abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67439876
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Rapaille het volgende:
Pfff en ik maar denken dat TS een of ander onzeker trutje is. Is het gewoon een man

Volgende keer neem je 20 euro mee, en dan zeg je dat je dat hij de vorige keer per ongeluk 20 euro teveel heeft gepakt. Dat weet ie' echt nog wel. Gaat ie' protesteren, dan geef je hem 20 euro en vertel je erbij dat dit geen positieve reclame is voor zijn toko. Mond tot Mond reclame is toch waar rijscholen het van moeten hebben.
Tegenwoordig kijken de meesten naar de slagingspercentage's.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:17:20 #52
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_67439881
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Hoe wil je dan betalen? In natura?
via de bankrekening lijkt me?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:17:35 #53
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_67439889
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef Cocktailtje het volgende:
Het maakt mij die 20 euro niet zoveel uit,

Geef mij dan die 20 euro in de week als je het toch mis.
is toch zo'n 1040 euro per jaar.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_67439904
Jr fsvhth tfsiod bhtr
pi_67439912
Twijfel = angst. Angst is een slechte raadgever.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_67439955
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef raimen het volgende:

[..]

Geef mij dan die 20 euro in de week als je het toch mis.
is toch zo'n 1040 euro per jaar.
ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders he
pi_67440030
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
pi_67440079
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Cocktailtje het volgende:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee.
Je moet hem niet vragen of je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Je moet tegen hem ZEGGEN dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven. Ben je altijd zo onzeker en twijfelachtig?
pi_67440108
quote:
luister is, ik ben echt in de war. Zal ik hem bellen en vragen of ik net niet 20 euro teveel heb meegenomen en dat ik er nu achter kom. Als hij zegt: nee daar weet ik niks van'" , nou dan is dat duidelijk en stop ik er direct mee. Ik weet dat het mijn fout is, maar nu is het gebeurd, dus ik heb serieus tips nodig!
Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:23:49 #60
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_67440116
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:19 schreef boyv het volgende:

[..]

ho ho je krijgt ook nog 400e van wilders he
kijk, dat begint er al op te lijken
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_67440140
op deze manier ga je je examen niet halen hoor

of je moet de exameninstructeur ook wat extra's geven
pi_67440162
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Cocktailtje het volgende:
Hoi
Ik zit hier met een dilemma over wat ik moet doen, hier volgt het verhaal:

Ik weet dat ik 60 euro had meegenomen naar rijles. (perongeluk, rijles kost 40) Ik had het in een kaart gestopt. Hij pakt -tijdens dat ik rij- mijn kaart en rond de betaling af. Hij zegt daarna "de betaling is afgerond".. Ik maar wachten totdat hij zegt dat ik 20 euro teveel had meegenomen. Ik kon het zelf wel aangeven, maar ik wilde hem graag testen. Maar aan het einde van de rit zegt hij het nog niet! Hij gaf mij ook nog teveel wisselgeld terug, iets van 2 euro, en zei dat het niks uitmaakte. Daarna merkte ik dat hij ook een beetje nerveus werd, ik denk omdat hij bang was dat ik erachter zou komen of iets..Maar ik had het nog niet aangeven omdat ik gewoon graag had dat hij het initiatief nam..

Ik vind dit echt belachelijk, hij heeft gewoon 20 euro van mij! Ik weet zeker dat ik 60 had meegenomen. Dit had ik eerst ook gehad, maar toen stonden we stil (ik kon het dus zien) en zei hij "ow heb ik 20 euro fooi?" voor de grap zegmaar..maar dit keer is het dus geen grapje.

Ik weet nu dus dat hij 20 euro fooi heeft gepakt, maar moet ik hem bellen en vertellen wat hij heeft gedaan, straight to the point zegmaar..

of moet ik vragen of ik 40 of 60 had, maar dat is zo dom, want tuurljk gaat hij 40 zeggen? toch?

Of moet ik gewoon mijn volgende les afzeggen (naar een andere rijschool), en zeggen dat hij maar eens goed moet nadenken en dat ik om privé redenen stop.

Geef mij tips aub!
Zoiets moet je natuurlijk ter plekke afhandelen. want hoe langer je er mee wacht hoe minder sterk je komt te staan.

Ik zou het natuurlijk zeggen, en natuurlijk vraag je niet of hij 40 euro had aangenomen, als jij zeker weet dat je 60 euro hebt gegeven dan bel je hem op en zeg je iets in de trant van:

Ik heb onlangs een rijles bij u gehad en 60 euro daarvoor betaald, de rijles kost 40 euro en waarschijnlijk bent u vergeten het wisselgeld terug te geven.

Het is wel vreemd als de les 40 kost jij hem 60 euro geeft. hoe krijg je dat voor elkaar?

Als je niet hoeft te krabbelen voor voor de losse lessen zou ik voorstellen aan het eind van de rijles te betalen als er geen oplossing voor komt en hem dan 20 euro voor de rijles geven.

P.s 40 euro is wel duur voor een rijles! er zijn zat scholen die een tarief van rond de 30 euro hebben per uur! overstappen is du wel zo voordelig, maar eerst nog een gratis rijles van deze man krijgen

succes
hoi
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:25:07 #63
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67440181
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
Ik twijfelde aan je geloofwaardigheid, zit nog steeds in dubio.
Waarom: thuis heb ik ook de nodige cash liggen, wat waarschijnlijk een veelvoud van jouw enveloppie zal zijn,
Maar als ik de afhaalchinees laat komen en ik pak geld doe ik altijd dit, ondanks dat ik ook altijd gehaast ben: NATELLEN!!!!!!!!!

Wat betreft je klacht: ga naar een goede rijschool die eerlijk is, dit gaat je meer geld in de toekomst kosten.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:25:12 #64
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67440184
quote:
Gewoon volgende keer als je in de auto stapt zeggen dat je hebt gemerkt dat je hem 20 euro teveel hebt gegeven, en dat je daarom deze week 20 euro van het bedrag aftrekt...
pi_67440202
quote:
dus ik heb serieus tips nodig!
gezien je vorige acties, zou ik het proberen te vergeten, en verman je de volgende keer wat meer, of reageer iets impulsiever.
pi_67440236
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik zou bellen en dat zeggen ja. In ieder geval niet te lang mee wachten.
oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.
pi_67440261
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

zou hij het snappen ja? deze rijschool staat zoiezo bekend om het feit dat ze alleen op het geld uit zijn. Ik verwacht dat als ik 20 euro te weinig mee heb, hij gaat zeiken. En dat is over een week, dan zou wat er vandaag gebeurd is waarschijnlijk al vergeten zijn..
Ja maar jij vergeet het niet. Volgende keer 20 euro meenemen en volgende keer meteen zeggen. Niet op een ander wachten, niet iedereen is zo eerlijk.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_67440287
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

oke, ik ga hem zo bellen. Ow god ik ben idd onzeker. Nu ben ik bang dat hij dalijk zegt dat hij het niet heeft: en dan?? Moet ik hem zeggen dat hij het wel heeft? dan wordt het zo een welles nietes discussie.
Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_67440376
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

Nee je snapt het niet . ik betaal altijd met briefjes van 20. Ik heb een envelop met allemaal briefjes van 20. Als ik haast heb en er snel geld uit pak, let ik soms niet goed op ,ik weet het heel stom van me, maar ik had dus perongeluk een briefje teveel in de kaart gedaan. Hier kwam ik thuis achter, ik wist het in de auto eigenlijk al, maar durfde het nog niet te zeggen omdat ik bang was dat ik dalijk verkeerd zat, want anders zou ik hem beschuldigen voor iets wat niet klopt.
oké en die 2 euro dan? waar komt die vandaan?
hoi
pi_67440416
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef Lobos het volgende:

[..]

Korting ?
pi_67440426
quote:

[..]

ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:31:43 #72
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67440433
quote:

[..]

Ik denk dat het 38 euro per les is.
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:32:55 #73
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67440486
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Cocktailtje het volgende:

[..]

ja, een les kost 39,00. Maar ipv van mij 1 euro te geven (gewoon normaal wisselgeld als ik les en 40 betaal), gaf hij mij 2 euro. Ik vraag waarom hij 2 euro geeft, en zijn antwoord: het brengt geluk, of iets met beloning, ik heb het niet duidelijk gehoord, maargoed, dat was ook al opmerkend, toen begon ik al meer te denken dat hij wel 60 euro had.
Okay, nu ga ik een schone broek aantrekken, sorry maar ik heb hem net ondergezeken van het lachen....
pi_67440572
Weet TS al wat ie gaat doen?
pi_67440609
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef leetzors het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zeg ga maar met die 20 euro naar de hoeren, ik ga dan naar andere rijschool. De klant is koning.
als je niet assertief bent gaat hij je in de maling nemen.
geen welles nietes discussies over dat geld, gewoon opschrijven wat je wilt zeggen en kort en bondig de situatie vertellen.

Doe net alsof je denkt dat het een vergissing van hem was anders voelt hij zich persoonlijk aangevallen en natuurlijk gaat hij dan niet toegeven, een vergissing is veel makkelijker toe te geven dan een diefstal.

Dus je zegt gewoon dat je 60 euro had meegenomen en hem per ongeluk 1 briefje van 20 hebt gegeven, waarschijnlijk was hem dat niet opgevallen voeg je er gerustellend aan toe.
Maar je houdt natuurlijk voet bij stuk dat je dit heel erg zeker wist dat je 60 euro had meegenomen en thuis een lege enveloppe aantrof, in de auto vergat je het wisselgeld terug te vragen vandaar dat je er nu even op terug komt.

Je voorstel is vervolgens dat je de volgende les 20 euro mee neemt dan, of je wacht eerst zijn reactie even af nadat je je zegje hebt gedaan.
ga hem vooral niet beschuldigen want dan is de kans heel klein dat je bereikt wat je wilt met het telefoongesprek.

Mocht hij niet akkoord gaan dan hang je niet op en rond je het gesprek niet af, je herhaalt de gehele situatie nog een keer en houdt voet bij stuk, desnoods vertel je het verhaal 3 a 4 keer.
hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')