abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67441641
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
fock it, voicemail, hij heeft em uit staan.
HIJ IS MET JE GELD NAAR ZUID-AMERIKA GEVLUCHT
Die 20 euro zie je nooit meer terug
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:07:41 #127
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67441680
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:06 schreef afivi het volgende:

[..]

HIJ IS MET JE GELD NAAR ZUID-AMERIKA GEVLUCHT
Die 20 euro zie je nooit meer terug
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:08:15 #128
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67441698
Kut, wat een anticlimax, het is dat ik nu ga poolen, hou het even warm, ik wil niet wachten op een sequel.
Succes TS, je kunt het! naar een andere rijschool dan, he
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_67441721
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef IJsblock het volgende:
Kut, wat een anticlimax, het is dat ik nu ga poolen, hou het even warm, ik wil niet wachten op een sequel.
Succes TS, je kunt het! naar een andere rijschool dan, he
thanks !!
pi_67441753
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:06 schreef Lobos het volgende:

[..]

Kijk es op zijn website of hij een vast nummer heeft en/of zijn e-mail er bij staat.
nee het is een rijschool met verschillende instructeurs. er staat wel een mail en een nummer van zijn baas op, maar die moet ik niet hebben.
pi_67441873
Post zn nummer en website eens

En weleens bedacht dat je misschien wél de baas moet hebben
pi_67441881
Gast........ !!
pi_67442138
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Post zn nummer en website eens

En weleens bedacht dat je misschien wél de baas moet hebben
ja, maar nog niet. Pas als hij ontkent, dan bel ik zijn baas om te zeggen dat ik mijn geld wel terug wil. Maar ja, dan is het de rij-instructeur tegen mij, als hij het lef heeft te ontkennen. Ik ben nu bang dat hij "onbereikbaar' blijft, hij ziet natuurlijk wel dat ik hem bel, dus misschien schakelt hij express door naar voicemail. Ik kan ook altijd smsen, maar stel dat ik geen bericht terug krijg? Daar wil ik ook niet op wachten
Nou ja, zal ik het vanavond nog proberen, of het laten rusten tot volgende week dinsdag (maandag is hij vrij en staat zijn rijschooltelefoon" uit ) Maar dinsdag is het wel wat te laat , niet?

OF ZAL IK GEWOON MIJN LES ANNULEREN ZONDER HIER WAT VAN TE ZEGGEN?
Ik had altijd al een tweede rijschool in mijn gedachten, want ik wist zoiezo dat het ergens mis zou gaan bij deze. Dit keer een hele rare situatie , maar ook qua lesgeven vind ik het niet zo goed. Nu heb ik tenminste een goeie reden om te stoppen.

ja jongens, im confused.
pi_67442186
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Cocktailtje op 26-03-2009 20:22:58 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:24:22 #135
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_67442248
Ik zou deze rijschool gewoon zo snel mogelijk afmaken, aanvragen examen, etc. Want je hebt er nu al 20+ lessen erop zitten geloof ik?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_67442308
- verkeerde topic -
pi_67442344
Je neemt per ongeluk 60 mee terwijl je 40 nodig had, denk je zeker te weten, en hij pakt jouw geld en ineens weet je stellig dat je 60 mee had terwijl je 40 mee zou moeten nemen. En ik maar denken dat drinken achter het stuur zwaar bestraft werd tegenwoordig..
pi_67442347
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou deze rijschool gewoon zo snel mogelijk afmaken, aanvragen examen, etc. Want je hebt er nu al 20+ lessen erop zitten geloof ik?
Jep, maar ik ben nog laáng niet rijvaardig genoeg. Ik heb nog niks aan bijzondere verichtingen gehad, omdat ik een trage start had met het schakelen. Tot ongeveer mijn 14-15e les. Daarna heeft hij mij niks meer bijgeleerd, terwijl ik iedere les aangeef dat het tijd wordt om iets nieuws te leren. Maar hij heeft altijd zo een mooi woordje klaarstaan. Dat ik er uiteindelijk beter vanaf ben als ik alles stap voor stap doe, en dat ik alles niet te snel moet willen etc.
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:33:05 #139
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67442541
Ik denk dat je een andere rij-instructeur moet hebben Dan gaat het veel beter, ik spreek uit ervaring.

En ik had het gewoon gelijk gezegd met die 20 euro.
Of ja, hem even testen kan ik wel begrijpen, maar aan het einde van de les had ik het toch zeker wel gezegd. Of nu gewoon gelijk je instructeur bellen en als die niet opneemt de rijschoolhouder, je moet gewoon duidelijk zijn.
Hij is er met je geld vandoor, dus nu mag hij het gelijk teruggeven.
pi_67442625
Oh ja, mensen die TS serieus nemen
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:36:55 #141
232982 henkdevlieg
Niet dood slaan.
pi_67442666
Je bent er wel lekker snel mee.

Waarschijnlijk ben je nu te laat en kun je naar je geld fluiten.
pi_67442755
Ja achteraf is altijd makkelijk praten. "'Natuurlijk had hij het meteen moeten zeggen van die 20 euro''.

Ben ik trouwens de eerste die dacht dat de instructeur zich misschien van geen kwaad bewust is?
Als jij elke week 40 euro in een brief stopt en die aan hem geeft, dan dacht ie het deze keer ook en heeft ie nieteens gechecked dat er 60 euro inzat!
Gewoon zo snel mogelijk contact opnemen, iig volgende rijles zeggen en alleen 20 euro meenemen.
pi_67442772
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef henkdevlieg het volgende:
Je bent er wel lekker snel mee.

Waarschijnlijk ben je nu te laat en kun je naar je geld fluiten.
hoezo , ik kan hem toch nog proberen te bellen?
en ik ben er idd niet snel mee omdat ik het niet zeker wist. Ik kan niet zomaar iets vertellen wat niet waar is, dus ik moest het eerst zeker weten.
pi_67442844
misschien moet je een echte rijschool zoeken
pi_67442924
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:39 schreef BrokenBond het volgende:
Ja achteraf is altijd makkelijk praten. "'Natuurlijk had hij het meteen moeten zeggen van die 20 euro''.

Ben ik trouwens de eerste die dacht dat de instructeur zich misschien van geen kwaad bewust is?
Als jij elke week 40 euro in een brief stopt en die aan hem geeft, dan dacht ie het deze keer ook en heeft ie nieteens gechecked dat er 60 euro inzat!
Gewoon zo snel mogelijk contact opnemen, iig volgende rijles zeggen en alleen 20 euro meenemen.
nee, hij pakt het geld met zijn handen uit mijn kaart, maar omdat ik aan het rijden was kon ik niet zien hoeveel hij pakte, hij ziet toch wel dat hij 3 briefjes in zijn portomonnee doet ipv 2. Ja, okee, misschien heb je gelijk, hij heeft het niet gezien, maar waarom zou hij dan zo nerveus doen ( dat had ik serieus opgemerkt) en nu de telefoon niet opnemen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 20:48:57 #146
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_67443076
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
40 lessen is gemiddeld toch, dus in de 20 is nog niet genoeg voor examen, tenzij je een talent bent.
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_67443172
beste mensen, ik sta nu op het punt om een afspraak te maken bij een andere rijschool waar ik al eerder een proefles had gehad. Alleen de auto is zo moeilijk om te besturen, zo een groot ding pff. Maar dat went uiteindelijk wel denk ik. Ik heb zijn nummer en wil hem nu bellen..

nu is mijn vraag: is dat wel verstandig, en is het niet dom dat ik om deze 20 euro van rijschool verander. Het draait natuurlijk niet alleen om dat, maar dit is nu wel mijn grootste beweegreden. Dit laat gewoon weer zien dat alleen op geld uit zijn, trust me, ik ben niet de enige die dit zegt.
pi_67443264
TS? Ben je homo?
pi_67443341
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
TS? Ben je homo?
omg, nee
pi_67443396
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Cocktailtje het volgende:
beste mensen, ik sta nu op het punt om een afspraak te maken bij een andere rijschool waar ik al eerder een proefles had gehad. Alleen de auto is zo moeilijk om te besturen, zo een groot ding pff. Maar dat went uiteindelijk wel denk ik. Ik heb zijn nummer en wil hem nu bellen..

nu is mijn vraag: is dat wel verstandig, en is het niet dom dat ik om deze 20 euro van rijschool verander. Het draait natuurlijk niet alleen om dat, maar dit is nu wel mijn grootste beweegreden. Dit laat gewoon weer zien dat alleen op geld uit zijn, trust me, ik ben niet de enige die dit zegt.
Succes met het vinden van een rijschool die het niet voor het geld doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')