bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Hoeruzoon het volgende:
Ach doe allemaal ff relaxt, ik waardeer TS zijn open en eerlijkheid en hij is bereid om te leren en hij durft tenminste vragen te stellen, daar heb ik respect voor.
Voor mensen die lopen zeuren tegen hem heb ik geen respect.
Goed gedaan TS![]()
Hoop voor je dat je je rijbewijs snel haalt.
Mooi, je bent er na alles niet minder van geworden gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.
Maar ik heb mijn rij-instructeur vandaag gebeld, en hij ontkent dat hij 20 euro teveel heeft gepakt. Ik vertelde dat hij het misschien niet in de gaten had gehad, en daarna zei hij dat hij het heel erg vond voor mij, en dat hij in de auto zou zoeken. Hij had geen 20 euro over gisteren na alle lessen, dus dat was ook vreemd.
En oja, omdat hij mij zo eerlijk vindt en weet dat ik niet aan het fokken ben, wilt hij mij wel tegemoetkomen. Ik krijg een les gratis, ik had namelijk nog 20 miinuten tegoed, daar maakt hij 30 van. En dan een halfuur (20euro) gratis. Maar dit zet mij wel weer aan het denken, ik denk dat hij het wel in de gaten had, maar dat hij dát niet wilt toegeven. Maar omdat hij weet dat hij niet goed bezig is geweest en mij als klant niet wilt kwijtraken, geeft mij wel lekker een les gratis zegmaar.
Nou ja, toch nog redelijk opgelost dus... Volgende keer meteen zeggen he, dan loop je niet tegen dit soort gezeik aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
bedankt zeg dat je zo voor mij opkomt! Ik ben idd onzeker zoals iedereen het al heeft gemerkt. Dit ben ik altijd al geweest.
Maar ik heb mijn rij-instructeur vandaag gebeld, en hij ontkent dat hij 20 euro teveel heeft gepakt. Ik vertelde dat hij het misschien niet in de gaten had gehad, en daarna zei hij dat hij het heel erg vond voor mij, en dat hij in de auto zou zoeken. Hij had geen 20 euro over gisteren na alle lessen, dus dat was ook vreemd.
En oja, omdat hij mij zo eerlijk vindt en weet dat ik niet aan het fokken ben, wilt hij mij wel tegemoetkomen. Ik krijg een les gratis, ik had namelijk nog 20 miinuten tegoed, daar maakt hij 30 van. En dan een halfuur (20euro) gratis. Maar dit zet mij wel weer aan het denken, ik denk dat hij het wel in de gaten had, maar dat hij dát niet wilt toegeven. Maar omdat hij weet dat hij niet goed bezig is geweest en mij als klant niet wilt kwijtraken, geeft mij wel lekker een les gratis zegmaar.
Dan geeft hij eigenlijk toe dat hij fout zat. Als hij gewoon 40 euro had gekregen had hij je niet een gratis halve les (twv. ¤20,-) aangeboden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk geeft ie jou een gratis les, en ergens misbruikt hij jou eigenlijk ook omdat je zo onzeker bent en zijn praatjes als zoete koek slikt. Bij iemand die sterker in zijn schoenen stond kwam hij er niet zo makkelijk vanaf en zou ie waarschijnlijk op straat komen te staan en dat weet ie
Ga presentaties houden zou ik zeggen voor klas of familie. Het helpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:23 schreef Cocktailtje het volgende:
Jep , I get it. Klote dat ik zo onzeker ben, ik moet hier echt wat aan doen! Maar goed, ik ga werken, bedankt iig!
Werken?! Waar?! Jij bent veel te onzeker om te kunnen werken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:23 schreef Cocktailtje het volgende:
Jep , I get it. Klote dat ik zo onzeker ben, ik moet hier echt wat aan doen! Maar goed, ik ga werken, bedankt iig!
Ja, sad..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moest hieraan denken toen ik de TT las. Ben ik dan echt de enige![]()
![]()
![]()
Die heb ik gezien met Stacyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt ieder aspect van dat plaatje is gewoon fout!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Is dat zo raar dan ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maare, wie betaald er dan ook z'n instructeur contant? of is dat de normale gang van zaken?
VIENNAquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:00 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Echt ieder aspect van dat plaatje is gewoon fout!
Ik denk hetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.. Al geloof ik, afgaande op TS' verhaal, niet dat hij het niet in de gaten heeft gehad.. Echter kan ik het me goed voorstellen dat als je onnodig een briefje van ¤20,- teveel geeft, de instructeur denkt dat TS gewoon heel aardig is. Als hij die redelijk voor de hand liggende aanname heeft gedaan, zal hij uit dankgevoel ook aardiger voor TS zijn ineens (vandaar die 2 ipv 1 euro wisselgeld)quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:00 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom wachtte je niet even de reactie van de instructeur af?
Dalijk zegt de instructeur iets als: "Ja, klopt. Ik wilde je nog bellen maar ik had je nummer niet. Volgende les kun je gewoon ¤20,- betalen, dan is het weer goed."
Jij:"Ja, nou, ik had een topic op FOK! geopend en iedereen zei dat jij het had gestolen. Dus ik heb al een andere rijschool gevonden!"
Als het dan allemaal op een misverstand blijkt te berusten en dit gedeelte is opgelost, zou ik ook maar eens meer aandringen op het feit dat je nieuwe dingen wilt gaan leren tijdens je rijlessen; bijzondere verrichtingen zijn best belangrijk namelijk en als je het wel gelooft met het gewoon rondtouren, word dat dus wel eens tijd. Anders kun je daarna alsnog naar een andere (goedkopere) rijschool.quote:Hey ....., Ik zat net al te twijfelen maar zie nu thuis dat ik net 60 euri in mijn kaart heb gestopt ipv 40. Je zal 't wel niet gezien hebben. Maakt niet uit, laten we 't nu er zo bij, en volgende keer betaal ik gewoon 20!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |