Tegenwoordig kijken de meesten naar de slagingspercentage's.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Rapaille het volgende:
Pfff en ik maar denken dat TS een of ander onzeker trutje is. Is het gewoon een man![]()
Volgende keer neem je 20 euro mee, en dan zeg je dat je dat hij de vorige keer per ongeluk 20 euro teveel heeft gepakt. Dat weet ie' echt nog wel. Gaat ie' protesteren, dan geef je hem 20 euro en vertel je erbij dat dit geen positieve reclame is voor zijn toko. Mond tot Mond reclame is toch waar rijscholen het van moeten hebben.
via de bankrekening lijkt me?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Hoe wil je dan betalen? In natura?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Cocktailtje het volgende:
Het maakt mij die 20 euro niet zoveel uit,
ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders hequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef raimen het volgende:
[..]
Geef mij dan die 20 euro in de week als je het toch mis.
is toch zo'n 1040 euro per jaar.
Je moet hem niet vragen of je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Je moet tegen hem ZEGGEN dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Ben je altijd zo onzeker en twijfelachtig?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee.
Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
kijk, dat begint er al op te lijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef boyv het volgende:
[..]
ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders he
Zoiets moet je natuurlijk ter plekke afhandelen. want hoe langer je er mee wacht hoe minder sterk je komt te staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik zit hier met een dilemma over wat ik moet doen, hier volgt het verhaal:
Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..
Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.
Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..
of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?
Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.
Geef mij tips aub!
Ik twijfelde aan je geloofwaardigheid, zit nog steeds in dubio.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Gewoon volgende keer als je in de auto stapt zeggen dat je hebt gemerkt dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven, en dat je daarom deze week 20 euro van het bedrag aftrekt...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
gezien je vorige acties, zou ik het proberen te vergeten, en verman je de volgende keer wat meer, of reageer iets impulsiever.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
dus ik heb serieus tips nodig!
oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.
Ja maar jij vergeet het niet. Volgende keer 20 euro meenemen en volgende keer meteen zeggen. Niet op een ander wachten, niet iedereen is zo eerlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..
Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.
oké en die 2 euro dan? waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Kortingquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
oké en die 2 euro dan? waar komt die vandaan?
ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
Ik denk dat het 38 euro per les is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:
[..]
Okay, nu ga ik een schone broek aantrekken, sorry maar ik heb hem net ondergezeken van het lachen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Cocktailtje het volgende:
[..]
ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.
als je niet assertief bent gaat hij je in de maling nemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef leetzors het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |