quote:wat voor niveau hebben ze tegenwoordig op school.
Eens!quote:Echt, wat voor niveau hebben ze tegenwoordig op school.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Je vergat 'basis kennis'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Wat jij wilt jongenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
Ja, maar het verdiend goed hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Robin__ het volgende:
'staalfabriek?'
ijmuiden? man man respect als je daar binnen moet werken, wat fucking heet is het daar! Als er zo'n witheet stuk metaal voorbij komt rollen schroeit t haar bijna van je armen af!
Nou ik betwijfel ten zeerste of je dat wel aan zou kunnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
En iedereen maar happen.
Dit móet wel nep zijn. Dat kán gewoon niet anders.
Ik had een 8 voor wiskunde op school. Dus zeg maar niks!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik betwijfel ten zeerste of je dat wel aan zou kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Daarom werkt TS dus tussen het staal!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Ik had een "g" voor rekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik had een 8 voor wiskunde op school. Dus zeg maar niks!
Echt zo een VMBO argument om te verklaren waarom ze niet leren/werken op een hoger niveauquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Het is universiteit sukkelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Echt zo een VMBO argument om te verklaren waarom ze niet leren/werken op een hoger niveau.
Ik ben egt wel slim hoor. ik zou egt wel makkelijk hbo kunnen doen of zelfs een universitijd maar ik vindt leren guwoon dom weetje.
tja.. 5 ploegen (neem ik aan) en nog een aantal euros voor werken op nare plekken.quote:
Je bent dom...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef Mopst3r het volgende:
Ik wordt?
niewe?
stagieres?
economiesche?
maara?Ik kan ook van andere mensen afkijken wat wél de juiste spelling is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Daarom werkt TS dus tussen het staal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was al 3x gepost lutser.------------------
Wat je vind moet je lekker naar de politie brengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef werkeend het volgende:
Ik vind een staalbewerker veel waardevoller dan een willekeurige wo'er...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef werkeend het volgende:
Ik vind een staalbewerker veel waardevoller dan een willekeurige wo'er...
woérs zijn per definitie 'waardevol' ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Agiath het volgende:
[..]Misschien in je eigen bekrompen wereldje, maar in de grotemensen wereld gaat dat niet op hoor
Thomas, jij hier?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:54 schreef LordHypnos het volgende:
Nee, echt ik wist niet wat frezen was hoor.
Maar de maatschappij kan ook niet zonder staalbewerkers. Dus afgeven op staalbewerkers is een beetje misplaatst, denk je niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:52 schreef Agiath het volgende:
[..]Misschien in je eigen bekrompen wereldje, maar in de grotemensen wereld gaat dat niet op hoor
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef Schokbreker het volgende:
Gelukkig ben je al gewezen op je dramatische taalfouten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Bob-B het volgende:
Ik wordt?
niewe?
stagieres?
economiesche?
maara?
[..]
Eens!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat je vind moet je lekker naar de politie brengen.
quote:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Zegt hij dat? Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
woérs zijn per definitie 'waardevol' ?![]()
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Lieve Fok!kers dit was allemaal maar een grap!
Nee dat mag gewoon niet! Dan MOET TS gewoon gecastreerd worden en snel voordat het te laat is en hij zich voortplant!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoDit is geen grap maar gewoon dieptriest
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.quote:
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Dat was niet mijn intentie beste keienlegger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
als niet alle wo-ers per defnitie waardevol zijn is de stelling dat 'in de echte wereld' wo'ers zich bezig houden met belangrijkere zaken dan mensen met een beroepsopleiding ook onzin.quote:
idd dit gaat ts niet begrijpen met zn iq van 6. Hij kan beter verder gaan met oud ijzer sorterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
Sta ik dan toch niet alleen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Spraakwater het volgende:
Al die lui die TS zijn spelfouten gaan verbeteren![]()
Check zijn postgeschiedenis dan, die man spreekt en schrijft gewoon goed nederlands en vindt het waarschijnlijk grappig zich voor te doen als een idioot.
Héél, héél terecht, heldje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Het niet herkennen van een troll.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
DIe username
Straattaal
De summiere beheersing van de Nederlandse taal
Anderen dan dom vinden
Wie is hier nou de debiel met je contaminatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef afcajos het volgende:
Het niet herkennen van een troll.
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..]
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Gast..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
Wellicht dat die "stagiere" er ook zo over denkt.
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He TS dat is toevallig man
Ik ken et probleem![]()
Ik werk als produktiemedewerker bij een grote supermarkt keten en bij ons komen die falers nu ook al![]()
Laatst vroeg zelfs eentje hoe die moest sealen![]()
ik lachtte me kapot man
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef J.Herrer het volgende:
De spellingnerds komen nog sneller boven drijven als een homo met zwembandjes
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:
Wat moet jij nu weer?quote:
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als je gaat klagen over domme mensen en het niveau van het onderwijs en je post vervolgens zo'n topic met alleen maar spelfouten vraag je er ook gewoon om.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat doet TS ook zeker niet expres ofzo
In de TT alleen al staat nieuwe en stagiair en nog staan de spellingnazi's al klaar omdat ts 'niewe' en stagiere' typt
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
TT geoptimaliseerd, dat scheelt wat "grapjes".
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat erger is, moeite hebben met lezen of moeite hebben met spellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.quote:
Het verschil tussen damsco en ons Bobby is dat eerstgenoemde wel een geestige troll was. Je bent gewoon niet grappig en je hebt het topic verpest. Loeder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
Jij ging op mij in chefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, ik ken damsco ook al langer dan vandaag. Dat falers als Emimich en J.Herrer op mij ingaan is alleen maar lachwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |