quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:WTF.. ? Echt, wtf.
Waarom niet gewoon aan ’t eind van de les iets gezegd in de trant van: “ej, jij denkt ‘ik houd die 20 euro lekker voor mezelf’ ofzo, dat merkt ‘ie toch niet? Ik zou ze nu graag terug hebben”.
Kom nou, ’t is verdomme jouw geld dat hij jat. Of ’t nu 1000 of 20 euro is, het gaat om ’t fucking principe. Je laat je toch niet bestelen? WTF!
idd, maar dan had ie het wel meteen moeten zeggen. Nu maak je echt geen enkele kans meer. Sterker nog, je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Er is geen enkel bewijs en dat weet die kerel ook wel. Ook al had die kerel goede bedoelingen en heeft ie het niet bewust gestolen dan is de kans dat ie het geeft niet groot, omdat ie anders voor dief wordt aangezien ('waarom had je het niet direct teruggegeven?').
Ook bestaat de mogelijkheid dat die kerel helemaal geen extra geld heeft gepakt. Ik bedoel, TS is nergens zeker van. Misschien is dat extra briefje van 20 op straat uit het mapje gevallen. Of heeft je kleine broertje het eruit gejat toen het op tafel lag. Je had het echt direct moeten zeggen en niet thuis nog even nachecken, want dan is het te laat.
Zelfs dat ie je ter compensatie een gratis halve les wil geven lijkt mij alleen maar van goede wil getuigen. Voor hetzelfde geld zit je nu een onschuldig iemand helemaal zwart te maken en te verdenken.