Wie is hier nou de debiel met je contaminatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef afcajos het volgende:
Het niet herkennen van een troll.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..]
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
Gast..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He TS dat is toevallig man
Ik ken et probleem![]()
Ik werk als produktiemedewerker bij een grote supermarkt keten en bij ons komen die falers nu ook al![]()
Laatst vroeg zelfs eentje hoe die moest sealen![]()
ik lachtte me kapot man
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef J.Herrer het volgende:
De spellingnerds komen nog sneller boven drijven als een homo met zwembandjes
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:
Wat moet jij nu weer?quote:
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzo
In de TT alleen al staat nieuwe en stagiair en nog staan de spellingnazi's al klaar omdat ts 'niewe' en stagiere' typt
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
TT geoptimaliseerd, dat scheelt wat "grapjes".
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.quote:
Het verschil tussen damsco en ons Bobby is dat eerstgenoemde wel een geestige troll was. Je bent gewoon niet grappig en je hebt het topic verpest. Loeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
Jij ging op mij in chefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |