abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67746208
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef 2cv het volgende:

[..]

Daar is ECHT geen flikker aan. Je moet supersecuur werken, 1 foutje en je krijgt de wind van voren en als het dan wel eens goed gaat dan scheurt 1 of andere yup als een aso weg in de machine waar je net je ziel en zaligheid in gelegd hebt.
Ja en als die yup dat doet ben je juist blij omdat jij ervoor hebt gezorgd dat het ding weer de weg op kan om te doen waarvoor die gemaakt is ipv dat ie 20 jaar mooi kan zijn onder een doek in een beveiligde bunker waar never nooit iemand dat ding te zien krijgt.

Hoe dan ook, het is wel pauper om op een ander te zeiken dat ie niks weet maar zelf schijnbaar ook niet al te secuur te werk kunnen gaan
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_67746688
Geweldig topic. Hulde aan de TS.

En aan alle simpele zielen die zo happen
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 00:33:08 #203
25682 2cv
Niet subtiel
pi_67746847
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ja en als die yup dat doet ben je juist blij omdat jij ervoor hebt gezorgd dat het ding weer de weg op kan om te doen waarvoor die gemaakt is ipv dat ie 20 jaar mooi kan zijn onder een doek in een beveiligde bunker waar never nooit iemand dat ding te zien krijgt.

Hoe dan ook, het is wel pauper om op een ander te zeiken dat ie niks weet maar zelf schijnbaar ook niet al te secuur te werk kunnen gaan
Het gaat er mij om dat die yup dan waarschijnlijk zegt 'bedankt he' zonder er een flikker van te menen en dan zo wegrijdt dat je duidelijk kan zien dat van enige vorm van voorzichtigheid geen sprake kan zijn. En je weet gewoon dat die yup op het parkeerterrein van de supermarkt die prachtig mooi uitgedeukte, verchroomde, gepolijste en geweetikveelwate bumper gewoon in de braamstruiken drukt.

En als ik wil kan ik heel secuur te werk gaan. Te secuur volgens sommigen. Maar dat geloof jij toch niet dus ik heb er geen enkele behoefte aan om dat te onderbouwen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')