Frezen is leuk, tenzij je het verkeerd doet, dan wordt het vrezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef KreKkeR het volgende:
Ja maar wat is nu dat frezen?
Of is dat al gezegd?
Met een freesbank. Hint: google/wikipedia of het klus-subforum.quote:
Dat vreesde ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met een freesbank. Hint: google/wikipedia of het klus-subforum.
Waarom denk je dat het zin heeft dat te beweren?quote:
je bedoeldt toch de stagier mag ik hopen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef muay-toy het volgende:
godver wat zijn mensen die in de staalfabriek werken als staalverwerkingsarbeider dom
BEN JE DOM OFZO?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef TBY het volgende:
Nou, leg mij is uit hoe je moet frezen en wat je eraan hebt
Kan ik je niet zomaar uitleggen. Dien je een studie voor te hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef TBY het volgende:
Nee, ik heb geen zin om het topic door te lezen dus geef maar een samenvatting
Ja, maar ben doorgegroeid. Maar kan ook wel een universitere studie doen,maar ik werk liever met mijn handen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef TBY het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan om te mogen frezen, LWOO?
Officieel niets. In de praktijk vindt een baas het wel fijn als je weet hoe een freesbank van 10.000euro werkt voor je er mee gaat werken. Zeker omdat het vrij makkelijk is om zo'n apparaat aan poeder te draaien omdat de krachten die er op staan niet groot, niet enorm maar GIGANTISCH zijn. Het is dat je een auto zo moeilijk op kan spannen op een freesbank, anders kon je met zo'n apparaat moeiteloos een auto dubbel vouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef TBY het volgende:
Wat heb je hiervoor gedaan om te mogen frezen, LWOO?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |