Dat is nu een terechte klachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen
ze noemen tegenwoordig ook écht alles studeren!
Waarom gaat er nou niemand in op mijn spelfouten danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef damsco het volgende:
[..]
ja haha, zeer herkenbaar! ik ben blij dat ik niet de enigste ben die dit is opgevallen
Dan nog is het dus niet terecht om te klagen over de stagiaires, maar juist over het onderwijskundige systeem, etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ons zadelen ze wel met het probleem op. Vroeger, toen stelde mijn opleiding nog iets voor. Flink studeren en hard werken maar uiteindelijk beheerste je wel het vak. Tegenwoordig is het echt te triest voor woorden.
Het echte LTS is verloren gegaan. Bedankt politiek
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:44 schreef Bob-B het volgende:
Dan ook nog eens zo stoer als sig "straatsoldaat" zetten ook
straatfaalhaas zou beter zijn
+1quote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef Infinti het volgende:
Al die mensen die over de spelfouten klagen ga zo door falers![]()
Wees blij dat er stagiairs bij je komen. Dan weet je dat er tenminste nog interesse is in jou vak
Alsof IQM geen debiel isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kijk, van Bob-biaans volk had ik het wel verwacht maar dat zo een user als IQM er intrapt, dat valt dan weer tegen.
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire studentquote:Op donderdag 2 april 2009 20:46 schreef damsco het volgende:
En tog durf ik te wedden dat ik op zijn minst even slim ben als de gemiddelde universitere student. alleen ik werk liever met mijn handen, snap je...
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen, maar dat zegt dan wel veel over de intelligentie van de gemiddelde universitaire student.
Daar heb je tot op zekere hoogte wel gelijk in, maar TS begint met afgeven op andermans intelligentie en onderwijs etc....quote:Op donderdag 2 april 2009 22:55 schreef Infinti het volgende:
Waarom zeurt iedereen dat TS met zijn handen werkt ?
Zonder deze mensen zouden de mensen op universitair niveau geen werk hebben omdat alles wat hun bedenken ook uitgevoerd zou moeten worden, en andersom is het natuurlijk ook het geval. In plaats van de heletijd elkaar te kleineren met wat voor opleidingsniveau jullie wel niet hebben, zouden jullie beter met elkaar kunnen samenwerken.
(...)
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Zaith het volgende:
Dit topic faalt. De TS en alle posters hier zijn Faalhazen.
Het bovenstaande is exclusief mij natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |