Ik heb hem nu 12 jaar en betaalde toen ook gewoon contact.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik heb alweer 23 jaar mijn rijbewijs, maar zelfs in die voor jou prehistorie kon je het gewoon overmaken hoor.
Onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:54 schreef Janstersons het volgende:
TS is een mongool, omdat hij niet gelijk de confrontatie aan wil gaan
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
Oke ik hem mijn tekst klaar staan, ik ga nu bellen!!!!!
autistquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
succesquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
*Pakt Cola en Chips*quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
1800 gulden, 20 lessen, examen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb heb nu 12 jaar en betaalde toen ook gewoon contact.
Succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Cocktailtje het volgende:
tekst opschrijven is heel handig bij een telefoongesprek als je bang bent de draad kwijt te raken, het helpt je duidelijk te zijn en helder en assertief over te komen.quote:
mailen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
fock it, voicemail, hij heeft em uit staan.
juist, ik doe dit zo vaak. dan word ik namelijk niet afgeleid van mijn verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:02 schreef Lobos het volgende:
[..]
tekst opschrijven is heel handig bij een telefoongesprek als je bang bent de draad kwijt te raken, het helpt je duidelijk te zijn en helder en assertief over te komen.
Ik bedoel dan wel de kernpunten waar je zelf een verhaal van breit uiteindelijk![]()
Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Dan is het een echte leugenaar ook, aangezien je hem altijd kon bellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Wat een kutrijschool, je bent bedonderd, bestolen en nog een keer gepwnd door hem!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Nog makkelijkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
Zeg er ff achter dat als je niks hoort er van uit gaat dat t zo rond isquote:Hey ....., Ik zat net al te twijfelen maar zie nu thuis dat ik net 60 euri in mijn kaart heb gestopt ipv 40. Je zal 't wel niet gezien hebben. Maakt niet uit, laten we 't nu er zo bij, en volgende keer betaal ik gewoon 20!'
Kijk es op zijn website of hij een vast nummer heeft en/of zijn e-mail er bij staat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Cocktailtje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |