quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Zegt hij dat? Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:53 schreef Robin__ het volgende:
[..]
woérs zijn per definitie 'waardevol' ?![]()
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: Lieve Fok!kers dit was allemaal maar een grap!
Nee dat mag gewoon niet! Dan MOET TS gewoon gecastreerd worden en snel voordat het te laat is en hij zich voortplant!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:05 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ga jij het ff voor de ts opnemen ofzoDit is geen grap maar gewoon dieptriest
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.quote:
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:13 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Op welke basisschool zat je? Dan zal ik ze even bellen om te vragen of ze willen stoppen met lesgeven. We hebben al genoeg randmongolen in dit land.
Dat was niet mijn intentie beste keienlegger.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
als niet alle wo-ers per defnitie waardevol zijn is de stelling dat 'in de echte wereld' wo'ers zich bezig houden met belangrijkere zaken dan mensen met een beroepsopleiding ook onzin.quote:
idd dit gaat ts niet begrijpen met zn iq van 6. Hij kan beter verder gaan met oud ijzer sorterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Hey, pas op je woorden! Dat is elitaire taal die je uitslaat!
Sta ik dan toch niet alleen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:31 schreef Spraakwater het volgende:
Al die lui die TS zijn spelfouten gaan verbeteren![]()
Check zijn postgeschiedenis dan, die man spreekt en schrijft gewoon goed nederlands en vindt het waarschijnlijk grappig zich voor te doen als een idioot.
Héél, héél terecht, heldje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
Het niet herkennen van een troll.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
DIe username
Straattaal
De summiere beheersing van de Nederlandse taal
Anderen dan dom vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |