Wat frees je ?quote:
wat een onzin pikquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, maar ben doorgegroeid. Maar kan ook wel een universitere studie doen,maar ik werk liever met mijn handen.
Hoezo? Ik weet zeker dat ik dat kan, maar heb daar gewoon niet zoveel zin in snap je. Had ook altijd goede cijfers op schoolquote:
Kijk, ik werk gewoon graag met mijn handen. Ik heb zeker een universitere denkwijze maar ik werk liever met metaal.quote:
volgens mij is hier een topic over in KLBquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet zeker dat ik dat kan, maar heb daar gewoon niet zoveel zin in snap je. Had ook altijd goede cijfers op school
Nee maar zo veel spel- en grammaticafouten, daar worden wij niet vrolijk van. Dat is gewoon basiskennis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef damsco het volgende:
Ah en nu al die elitere mensen weer reageren dat ik dom ben zeker. als ik wil kan ik heus wel studeren, maar het trekt mij gewoon niet zo snap je?
ik snap ook niets van jou met je taalfoutenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef damsco het volgende:
Vandaag was het weer eens raak. Ik was bezig met het maken van buisen welke in de auto industrie gebruikt worden. Komt zo domme stagier naar me toe en zegt: je doet het verkeert, en beweert dat de buis een stuk langer moet, en dat ook de diameter niet klopt. ik zeg zo: ja hoe weet je dat dan,je hebt toch niks gemeten. zegt die zo van: nee maar dat kan ik zien. dus ik laat hem het opmeten, zegt die van: het is inderdaad niet goed. Dus ik de geproduceerde buisen weer terughalen en de rest van de dag de buisen korter gemaakt. blijkt dat ik het toch goed had gedaan, en dat die stagier een meetlint met een andere meeteenheid heeft gebruikd.
Dat valt je toch opEcht ik snap niks van die jongeren
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef 2cv het volgende:
Ik vind het erg dom, dat jij je laat leiden door een stagair. Had het dan zelf gecontroleerd in plaats van gelijk alles aan te passen. Nu is er een deel van de dag aan arbeid weg + een lading materiaal.
I C your point......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef IQM het volgende:
Stagiere?
Niewe?
Ik wordt?
Economiesche?
Ik vindt?
[..].
ik vermaack me wel...jij niedt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:40 schreef LethalNinja het volgende:
waarom is dit mongolen topique nog open
Daar is ECHT geen flikker aan. Je moet supersecuur werken, 1 foutje en je krijgt de wind van voren en als het dan wel eens goed gaat dan scheurt 1 of andere yup als een aso weg in de machine waar je net je ziel en zaligheid in gelegd hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja tuurlijkAls je echt zo goed/slim was zou je niet in een fucking staalfabriek werken maar bij een metaal bewerking bedrijf waar je nog wat boeiends doet. Ga eens bij de restauratie afdeling van Ferrari solliciteren ofzo
Jij wil zeggen dat jij dat niet kent?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef hetismijrobbert het volgende:
vraagt niemand zich nou af wat frezen is??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |