Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het verschil tussen damsco en ons Bobby is dat eerstgenoemde wel een geestige troll was. Je bent gewoon niet grappig en je hebt het topic verpest. Loeder.
Klopt, ik doelde op je "Dat doet TS ook zeker niet expres" reactiequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef Gehannes het volgende:
Hoe kansloos ben je dan ook als je in de staal werkt. Ik zie het VMBO Schooier volk al helemaal voor me.
Petje op grote muil, peukie in de bek. En maandag al beginnen over het weekend. Nee dan liever werkloos.
Jos, hoe gaat het in de bauw. Wanneer gaan we pilsje drinken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was het met je eens totdat je zei: "Nee dan liever werkloos".
Wat is dat voor domme opmerking. Jij bent zeker zo'n malloot die geen werk onder zijn niveau wil doen en daardoor maar in de WW gaat om lekker een uitkering binnen te halenNee dan ben je goed bezig
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik in de WW zit? Ik zeg alleen dat ik dat liever zou zijn dan zulk soort werk te moeten doen tussen zulk soort dom volk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was het met je eens totdat je zei: "Nee dan liever werkloos".
Wat is dat voor domme opmerking. Jij bent zeker zo'n malloot die geen werk onder zijn niveau wil doen en daardoor maar in de WW gaat om lekker een uitkering binnen te halenNee dan ben je goed bezig
[ afbeelding ]
Hehe, goed man. Nou, volgende week vrijdag kan ik mijn nieuwe golf ophalen dus dan kom ik je wel ophalen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Jos, hoe gaat het in de bauw. Wanneer gaan we pilsje drinken?
Top, dan even naar de Joffer. Onze zuurverdiende centen spenden!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe, goed man. Nou, volgende week vrijdag kan ik mijn nieuwe golf ophalen dus dan kom ik je wel ophalen.
Ik zeg niet dat je in de WW zit. Ik vind je alleen een kneus dat jij liever een uitkering trekt dan klotewerk doen. Wat is dat voor Marokkanen instelling manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:33 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in de WW zit? Ik zeg alleen dat ik dat liever zou zijn dan zulk soort werk te moeten doen tussen zulk soort dom volk.
Dit dus. Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar k heb respect voor degenen die hun brood verdienen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?
Er wordt niet afgegeven op staalbewerkers, maar op staalbewerkers die afgeven op intelligentie (of gebrek daaraan..) van anderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?
Oei... Leuke discussie hebben jullie, leuk ge-heen-en-weer, en je HAD zo'n goed punt... Jammer dat je met deze toevoeging jezelf ongeloofwaardig en subjectief maakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je in de WW zit. Ik vind je alleen een kneus dat jij liever een uitkering trekt dan klotewerk doen. Wat is dat voor Marokkanen instelling man
de Joffer in Delft?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Top, dan even naar de Joffer. Onze zuurverdiende centen spenden!
Daar zijn ze stagiaires voor. Die lopen stage bij bedrijven om daar werkervaring en kennis op te doen. Of ben jij geboren met alle kennis en ervaring die je nu hebt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef damsco het volgende:
Het vervelende met deze jongens is dat ze van niks weten, en alleen maar domme vragen stellen. Ik vindt het niet erg om een beetje iemand te helpen (ben zelf ook begonnen als leek) maara tegenwoordig komen ze echt met 0,0 kennis de fabriek in.
Ja, maar de stagieres van tegenwoordig leren gewoon niks op school. Als ze dan vervolgens de fabriek in komen moet ik ze echt alles gaan uitleggen. Het nivo is niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar zijn ze stagiaires voor. Die lopen stage bij bedrijven om daar werkervaring en kennis op te doen. Of ben jij geboren met alle kennis en ervaring die je nu hebt?
Stagiaires die veel vragen? Geen problemen mee, ik vind het altijd leuk als ze interesse tonen. Ik erger me juist dood aan die figuren die eigenwijs maar iets doen, en totaal niet geïnteresseerd en/of gemotiveerd zijn.
Ik word niet vrolijk van mensen als jou die nog steeds blijven happenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef boskameel het volgende:
Ik word echt niet vrolijk van het volgende:
[..]
Yeah right, waarom zou je idd gaan studeren als je ook staalarbeider kan wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van mensen als jou die nog steeds blijven happen
Waarom loop je dan te zeuren over de stagiaires? Alsof die er iets aan kunnen doen dat ze niks fatsoenlijks leren. Zeur dan liever over de onderwijsinstelling.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, maar de stagieres van tegenwoordig leren gewoon niks op school. Als ze dan vervolgens de fabriek in komen moet ik ze echt alles gaan uitleggen. Het nivo is niet meer wat het geweest is.
Daar heb je gelijk in, maar ons zadelen ze wel met het probleem op. Vroeger, toen stelde mijn opleiding nog iets voor. Flink studeren en hard werken maar uiteindelijk beheerste je wel het vak. Tegenwoordig is het echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waarom loop je dan te zeuren over de stagiaires? Alsof die er iets aan kunnen doen dat ze niks fatsoenlijks leren. Zeur dan liever over de onderwijsinstelling.
Talpa
Dat is nu een terechte klachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen
ze noemen tegenwoordig ook écht alles studeren!
Waarom gaat er nou niemand in op mijn spelfouten danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef damsco het volgende:
[..]
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallen
Dan nog is het dus niet terecht om te klagen over de stagiaires, maar juist over het onderwijskundige systeem, etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ons zadelen ze wel met het probleem op. Vroeger, toen stelde mijn opleiding nog iets voor. Flink studeren en hard werken maar uiteindelijk beheerste je wel het vak. Tegenwoordig is het echt te triest voor woorden.
Het echte LTS is verloren gegaan. Bedankt politiek
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef Bob-B het volgende:
Dan ook nog eens zo stoer als sig "straatsoldaat" zetten ook
straatfaalhaas zou beter zijn
+1quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Infinti het volgende:
Al die mensen die over de spelfouten klagen ga zo door falers![]()
Wees blij dat er stagiairs bij je komen. Dan weet je dat er tenminste nog interesse is in jou vak
Alsof IQM geen debiel isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kijk, van Bob-biaans volk had ik het wel verwacht maar dat zo een user als IQM er intrapt, dat valt dan weer tegen.
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire studentquote:Op donderdag 2 april 2009 20:46 schreef damsco het volgende:
En tog durf ik te wedden dat ik op zijn minst even slim ben als de gemiddelde universitere student. alleen ik werk liever met mijn handen, snap je...
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire student.
Daar heb je tot op zekere hoogte wel gelijk in, maar TS begint met afgeven op andermans intelligentie en onderwijs etc....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:55 schreef Infinti het volgende:
Waarom zeurt iedereen dat TS met zijn handen werkt ?
Zonder deze mensen zouden de mensen op universitair niveau geen werk hebben omdat alles wat hun bedenken ook uitgevoerd zou moeten worden, en andersom is het natuurlijk ook het geval. In plaats van de heletijd elkaar te kleineren met wat voor opleidingsniveau jullie wel niet hebben, zouden jullie beter met elkaar kunnen samenwerken.
(...)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Zaith het volgende:
Dit topic faalt. De TS en alle posters hier zijn Faalhazen.
Het bovenstaande is exclusief mij natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |