abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67443399
Het belangrijkste is natuurlijk of het een goeie rijschool is.. of je er goed leert autorijden.
En je hebt al aangegeven dat dat niet goed is bij deze rijschool, je doet geen speciale handelingen, je mocht niet na 15 lessen schakelen (oid?) En dat van dat geld jatten is dan de spreekvoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.

Klinkt gewoon als een ontzettend klote rijschool waar je niks leert en het gaat er uiteindelijk om dat je goed leert autorijden.

Dan kun je neem ik aan wel de conclusie trekken dat je op zoek moet naar een andere rijschool.
pi_67443583
Dat je na 20 lessen nog niets geleerd hebt lijkt mij net zo'n belangrijke reden om van rijschool te veranderen als die 20 ¤.
Ik deed na 30 lessen examen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_67443593
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef BrokenBond het volgende:
Het belangrijkste is natuurlijk of het een goeie rijschool is.. of je er goed leert autorijden.
En je hebt al aangegeven dat dat niet goed is bij deze rijschool, je doet geen speciale handelingen, je mocht niet na 15 lessen schakelen (oid?) En dat van dat geld jatten is dan de spreekvoordelijke druppel die de emmer doet overlopen.

Klinkt gewoon als een ontzettend klote rijschool waar je niks leert en het gaat er uiteindelijk om dat je goed leert autorijden.

Dan kun je neem ik aan wel de conclusie trekken dat je op zoek moet naar een andere rijschool.
ja, ik heb nu een afspraak gemaakt bij een andere rijschool voro maandag

nu mijn les voor vrijdag cancellen, welke reden zou ik geven.. PRIVÉ redenen? ik vindt dat het te langzaam gaat, ik heb er geen vertrouwen in.,,
pi_67443619
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de instructeur de kaart opent, sowieso twee briefjes ziet van twintig en het wel geloofd.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67443658
Reden? Vraag maar aan de instructeur als de rijschool daarom vraagt.
En als de instructeur het zelf durft te vragen weet je wel wat je moet zeggen.
Het zijn juist géén privé-redenen
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_67445686
Waarom wachtte je niet even de reactie van de instructeur af?
Dalijk zegt de instructeur iets als: "Ja, klopt. Ik wilde je nog bellen maar ik had je nummer niet. Volgende les kun je gewoon ¤20,- betalen, dan is het weer goed."
Jij:"Ja, nou, ik had een topic op FOK! geopend en iedereen zei dat jij het had gestolen. Dus ik heb al een andere rijschool gevonden! "
pi_67447645
PS:
Voor de OP die verwijderd is ( Opzich wel terecht: We hebben geen biljetten van 60 Euro )

Zie een Quote op de eerste pagina voor de complete OP

Verder:
TS faalt zeer zwaar, zo een tering kenker n00b kan ik me niet voorstellen? Ben je echt zo dom om niet je geld terug te vragen?
pi_67449193
Hoax
En anders is dit een tvp _!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:56:23 #159
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67449677
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

Jep, maar ik ben nog laáng niet rijvaardig genoeg. Ik heb nog niks aan bijzondere verichtingen gehad, omdat ik een trage start had met het schakelen. Tot ongeveer mijn 14-15e les. Daarna heeft hij mij niks meer bijgeleerd

TS, echt. Hij werkt voor jou he, jij niet voor hem. Als je niet tevreden bent ga je weg, en als je je geld terugwilt vraag je dat gewoon. Je kunt toch wel communiceren, of niet? Als je denkt dat je 20 euro teveel hebt gegeven dan zeg je dat toch gelijk.
Primum non nocere
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:01:06 #160
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_67449803
Subklacht:: kut-OP
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_67450587
ff gelezen, conclusie: TS
It Never Hurts To Help!
pi_67452027
Niet zo negatief lullen allemaal, alsof jullie allemaal superhelden zijn die allemaal assertief zijn in elke situatie, die jongen vraagt gewoon om info, als je die niet kan geven houd je gewoon je waffel dicht.

Beetje broederlijk zijn voor je medemens.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:31:05 #163
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_67456252
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 02:35 schreef Hoeruzoon het volgende:
Niet zo negatief lullen allemaal, alsof jullie allemaal superhelden zijn die allemaal assertief zijn in elke situatie, die jongen vraagt gewoon om info, als je die niet kan geven houd je gewoon je waffel dicht.

Beetje broederlijk zijn voor je medemens.
Ach ga toch fietsen, waarom een totaal nieuwe rijschool uit gaan kiezen en moeilijk doen met zo genaamd prive omstandigheden terwijl je best even de telefoon kan op pakken en kan zeggen dat hij de 20 euro van je heeft. En dat dit eventueel een vergissing was, klaarrrr. Als je met alles zo moeilijk in het leven om gaat dan heb je op een bepaald moment echt geen leven meer.
pi_67456453
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ach ga toch fietsen, waarom een totaal nieuwe rijschool uit gaan kiezen en moeilijk doen met zo genaamd prive omstandigheden terwijl je best even de telefoon kan op pakken en kan zeggen dat hij de 20 euro van je heeft. En dat dit eventueel een vergissing was, klaarrrr. Als je met alles zo moeilijk in het leven om gaat dan heb je op een bepaald moment echt geen leven meer.
Lekker humaan ben je, als je zo met alle mensen omgaat zal je wel lekker veel vrienden hebben.
Hij is gewoon jong en moet nog het een en ander leren, dat jij hem die ruimte niet gunt zegt meer over jou.
pi_67456677
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:42 schreef Hoeruzoon het volgende:

[..]

Lekker humaan ben je, als je zo met alle mensen omgaat zal je wel lekker veel vrienden hebben.
Hij is gewoon jong en moet nog het een en ander leren, dat jij hem die ruimte niet gunt zegt meer over jou.
Hij heeft rijles dus hij is al 18 lijkt mij ?
Als je dan nog zo met zulke situatie's omgaat..
Kan je beter maar weer terug naar de basisschool _!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:06:51 #166
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_67457022
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Hij heeft rijles dus hij is al 18 lijkt mij ?
Als je dan nog zo met zulke situatie's omgaat..
Kan je beter maar weer terug naar de basisschool _!
Ja, of een set ballen groeien.
Als hij ook zo in het echte leven doet komt ie heel ver...
Je weet..
  Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 11:14:02 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_67457198
Ik vind het wel een beetje zielig voor TS hoor (als het tenminste geen hoax is). Niet iedereen is bijdehand als hij pas 18 is. Maar waarom dat geld in de rijleskaart stoppen en dan zo geven, en heb je trouwens een kwitantie gehad? Niet dat, dat laatste verder veel uit maakt, maar die zou je wel moeten krijgen.

Misschien moet TS even googelen op de naam van de rijschool en kijken of er meer mensen problemen met hen hebben gehad en dan een klacht indienen.

In ieder geval tegen die vent zeggen dat je per abuis te veel geld hebt gegeven en de volgende keer dat verrekent.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:18:35 #168
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_67457297
Serieus, TS... ga op een cursus zelfverzekerdheid ofzo..
------------------
pi_67457424
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik zit hier met een dilemma over wat ik moet doen, hier volgt het verhaal:

Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..

Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.

Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..

of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?

Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.

Geef mij tips aub!
Dit was de OP dus.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:35:03 #170
168255 J.Herrer
pi_67457757
Ook raar dat hij tijdens het rijden zomaar jouw kaart pakt en de betaling afrond terwijl je rijdt
Normaal gesproken doet de instructeur dat voor of na de les, en hoor je idd een kwitantie te krijgen of noteert hij op je kaart hoeveel je hebt betaald
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:35:03 #171
168255 J.Herrer
pi_67457758
-dubbel-
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67459154
quote:
Opleiding: International Business Studies (1e jaar)
Veel succes in je leven. .
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67460134
TS is gezien dit topic gedoemd te falen in het leven en zal door iedereen overhoop gelopen worden.

Het beste wat je nu nog kan doen, is stiekem met 80 tegen een boom aan rijden tijdens het lessen, zodat niemand meer mee mag maken wat jij hebt meegemaakt met deze instructeur.
De klaagbaak is een machine.
pi_67460555
Ach doe allemaal ff relaxt, ik waardeer TS zijn open en eerlijkheid en hij is bereid om te leren en hij durft tenminste vragen te stellen, daar heb ik respect voor.

Voor mensen die lopen zeuren tegen hem heb ik geen respect.

Goed gedaan TS

Hoop voor je dat je je rijbewijs snel haalt.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:38:37 #175
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67461200
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Hoeruzoon het volgende:
Ach doe allemaal ff relaxt, ik waardeer TS zijn open en eerlijkheid en hij is bereid om te leren en hij durft tenminste vragen te stellen, daar heb ik respect voor.

Voor mensen die lopen zeuren tegen hem heb ik geen respect.

Ja joh, FOK! zit vol met super assertieve helden, die van kinds af aan niet over zich heen lieten lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')