dat ie 20 jaar mooi kan zijn onder een doek in een beveiligde bunker waar never nooit iemand dat ding te zien krijgt.
Hoe dan ook, het is wel pauper om op een ander te zeiken dat ie niks weet maar zelf schijnbaar ook niet al te secuur te werk kunnen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |