Neeneenee, nu willen we een update!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
foutje,
dit topic is zooo oud, het kan onderhand wel weg
haha , het is een lang verhaal. Hij zei dat hij het miss 'perongeluk ' in zijn portomonnee had gestopt. Ik zei dat het misschien een vergissing was. Daarna zei hij dat hij mij wel een halfuur les -gratis- wilde geven. Maar ik ben nu gestopt bij hem en heb een andere rijschool. Niet alleen om dit trouwens.quote:
Hoe betaal jij dan? In natura?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef zomgmoz het volgende:
Of je had t gewoon meteen moeten zeggen
quote:
He maar hij had het toch niet? Wat een vrijgevige man dat hij jou zomaar 20e geeft, mag ik z'n nummer?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef Cocktailtje het volgende:
en oja, hij zou mij nog bellen om die 20 euro toch terug te geven omdat ik ben gestopt, maar dat is nu al een week geleden en volgens mij komt het er echt niet meer van. Van mij mag hij het lekker houden, ik ga hem echt niet opbellen
Gewoonste zaak van de wereld.quote:
Volgens mij wel, maar hij heeft het dus nooit over die 20 euro gehad met zijn ex-instructeur.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef seetjai het volgende:
TS nou nog overgestapt naar een andere rijschool ?
Ik denk naar een andere Turkse rijschool.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef seetjai het volgende:
TS nou nog overgestapt naar een andere rijschool ?
Dude, het is jouw geldquote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef Cocktailtje het volgende:
en oja, hij zou mij nog bellen om die 20 euro toch terug te geven omdat ik ben gestopt, maar dat is nu al een week geleden en volgens mij komt het er echt niet meer van. Van mij mag hij het lekker houden, ik ga hem echt niet opbellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |