quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
uhhh
Gewoon volgende les 20 te weinig in je kaart doen, dan snaptie 't wel
Ik snap niet waarom je toen niet gelijk die 20 euro had teruggevraagd?quote:Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.
zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
uhhh
Gewoon volgende les 20 te weinig in je kaart doen, dan snaptie 't wel
Ik snap ook niet goed waarom je 60 meeneemt. 50 had ik nog kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje dom ben je ook wel. Neem gewoon 40 euro mee ofzo.
Nou en?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken.
Nou, dat zal zijn verweer zijn ja. Maar dat boeit geen reet. Vertel het anders aan je ouders. Ik heb zo'n idee dat je nogal onzeker/bang bent.quote:En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..
3x20? Is toch heel normaal?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waarom je 60 meeneemt. 50 had ik nog kunnen begrijpen.
Ik wilde eerst natuurlijk ook 100% zeker weten dat ik 60 had, daarvoor heb ik eerst thuis gekeken. Maar nu blijkt dat ik dus idd 60 meehad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef MentokTheMindtaker het volgende:
Je weet dat hij het heeft............en je wacht totdat hij het zelf aangeeft ?
Misschien had je je mond open moeten doen toen hij het pakte ? Of toen je uitstapte ?
Nee wanneer je maar 40 hoef te betalen, dan stop je wanneer je 3x20 heb, er toch maar 40 in je kaart ?quote:
Lees OP: PER ONGELUK.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als het 2x20 kost, waarom zou je dan 3x20 meenemen?
Tjah, beetje dom natuurlijk ook van je. Had het gelijk gezegd dan! Maar nee, jij bent te schijterig en wacht tot meneer zelf met een woord rept over die 20 euro die je teveel 'betaald' hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..
dat dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als het 2x20 kost, waarom zou je dan 3x20 meenemen?
Lees OP: PER ONGELUKquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Nee wanneer je maar 40 hoef te betalen dan stop je wanneer je 3x20 heb er toch maar 40 in je kaart.
Waarom zou je 3x20 in je kaart stoppen ?
1x50 zou ik dan idd ook meer begrijpen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..
Lees OP: PER ONGELUKquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als een les 40 kost heb je aan 2x20 genoeg
DUS TS IS beetje gaar.
daar lijkt het wel op he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Je wou toch testen of ie zelf het initiatief zou nemen om het terug te geven? Neem aan dat je daar een bepaald doel mee voor ogen had, nu is het een goed moment om er die consequenties aan te verbinden...
Of durfde je eigenlijk de confrontatie niet aan?
Ik snap er geen zak van. Je hebt 60 euro meegenomen, de enige manier waarop dit een probleem zou zijn is als je 50 euro + 10 euro had. Waarom geef je dan 60 euro???quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik zit hier met een dilemma over wat ik moet doen, hier volgt het verhaal:
Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..
Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.
Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..
of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?
Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.
Geef mij tips aub!
Wanneer kom je er dan achter dat je 20 teveel hebt en toch besluit om dat mee te nemen?quote:
nee , eerlijk gezegd niet . Ik was ook bang dat ik dalijk verkeerd zat en wel 40 meehad. Maar nu ik thuis ben zie ik dat ik dus -wat ik al dacht- 60 had meegenomen (perongeluk een briefje teveel).quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Je wou toch testen of ie zelf het initiatief zou nemen om het terug te geven? Neem aan dat je daar een bepaald doel mee voor ogen had, nu is het een goed moment om er die consequenties aan te verbinden...
Of durfde je eigenlijk de confrontatie niet aan?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef eQuaL het volgende:
En wat voor idioot ben je als je het niet gewoon terugvraagt. Sorry hoor, maar als jij op deze manier in de maatschappij staat gaat het je een hoop kosten
Gast.. je wist van te voren 100% zeker dat je 60 euro mee had. In de auto twijfel je, en terwijl hij je besteeld en sneaky dat extra briefje van 20 meesneakt, denk jij dat je 40 euri mee hebt. En dan kom je thuis, en dan ineens weet je het écht zeker dat je 60 euro mee had? Wtf?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
nee , eerlijk gezegd niet . Ik was ook bang dat ik dalijk verkeerd zat en wel 40 meehad. Maar nu ik thuis ben zie ik dat ik dus -wat ik al dacht- 60 had meegenomen (perongeluk een briefje teveel).
Beats me, ik ben TS niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wanneer kom je er dan achter dat je 20 teveel hebt en toch besluit om dat mee te nemen?
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van. Je hebt 60 euro meegenomen, de enige manier waarop dit een probleem zou zijn is als je 50 euro + 10 euro had. Waarom geef je dan 60 euro???
En wat voor idioot ben je als je het niet gewoon terugvraagt. Sorry hoor, maar als jij op deze manier in de maatschappij staat gaat het je een hoop kosten
En hoezo wisselgeld van 2 euro??
Joh, jij faalt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Cocktailtje het volgende:
Maar zal ik vrijdag gewoon afbellen, dan moet er toch ook wel een belletje rinkelen?
Ahzo, maar dan nog, zou je met een beetje sociale skillz kunnen zorgen dat hij even natelde wat jij hem gaf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Tegenwoordig kijken de meesten naar de slagingspercentage's.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Rapaille het volgende:
Pfff en ik maar denken dat TS een of ander onzeker trutje is. Is het gewoon een man![]()
Volgende keer neem je 20 euro mee, en dan zeg je dat je dat hij de vorige keer per ongeluk 20 euro teveel heeft gepakt. Dat weet ie' echt nog wel. Gaat ie' protesteren, dan geef je hem 20 euro en vertel je erbij dat dit geen positieve reclame is voor zijn toko. Mond tot Mond reclame is toch waar rijscholen het van moeten hebben.
via de bankrekening lijkt me?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Hoe wil je dan betalen? In natura?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Cocktailtje het volgende:
Het maakt mij die 20 euro niet zoveel uit,
ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders hequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef raimen het volgende:
[..]
Geef mij dan die 20 euro in de week als je het toch mis.
is toch zo'n 1040 euro per jaar.
Je moet hem niet vragen of je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Je moet tegen hem ZEGGEN dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Ben je altijd zo onzeker en twijfelachtig?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee.
Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
kijk, dat begint er al op te lijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef boyv het volgende:
[..]
ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders he
Zoiets moet je natuurlijk ter plekke afhandelen. want hoe langer je er mee wacht hoe minder sterk je komt te staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..
Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.
Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..
of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?
Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.
Geef mij tips aub!
Ik twijfelde aan je geloofwaardigheid, zit nog steeds in dubio.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Gewoon volgende keer als je in de auto stapt zeggen dat je hebt gemerkt dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven, en dat je daarom deze week 20 euro van het bedrag aftrekt...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
gezien je vorige acties, zou ik het proberen te vergeten, en verman je de volgende keer wat meer, of reageer iets impulsiever.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
dus ik heb serieus tips nodig!
oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.
Ja maar jij vergeet het niet. Volgende keer 20 euro meenemen en volgende keer meteen zeggen. Niet op een ander wachten, niet iedereen is zo eerlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.
oké en die 2 euro dan? waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Kortingquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
oké en die 2 euro dan? waar komt die vandaan?
ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
Ik denk dat het 38 euro per les is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
Okay, nu ga ik een schone broek aantrekken, sorry maar ik heb hem net ondergezeken van het lachen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.
als je niet assertief bent gaat hij je in de maling nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.
Ja, ik weet het, het was ook heel apart, zelfs ik was er even stil van geworden. Maar hij deed ook nerveus, dus hij beseft natuurlijk wel wat hij gedaan heeft. Ik ga hem zo bellen, maar ik moet mijn woord klaar hebben staan. Ik vertel dat ik 20 euro teveel heb gegeven, maar ik wil hem hier ook mee confronteren en duidelijk maken dat hij niet goed bezig is. Zal ik dit doen of denken jullie dat ik het alleen bij 20 teveel oke, volgende keer 20 meenemen moet laten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Okay, nu ga ik een schone broek aantrekken, sorry maar ik heb hem net ondergezeken van het lachen....
Dus eigenlijk heeft ie maar 19 euro gejat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
wow oke, hier heb ik veel aan! thanksquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Lobos het volgende:
[..]
als je niet assertief bent gaat hij je in de maling nemen.
geen welles nietes discussies over dat geld, gewoon opschrijven wat je wilt zeggen en kort en bondig de situatie vertellen.
Doe net alsof je denkt dat het een vergissing van hem was anders voelt hij zich persoonlijk aangevallen en natuurlijk gaat hij dan niet toegeven, een vergissing is veel makkelijker toe te geven dan een diefstal.
Dus je zegt gewoon dat je 60 euro had meegenomen en hem per ongeluk 1 briefje van 20 hebt gegeven, waarschijnlijk was hem dat niet opgevallen voeg je er gerustellend aan toe.
Maar je houdt natuurlijk voet bij stuk dat je dit heel erg zeker wist dat je 60 euro had meegenomen en thuis een lege enveloppe aantrof, in de auto vergat je het wisselgeld terug te vragen vandaar dat je er nu even op terug komt.
Je voorstel is vervolgens dat je de volgende les 20 euro mee neemt dan, of je wacht eerst zijn reactie even af nadat je je zegje hebt gedaan.
ga hem vooral niet beschuldigen want dan is de kans heel klein dat je bereikt wat je wilt met het telefoongesprek.
Mocht hij niet akkoord gaan dan hang je niet op en rond je het gesprek niet af, je herhaalt de gehele situatie nog een keer en houdt voet bij stuk, desnoods vertel je het verhaal 3 a 4 keer.
post nog ff als je gebeld hebt en hoe het gingquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het was ook heel apart, zelfs ik was er even stil van geworden. Maar hij deed ook nerveus, dus hij beseft natuurlijk wel wat hij gedaan heeft. Ik ga hem zo bellen, maar ik moet mijn woord klaar hebben staan. Ik vertel dat ik 20 euro teveel heb gegeven, maar ik wil hem hier ook mee confronteren en duidelijk maken dat hij niet goed bezig is. Zal ik dit doen of denken jullie dat ik het alleen bij 20 teveel oke, volgende keer 20 meenemen moet laten?
alrighty, dat ik duidelijk! dat was ik ook van plan, alleen ben nog bang voor het bellen. Ik bereid me nu voor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef okkie-man het volgende:
Als je het zeker weet dan bel je hem op en zegt dat hij 20 euro teveel heeft gehad. Zegt hij dat het niet zo is, ga naar een andere (goedkopere) rijschool.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef boyv het volgende:
[..]
post nog ff als je gebeld hebt en hoe het ging [ afbeelding ]
haha ja dat ga ik zeker doen. dan typ ik letterlijk zijn reactiequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef boyv het volgende:
[..]
post nog ff als je gebeld hebt en hoe het ging [ afbeelding ]
Je lest toch niet bij een of andere vage rijschool in een ouwe VW Bora?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:40 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
alrighty, dat ik duidelijk! dat was ik ook van plan, alleen ben nog bang voor het bellen. Ik bereid me nu voor.
Oh en nog iets:
Normaal zegt hij dit nooit.. maar hij zei aan het einde van de les: mocht er iets zijn , mag je mij altijd bellen! dit heeft hij na alle 27 lessen nooit gezegd!
Slotjequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:40 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
alrighty, dat ik duidelijk! dat was ik ook van plan, alleen ben nog bang voor het bellen. Ik bereid me nu voor.
Oh en nog iets:
Normaal zegt hij dit nooit.. maar hij zei aan het einde van de les: mocht er iets zijn , mag je mij altijd bellen! dit heeft hij na alle 27 lessen nooit gezegd!
Wat heeft die 27 lessen er nou mee te maken? Onder de 30 blijven is normaal hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je lest toch niet bij een of andere vage rijschool in een ouwe VW Bora?
En nog steeds niet aangevraagd na 27 lessen?
Dit lijkt me meer eigenlijk iets voor WGR dan KLB bijdeweg.
nee het ging erom dat hij voor de eerste keer zei dat ik hem kon bellen als er iets was. zou dit geen hint geweest zijn... nu ik eraan terugdenkquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Je lest toch niet bij een of andere vage rijschool in een ouwe VW Bora?
En nog steeds niet aangevraagd na 27 lessen?
Dit lijkt me meer eigenlijk iets voor WGR dan KLB bijdeweg.
You welcomequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
wow oke, hier heb ik veel aan! thanks
Anders doe je even triest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga laatst per ongeluk 80 euro ipv 60 euro aan zo`n prostituee, zo`n negerin. Dus ik zei niks om hem te testen.
Ga ie het niet terug.
Booh, ik ga een topic openen.
Daarbij komt ook dat ik niet durfde!! ik durfde gewoon niet. Ik was bang dat ik dalijk verkeerd zat, ik wilde het thuis eerst goed nakijken, god hoe vaak moet ik het uitleggen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:45 schreef Apekoek het volgende:
raar verhaal, je vraagt toch gelijk je geld terug? Waarom in godsnaam als een slaaf afwachten en niets zeggen? Echt ontzettende sufheid.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef okkie-man het volgende:
Hoe wil je dan betalen? In natura?
Je wilde hem testen, nou dat heb je gedaan. Trek je conclusie en je bek open. Vraag de rijschool om een andere instructeur en vraag je geld terug. Anders andere school, er zijn er genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Geef mij tips aub!
Ik heb hem nu 12 jaar en betaalde toen ook gewoon contact.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik heb alweer 23 jaar mijn rijbewijs, maar zelfs in die voor jou prehistorie kon je het gewoon overmaken hoor.
Onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef Janstersons het volgende:
TS is een mongool, omdat hij niet gelijk de confrontatie aan wil gaan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
Oke ik hem mijn tekst klaar staan, ik ga nu bellen!!!!!
autistquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
succesquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
*Pakt Cola en Chips*quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
1800 gulden, 20 lessen, examen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb heb nu 12 jaar en betaalde toen ook gewoon contact.
Succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
tekst opschrijven is heel handig bij een telefoongesprek als je bang bent de draad kwijt te raken, het helpt je duidelijk te zijn en helder en assertief over te komen.quote:
mailen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
fock it, voicemail, hij heeft em uit staan.
juist, ik doe dit zo vaak. dan word ik namelijk niet afgeleid van mijn verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:02 schreef Lobos het volgende:
[..]
tekst opschrijven is heel handig bij een telefoongesprek als je bang bent de draad kwijt te raken, het helpt je duidelijk te zijn en helder en assertief over te komen.
Ik bedoel dan wel de kernpunten waar je zelf een verhaal van breit uiteindelijk![]()
Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Dan is het een echte leugenaar ook, aangezien je hem altijd kon bellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Wat een kutrijschool, je bent bedonderd, bestolen en nog een keer gepwnd door hem!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Nog makkelijkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Zeg er ff achter dat als je niks hoort er van uit gaat dat t zo rond isquote:Hey ....., Ik zat net al te twijfelen maar zie nu thuis dat ik net 60 euri in mijn kaart heb gestopt ipv 40. Je zal 't wel niet gezien hebben. Maakt niet uit, laten we 't nu er zo bij, en volgende keer betaal ik gewoon 20!'
Kijk es op zijn website of hij een vast nummer heeft en/of zijn e-mail er bij staat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
HIJ IS MET JE GELD NAAR ZUID-AMERIKA GEVLUCHTquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:06 schreef afivi het volgende:
[..]
HIJ IS MET JE GELD NAAR ZUID-AMERIKA GEVLUCHT
Die 20 euro zie je nooit meer terug
thanks !!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef IJsblock het volgende:
Kut, wat een anticlimax, het is dat ik nu ga poolen, hou het even warm, ik wil niet wachten op een sequel.
Succes TS, je kunt het!naar een andere rijschool dan, he
nee het is een rijschool met verschillende instructeurs. er staat wel een mail en een nummer van zijn baas op, maar die moet ik niet hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:06 schreef Lobos het volgende:
[..]
Kijk es op zijn website of hij een vast nummer heeft en/of zijn e-mail er bij staat.
ja, maar nog niet. Pas als hij ontkent, dan bel ik zijn baas om te zeggen dat ik mijn geld wel terug wil. Maar ja, dan is het de rij-instructeur tegen mij, als hij het lef heeft te ontkennen. Ik ben nu bang dat hij "onbereikbaar' blijft, hij ziet natuurlijk wel dat ik hem bel, dus misschien schakelt hij express door naar voicemail. Ik kan ook altijd smsen, maar stel dat ik geen bericht terug krijg? Daar wil ik ook niet op wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Post zn nummer en website eens![]()
En weleens bedacht dat je misschien wél de baas moet hebben
Jep, maar ik ben nog laáng niet rijvaardig genoeg. Ik heb nog niks aan bijzondere verichtingen gehad, omdat ik een trage start had met het schakelen. Tot ongeveer mijn 14-15e les. Daarna heeft hij mij niks meer bijgeleerd, terwijl ik iedere les aangeef dat het tijd wordt om iets nieuws te leren. Maar hij heeft altijd zo een mooi woordje klaarstaan. Dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben als ik alles stap voor stap doe, en dat ik alles niet te snel moet willen etc.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou deze rijschool gewoon zo snel mogelijk afmaken, aanvragen examen, etc. Want je hebt er nu al 20+ lessen erop zitten geloof ik?
hoezo , ik kan hem toch nog proberen te bellen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef henkdevlieg het volgende:
Je bent er wel lekker snel mee.
Waarschijnlijk ben je nu te laat en kun je naar je geld fluiten.
nee, hij pakt het geld met zijn handen uit mijn kaart, maar omdat ik aan het rijden was kon ik niet zien hoeveel hij pakte, hij ziet toch wel dat hij 3 briefjes in zijn portomonnee doet ipv 2. Ja, okee, misschien heb je gelijk, hij heeft het niet gezien, maar waarom zou hij dan zo nerveus doen ( dat had ik serieus opgemerkt) en nu de telefoon niet opnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:39 schreef BrokenBond het volgende:
Ja achteraf is altijd makkelijk praten. "'Natuurlijk had hij het meteen moeten zeggen van die 20 euro''.
Ben ik trouwens de eerste die dacht dat de instructeur zich misschien van geen kwaad bewust is?
Als jij elke week 40 euro in een brief stopt en die aan hem geeft, dan dacht ie het deze keer ook en heeft ie nieteens gechecked dat er 60 euro inzat!
Gewoon zo snel mogelijk contact opnemen, iig volgende rijles zeggen en alleen 20 euro meenemen.
40 lessen is gemiddeld toch, dus in de 20 is nog niet genoeg voor examen, tenzij je een talent bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou deze rijschool gewoon zo snel mogelijk afmaken, aanvragen examen, etc. Want je hebt er nu al 20+ lessen erop zitten geloof ik?
Succes met het vinden van een rijschool die het niet voor het geld doet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Cocktailtje het volgende:
beste mensen, ik sta nu op het punt om een afspraak te maken bij een andere rijschool waar ik al eerder een proefles had gehad. Alleen de auto is zo moeilijk om te besturen, zo een groot ding pff. Maar dat went uiteindelijk wel denk ik. Ik heb zijn nummer en wil hem nu bellen..
nu is mijn vraag: is dat wel verstandig, en is het niet dom dat ik om deze 20 euro van rijschool verander. Het draait natuurlijk niet alleen om dat, maar dit is nu wel mijn grootste beweegreden. Dit laat gewoon weer zien dat alleen op geld uit zijn, trust me, ik ben niet de enige die dit zegt.
ja, ik heb nu een afspraak gemaakt bij een andere rijschool voro maandagquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef BrokenBond het volgende:
Het belangrijkste is natuurlijk of het een goeie rijschool is.. of je er goed leert autorijden.
En je hebt al aangegeven dat dat niet goed is bij deze rijschool, je doet geen speciale handelingen, je mocht niet na 15 lessen schakelen (oid?) En dat van dat geld jatten is dan de spreekvoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.
Klinkt gewoon als een ontzettend klote rijschool waar je niks leert en het gaat er uiteindelijk om dat je goed leert autorijden.
Dan kun je neem ik aan wel de conclusie trekken dat je op zoek moet naar een andere rijschool.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Jep, maar ik ben nog laáng niet rijvaardig genoeg. Ik heb nog niks aan bijzondere verichtingen gehad, omdat ik een trage start had met het schakelen. Tot ongeveer mijn 14-15e les. Daarna heeft hij mij niks meer bijgeleerd
Ach ga toch fietsen, waarom een totaal nieuwe rijschool uit gaan kiezen en moeilijk doen met zo genaamd prive omstandigheden terwijl je best even de telefoon kan op pakken en kan zeggen dat hij de 20 euro van je heeft. En dat dit eventueel een vergissing was, klaarrrr. Als je met alles zo moeilijk in het leven om gaat dan heb je op een bepaald moment echt geen leven meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef Hoeruzoon het volgende:
Niet zo negatief lullen allemaal, alsof jullie allemaal superhelden zijn die allemaal assertief zijn in elke situatie, die jongen vraagt gewoon om info, als je die niet kan geven houd je gewoon je waffel dicht.
Beetje broederlijk zijn voor je medemens.
Lekker humaan ben je, als je zo met alle mensen omgaat zal je wel lekker veel vrienden hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen, waarom een totaal nieuwe rijschool uit gaan kiezen en moeilijk doen met zo genaamd prive omstandigheden terwijl je best even de telefoon kan op pakken en kan zeggen dat hij de 20 euro van je heeft. En dat dit eventueel een vergissing was, klaarrrr. Als je met alles zo moeilijk in het leven om gaat dan heb je op een bepaald moment echt geen leven meer.
Hij heeft rijles dus hij is al 18 lijkt mij ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:42 schreef Hoeruzoon het volgende:
[..]
Lekker humaan ben je, als je zo met alle mensen omgaat zal je wel lekker veel vrienden hebben.
Hij is gewoon jong en moet nog het een en ander leren, dat jij hem die ruimte niet gunt zegt meer over jou.
Ja, of een set ballen groeien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij heeft rijles dus hij is al 18 lijkt mij ?
Als je dan nog zo met zulke situatie's omgaat..
Kan je beter maar weer terug naar de basisschool_!
Dit was de OP dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Geef mij tips aub!
Veel succes in je leven.quote:Opleiding: International Business Studies (1e jaar)
Ja joh, FOK! zit vol met super assertieve helden, die van kinds af aan niet over zich heen lieten lopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Hoeruzoon het volgende:
Ach doe allemaal ff relaxt, ik waardeer TS zijn open en eerlijkheid en hij is bereid om te leren en hij durft tenminste vragen te stellen, daar heb ik respect voor.
Voor mensen die lopen zeuren tegen hem heb ik geen respect.
bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Hoeruzoon het volgende:
Ach doe allemaal ff relaxt, ik waardeer TS zijn open en eerlijkheid en hij is bereid om te leren en hij durft tenminste vragen te stellen, daar heb ik respect voor.
Voor mensen die lopen zeuren tegen hem heb ik geen respect.
Goed gedaan TS![]()
Hoop voor je dat je je rijbewijs snel haalt.
Mooi, je bent er na alles niet minder van geworden gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.
Maar ik heb mijn rij-instructeur vandaag gebeld, en hij ontkent dat hij 20 euro teveel heeft gepakt. Ik vertelde dat hij het misschien niet in de gaten had gehad, en daarna zei hij dat hij het heel erg vond voor mij, en dat hij in de auto zou zoeken. Hij had geen 20 euro over gisteren na alle lessen, dus dat was ook vreemd.
En oja, omdat hij mij zo eerlijk vindt en weet dat ik niet aan het fokken ben, wilt hij mij wel tegemoetkomen. Ik krijg een les gratis, ik had namelijk nog 20 miinuten tegoed, daar maakt hij 30 van. En dan een halfuur (20euro) gratis. Maar dit zet mij wel weer aan het denken, ik denk dat hij het wel in de gaten had, maar dat hij dát niet wilt toegeven. Maar omdat hij weet dat hij niet goed bezig is geweest en mij als klant niet wilt kwijtraken, geeft mij wel lekker een les gratis zegmaar.
Nou ja, toch nog redelijk opgelost dus... Volgende keer meteen zeggen he, dan loop je niet tegen dit soort gezeik aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.
Maar ik heb mijn rij-instructeur vandaag gebeld, en hij ontkent dat hij 20 euro teveel heeft gepakt. Ik vertelde dat hij het misschien niet in de gaten had gehad, en daarna zei hij dat hij het heel erg vond voor mij, en dat hij in de auto zou zoeken. Hij had geen 20 euro over gisteren na alle lessen, dus dat was ook vreemd.
En oja, omdat hij mij zo eerlijk vindt en weet dat ik niet aan het fokken ben, wilt hij mij wel tegemoetkomen. Ik krijg een les gratis, ik had namelijk nog 20 miinuten tegoed, daar maakt hij 30 van. En dan een halfuur (20euro) gratis. Maar dit zet mij wel weer aan het denken, ik denk dat hij het wel in de gaten had, maar dat hij dát niet wilt toegeven. Maar omdat hij weet dat hij niet goed bezig is geweest en mij als klant niet wilt kwijtraken, geeft mij wel lekker een les gratis zegmaar.
Dan geeft hij eigenlijk toe dat hij fout zat. Als hij gewoon 40 euro had gekregen had hij je niet een gratis halve les (twv. ¤20,-) aangeboden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk geeft ie jou een gratis les, en ergens misbruikt hij jou eigenlijk ook omdat je zo onzeker bent en zijn praatjes als zoete koek slikt. Bij iemand die sterker in zijn schoenen stond kwam hij er niet zo makkelijk vanaf en zou ie waarschijnlijk op straat komen te staan en dat weet ie
Ga presentaties houden zou ik zeggen voor klas of familie. Het helpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:23 schreef Cocktailtje het volgende:
Jep , I get it. Klote dat ik zo onzeker ben, ik moet hier echt wat aan doen! Maar goed, ik ga werken, bedankt iig!
Werken?! Waar?! Jij bent veel te onzeker om te kunnen werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:23 schreef Cocktailtje het volgende:
Jep , I get it. Klote dat ik zo onzeker ben, ik moet hier echt wat aan doen! Maar goed, ik ga werken, bedankt iig!
Ja, sad..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moest hieraan denken toen ik de TT las. Ben ik dan echt de enige![]()
![]()
![]()
Die heb ik gezien met Stacyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt ieder aspect van dat plaatje is gewoon fout!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Is dat zo raar dan ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maare, wie betaald er dan ook z'n instructeur contant? of is dat de normale gang van zaken?
VIENNAquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Echt ieder aspect van dat plaatje is gewoon fout!
Ik denk hetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.. Al geloof ik, afgaande op TS' verhaal, niet dat hij het niet in de gaten heeft gehad.. Echter kan ik het me goed voorstellen dat als je onnodig een briefje van ¤20,- teveel geeft, de instructeur denkt dat TS gewoon heel aardig is. Als hij die redelijk voor de hand liggende aanname heeft gedaan, zal hij uit dankgevoel ook aardiger voor TS zijn ineens (vandaar die 2 ipv 1 euro wisselgeld)quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom wachtte je niet even de reactie van de instructeur af?
Dalijk zegt de instructeur iets als: "Ja, klopt. Ik wilde je nog bellen maar ik had je nummer niet. Volgende les kun je gewoon ¤20,- betalen, dan is het weer goed."
Jij:"Ja, nou, ik had een topic op FOK! geopend en iedereen zei dat jij het had gestolen. Dus ik heb al een andere rijschool gevonden!"
Als het dan allemaal op een misverstand blijkt te berusten en dit gedeelte is opgelost, zou ik ook maar eens meer aandringen op het feit dat je nieuwe dingen wilt gaan leren tijdens je rijlessen; bijzondere verrichtingen zijn best belangrijk namelijk en als je het wel gelooft met het gewoon rondtouren, word dat dus wel eens tijd. Anders kun je daarna alsnog naar een andere (goedkopere) rijschool.quote:Hey ....., Ik zat net al te twijfelen maar zie nu thuis dat ik net 60 euri in mijn kaart heb gestopt ipv 40. Je zal 't wel niet gezien hebben. Maakt niet uit, laten we 't nu er zo bij, en volgende keer betaal ik gewoon 20!'
Neeneenee, nu willen we een update!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
foutje,
dit topic is zooo oud, het kan onderhand wel weg
haha , het is een lang verhaal. Hij zei dat hij het miss 'perongeluk ' in zijn portomonnee had gestopt. Ik zei dat het misschien een vergissing was. Daarna zei hij dat hij mij wel een halfuur les -gratis- wilde geven. Maar ik ben nu gestopt bij hem en heb een andere rijschool. Niet alleen om dit trouwens.quote:
Hoe betaal jij dan? In natura?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef zomgmoz het volgende:
Of je had t gewoon meteen moeten zeggen
quote:
He maar hij had het toch niet? Wat een vrijgevige man dat hij jou zomaar 20e geeft, mag ik z'n nummer?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef Cocktailtje het volgende:
en oja, hij zou mij nog bellen om die 20 euro toch terug te geven omdat ik ben gestopt, maar dat is nu al een week geleden en volgens mij komt het er echt niet meer van. Van mij mag hij het lekker houden, ik ga hem echt niet opbellen
Gewoonste zaak van de wereld.quote:
Volgens mij wel, maar hij heeft het dus nooit over die 20 euro gehad met zijn ex-instructeur.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef seetjai het volgende:
TS nou nog overgestapt naar een andere rijschool ?
Ik denk naar een andere Turkse rijschool.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef seetjai het volgende:
TS nou nog overgestapt naar een andere rijschool ?
Dude, het is jouw geldquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef Cocktailtje het volgende:
en oja, hij zou mij nog bellen om die 20 euro toch terug te geven omdat ik ben gestopt, maar dat is nu al een week geleden en volgens mij komt het er echt niet meer van. Van mij mag hij het lekker houden, ik ga hem echt niet opbellen
idd, maar dan had ie het wel meteen moeten zeggen. Nu maak je echt geen enkele kans meer. Sterker nog, je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Er is geen enkel bewijs en dat weet die kerel ook wel. Ook al had die kerel goede bedoelingen en heeft ie het niet bewust gestolen dan is de kans dat ie het geeft niet groot, omdat ie anders voor dief wordt aangezien ('waarom had je het niet direct teruggegeven?').quote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
WTF.. ? Echt, wtf.
Waarom niet gewoon aan ’t eind van de les iets gezegd in de trant van: “ej, jij denkt ‘ik houd die 20 euro lekker voor mezelf’ ofzo, dat merkt ‘ie toch niet? Ik zou ze nu graag terug hebben”.
Kom nou, ’t is verdomme jouw geld dat hij jat. Of ’t nu 1000 of 20 euro is, het gaat om ’t fucking principe. Je laat je toch niet bestelen? WTF!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |