abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:09:26 #26
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67439594
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Nee wanneer je maar 40 hoef te betalen dan stop je wanneer je 3x20 heb er toch maar 40 in je kaart.
Waarom zou je 3x20 in je kaart stoppen ?

1x50 zou ik dan idd ook meer begrijpen.
Lees OP: PER ONGELUK
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_67439598
Ik twijfelde zoiezo of ik bij hem door zou lessen, want ik had 2 weken geleden een proefles gehad bij een andere rij-instructeur. Dit onder andere redenen. Maar zal ik vrijdag gewoon afbellen, dan moet er toch ook wel een belletje rinkelen? Het maakt mij die 20 euro niet zoveel uit, het draait meer om het feit dat hij moet inzien waar hij mee bezig is en dat hij zich ervoor moet schamen.
pi_67439599
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..

waarom ga je er dan lessen nu weet je zeker dat hij je extra lang laat doorlessen om geld te vangen...
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:09:39 #29
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_67439603
Ik zou het nog even laten bezinken en er pas volgende maand over beginnen...
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:09:40 #30
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67439604
Je wou toch testen of ie zelf het initiatief zou nemen om het terug te geven? Neem aan dat je daar een bepaald doel mee voor ogen had, nu is het een goed moment om er die consequenties aan te verbinden...

Of durfde je eigenlijk de confrontatie niet aan?
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:09:40 #31
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67439605
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja maar als een les 40 kost heb je aan 2x20 genoeg

DUS TS IS beetje gaar.
pi_67439615
pi_67439627
wat een posts om 19:09
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:10:26 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67439630
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Je wou toch testen of ie zelf het initiatief zou nemen om het terug te geven? Neem aan dat je daar een bepaald doel mee voor ogen had, nu is het een goed moment om er die consequenties aan te verbinden...

daar lijkt het wel op he?
pi_67439639
Ik zou het laten rusten. Als de instructeur dat de volgende keer weerflikt, dan zeg je het gewoon gelijk.
Je neemt weer 60 euro mee, je laat de 60 euro ook daadwerkelijk zien, en dan geef je hem pas.

Als blijkt dat de instructeur je wisselgeld heeft, zeg er dan gelijk wat van! Je had zelf de 60 euro laten zien en dus heb je recht op de 20 euro wisselgeld.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_67439646
OMG... Ben je serieus?
Dat moest je meteen zeggen idioot.
pi_67439649
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik zit hier met een dilemma over wat ik moet doen, hier volgt het verhaal:

Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..

Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.

Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..

of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?

Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.

Geef mij tips aub!
Ik snap er geen zak van. Je hebt 60 euro meegenomen, de enige manier waarop dit een probleem zou zijn is als je 50 euro + 10 euro had. Waarom geef je dan 60 euro???
En wat voor idioot ben je als je het niet gewoon terugvraagt. Sorry hoor, maar als jij op deze manier in de maatschappij staat gaat het je een hoop kosten

En hoezo wisselgeld van 2 euro??
pi_67439697
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wanneer kom je er dan achter dat je 20 teveel hebt en toch besluit om dat mee te nemen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67439699
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:

nee , eerlijk gezegd niet . Ik was ook bang dat ik dalijk verkeerd zat en wel 40 meehad. Maar nu ik thuis ben zie ik dat ik dus -wat ik al dacht- 60 had meegenomen (perongeluk een briefje teveel).
pi_67439707
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Lees mijn reactie:
TS IS BEETJE GAAR.
pi_67439726
wtf ik zou echt op elk forum een topic openen en vooral niks tegen de instructeur zeggen

beter nog, volgende keer doe je 80 euro erin en zeg je weer niks
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:13:16 #43
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67439728
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef eQuaL het volgende:

En wat voor idioot ben je als je het niet gewoon terugvraagt. Sorry hoor, maar als jij op deze manier in de maatschappij staat gaat het je een hoop kosten
Inderdaad

Verder boeit het toch ook geen fuck of die man een klootzak is of niet? Het is geen vriend van je, je hebt geen vertrouwensband met hem, hij moet je alleen maar leren autorijden. Goed op je geld letten en verder z'n werk laten doen, zou ik zeggen
pi_67439788
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je les contant betalen? wtf
Hoe wil je dan betalen? In natura?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_67439794
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

nee , eerlijk gezegd niet . Ik was ook bang dat ik dalijk verkeerd zat en wel 40 meehad. Maar nu ik thuis ben zie ik dat ik dus -wat ik al dacht- 60 had meegenomen (perongeluk een briefje teveel).
Gast.. je wist van te voren 100% zeker dat je 60 euro mee had. In de auto twijfel je, en terwijl hij je besteeld en sneaky dat extra briefje van 20 meesneakt, denk jij dat je 40 euri mee hebt. En dan kom je thuis, en dan ineens weet je het écht zeker dat je 60 euro mee had? Wtf?
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:14:57 #46
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67439796
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Wanneer kom je er dan achter dat je 20 teveel hebt en toch besluit om dat mee te nemen?
Beats me, ik ben TS niet.

Maar ik vind het altijd een lompe kutdiscussie om te vragen "waarom?"

"Ik ben vergeten dat en dat mee te nemen"
-"Waaarrooooooooooooooommm?"
OMDAT IK HET VER-GE-TEN BEN KNUPPEL!

"Ik ben per ongeluk tegen dat paaltje gelopen"
-"Waaaaarrrrroooooooooooom dan?"
OMDAT IK ER PER ON-GE-LUK TEGENAAN GELOPEN BEN
pi_67439801
Pfff en ik maar denken dat TS een of ander onzeker trutje is. Is het gewoon een man

Volgende keer neem je 20 euro mee, en dan zeg je dat je dat hij de vorige keer per ongeluk 20 euro teveel heeft gepakt. Dat weet ie' echt nog wel. Gaat ie' protesteren, dan geef je hem 20 euro en vertel je erbij dat dit geen positieve reclame is voor zijn toko. Mond tot Mond reclame is toch waar rijscholen het van moeten hebben.
pi_67439816
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:10 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik snap er geen zak van. Je hebt 60 euro meegenomen, de enige manier waarop dit een probleem zou zijn is als je 50 euro + 10 euro had. Waarom geef je dan 60 euro???

En hoezo wisselgeld van 2 euro??
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
pi_67439834
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Cocktailtje het volgende:
Maar zal ik vrijdag gewoon afbellen, dan moet er toch ook wel een belletje rinkelen?
Joh, jij faalt.

Je had aan het eind van de les moeten zeggen dat je hem net 60 euro hebt gegeven en dat je 20 terug wilt.

In plaats daarvan wilde je dat hij het initiatief nam (?)
Nu wil je dat er "belletjes gaan rinkelen" als je de les van vrijdag afzegt?

Mijn inziens ben je gewoon te bang om er iets van te zeggen als je ter plekke bestolen wordt.
pi_67439856
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Ahzo, maar dan nog, zou je met een beetje sociale skillz kunnen zorgen dat hij even natelde wat jij hem gaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')