Dat vond ik dus ook ja na het zien van de laatste aflevering.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef Malebolgia het volgende:
En daar is Faraday's "what has been, has been" theorie. Shot to hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Latest releases: http://www.dekooker.nl
Faradays theorie kan gewoon kloppen:quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook ja na het zien van de laatste aflevering.
Blijkbaar kun je dus wel terug de tijd in .."iets" doen zoals.. oh bijv. iemand vermoorden maar blijkbaar had dat geen consequencies want voila ze zijn allemaal nog op dat eiland in 1977.
Wat onmogelijk had moeten zijn gezien wie er vermoord werd.
Hoewel dat tegelijkertijd wel weer verklaard dat Ben zoveel ouder was toen dat dharma kamp weggevaagd werd door de "others" aangezien het me sterk lijkt dat hij van klein jongetje opeens 30+ was in 10 jaar tijd. (als je de lost timeline volgt tenminste)..want nu betekend dat ik dit hele gedoe alleen kan verklaren door te stellen dat het 't lot is dat het allemaal zo loopt... wat dan weer mogelijk inhoud dat faraday's theorie wel klopt want whatever happend, happend.
De boek van Castaneda gaat over shaman rituelen waarbij psychotropische planten worden gebruikt. Dus paddos/mescaline en dat soort hallucinogenen. Is denk ik een hint naar wat er aan Sayid werd gegeven zodat ie ging 'trippen' en dus de waarheid vertelde.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef Mdk het volgende:
Iemand nog het boek opgevallen dat kleine Ben aan Sayid gaf?![]()
'A separate reality'..
http://www.amazon.com/Sep(...)taneda/dp/0671732498
Wellicht een hint voor toekomstige afleveringen?
Dat is toch apart, want je ziet in de hele episode tijdens de flashbacks Sayids afkeer voor Ben groeien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef Pulu het volgende:
Het slot van deze episode was echt verrassend!
Mijn mond viel gewoon open van verbazing...niet verwacht!
Maar whatever happened happened, hoe kan Ben dan dood gaan als jongen? Of overleeft hij het?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Dat is toch apart, want je ziet in de hele episode tijdens de flashbacks Sayids afkeer voor Ben groeien.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook ja na het zien van de laatste aflevering.Nou, als ik het goed herinner is Ben inderdaad dood als hij ouder is. 2/3 afleveringen terug toen Locke met die Arabische jongen aan het praten was liet hij een dode Ben zien aan Locke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna is er geen aflevering meer met Locke geweest, maar dit zou Ben's dood wel verklaren."On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
Bedoel je toen Cesar de gewonden aan Locke liet zien? Lijkt me niet dat Ben daar dood was. Waarschijnlijk alleen maar knock-out van de klap die Sun hem gaf, voordat ze met Lapides naar het grote eiland ging.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Prism het volgende:
[..]
Nou, als ik het goed herinner is Ben inderdaad dood als hij ouder is. 2/3 afleveringen terug toen Locke met die Arabische jongen aan het praten was liet hij een dode Ben zien aan Locke.
Daarna is er geen aflevering meer met Locke geweest, maar dit zou Ben's dood wel verklaren.
Ja, dat bedoelde ik. Maar was het niet dat er een laken over Ben heen lag..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bedoel je toen Cesar de gewonden aan Locke liet zien? Lijkt me niet dat Ben daar dood was. Waarschijnlijk alleen maar knock-out van de klap die Sun hem gaf, voordat ze met Lapides naar het grote eiland ging.
Ik denk dat Ben het schoot heeft overleefd. Hopelijk niet door zoiets lames als een ketting waar de kogel op afketste.
Nee, hij lag zonder laken op zn zij (ook geen normale houding om een lijk neer te leggen). Heb nog ff terug gekeken voordat ik mn vorige post plaatste.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Prism het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Maar was het niet dat er een laken over Ben heen lag..?
Ik zal dadelijk even terug kijken, wil het weten ook nu!
Nope, geen laken er over heen. Wel zijn ogen dicht, maar denk niet dat hij daar dood is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Prism het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Maar was het niet dat er een laken over Ben heen lag..?
Ik zal dadelijk even terug kijken, wil het weten ook nu!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook ja na het zien van de laatste aflevering.The Purge was in 1992, we zitten nu in 1977. Vijftien jaar later dus. Ben was iets van 12/13 in deze aflevering, dus hij was ten tijde van de purge tussen de 25 en 30 jaar oud. Klopt wel redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Dan is dat in ieder geval uit gesloten, dan zal hij het wel weer lame overleven of zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, hij lag zonder laken op zn zij (ook geen normale houding om een lijk neer te leggen). Heb nog ff terug gekeken voordat ik mn vorige post plaatste.
Was trouwens een niet erg geslaagde poging toen ze de 1992-Ben er jong uit wilden laten zien. Misschien dat daardoor nog enige verwarring op is getreden over zn leeftijd destijds.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
The Purge was in 1992, we zitten nu in 1977. Vijftien jaar later dus. Ben was iets van 12/13 in deze aflevering, dus hij was ten tijde van de purge tussen de 25 en 30 jaar oud. Klopt wel redelijk.
Zou ook zo kunnen zijn dat Ben net zoals Locke een nierdonatie heeft gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef Prism het volgende:
[..]
Dan is dat in ieder geval uit gesloten, dan zal hij het wel weer lame overleven of zo
Ik kan mij The Purge even niet herinneren, help mij eens..?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was trouwens een niet erg geslaagde poging toen ze de 1992-Ben er jong uit wilden laten zien. Misschien dat daardoor nog enige verwarring op is getreden over zn leeftijd destijds.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Purgequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik kan mij The Purge even niet herinneren, help mij eens..?
Het komt mij heel bekend voor, maar kan me echt geen aflevering herinneren.. Zal vanavond eens even terug kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Purge
Staat op die pagina.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Prism het volgende:
[..]
Het komt mij heel bekend voor, maar kan me echt geen aflevering herinneren.. Zal vanavond eens even terug kijken.
Welke aflevering was dat ongeveer..?
Seizoen 3, aflevering 20.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik kan mij The Purge even niet herinneren, help mij eens..?
Aflevering 20 van seizoen 3, "The man behind the curtain". Staat ook op die pagina.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Prism het volgende:
[..]
Het komt mij heel bekend voor, maar kan me echt geen aflevering herinneren.. Zal vanavond eens even terug kijken.
Welke aflevering was dat ongeveer..?
Ik denk zelf dat die 'oude' Ben nu ook naar het verleden geflitst zal worden omdat zijn jongere versie daar nu weg is, en dat het verhaal dan op die manier verder gaat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik dacht echt even dat Sayid naar de Others zou gaan met Ben, maar toch respect voor Sayid dat hij gewoon een kind neerschiet.
Ben overleeft het dus waarschijnlijk of zoals al door iemand anders opgemerkt, herrijst hij uit de dood door het eiland en kan hij echt bij de Others horen.
Ik sluit het niet uit, maar het klopt niet helemaal qua continuïteit. Dan had Sawyer namelijk niet naar het moment geflitst kunnen worden waarbij hij kon zien dat Kate Claire hielp bij de bevalling, aangezien Sawyer toen ook op het eiland was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat die 'oude' Ben nu ook naar het verleden geflitst zal worden omdat zijn jongere versie daar nu weg is, en dat het verhaal dan op die manier verder gaat.
Vorige aflevering met christian in de schuur? En ook nu het hele gedoe met Ben niet genoeg thriller?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef Rudieh het volgende:
ligt het aan mij of is die typische Lost-spanning er een beetje vanaf sinds de Losties weer terug zijn op het eiland?
dat thriller/mysterie-achtige is wat verder te zoeken, het is nu meer drama/soap
Is het niet zo dat de Ben die nu in 2007 zit, in ZIJN 1977 de losties niet kende, toen waren ze er namelijk niet. Ik denk dat je het moet zien als een eerste timeloop.. een nieuwe tijdslijn a la back to the futurequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar whatever happened happened, hoe kan Ben dan dood gaan als jongen? Of overleeft hij het?
En er is wederom het probleem dat Ben uit het heden wel heel goed verborgen heeft dat hij de Losties allemaal al kende.
Het wordt imo juist ingewikkeld als je wél dingen kunt veranderen in het verleden en daarmee een nieuwe tijdslijn creëert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de Ben die nu in 2007 zit, in ZIJN 1977 de losties niet kende, toen waren ze er namelijk niet. Ik denk dat je het moet zien als een eerste timeloop.. een nieuwe tijdslijn a la back to the future![]()
Anders wordt het wel heel ingewikkeld, dan moeten Ben zijn herinneringen in 2007 ook veranderen a la butterfly effect en zoals we bij Desmond al eerder gezien hebben.
Aan Ben's herinneringen hoeft niets te veranderen. Er is niet zoiets als een originele tijdslijn en een alternatieve tijdslijn. Ben kende de overlevenden van Oceanic 815 al de hele tijd, maar heeft niets laten merken (hij liegt en bedriegt er op los tegenover alles en iedereen, dus dan kan hij ook wel 100 dagen lang doen alsof hij Jack, Sawyer en alle anderen nog nooit eerder heeft ontmoet).quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de Ben die nu in 2007 zit, in ZIJN 1977 de losties niet kende, toen waren ze er namelijk niet. Ik denk dat je het moet zien als een eerste timeloop.. een nieuwe tijdslijn a la back to the future![]()
Anders wordt het wel heel ingewikkeld, dan moeten Ben zijn herinneringen in 2007 ook veranderen a la butterfly effect en zoals we bij Desmond al eerder gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt de fan met een Dharma avatarquote:
quote:
Met jouw naam zou je toch moeten weten dat je niet per se dood gaat als je op het eiland word neergeschoten;)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar whatever happened happened, hoe kan Ben dan dood gaan als jongen? Of overleeft hij het?
En er is wederom het probleem dat Ben uit het heden wel heel goed verborgen heeft dat hij de Losties allemaal al kende.
Dat is waar, ik weet ook wel vrij zeker dat hij het overleeft nu ik er even over nagedacht heb. Die eerste opmerking was dan ook vooral het gevolg van mijn WTF gevoel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Jonad het volgende:
[..]
Met jouw naam zou je toch moeten weten dat je niet per se dood gaat als je op het eiland word neergeschoten;)
Ben blij voor je dat jij dat WTF-moment wel had, bij mij was er weinig sprake meer van. Je zag tijdens deze aflevering Sayid's haat tegen Ben groeien. Maar ook het besef bij Sayid dat hij een moordenaar is. Combineer deze twee, plus het feit dat hij zijn vrienden wil beschermen tegen Ben (Ben kan nu the Purge niet plegen) en ziedaar: Sayid vermoordt Ben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik weet ook wel vrij zeker dat hij het overleeft nu ik er even over nagedacht heb. Die eerste opmerking was dan ook vooral het gevolg van mijn WTF gevoel.
Ik merkte wel dat Sayid eraan dacht om jonge Ben te doden, maar ik verwachtte niet dat hij het echt zou proberen op dat moment. Ik dacht dat hij eerst met jonge Ben naar de Others zou gaan.
Aan het begin van dit seizoen duurde het ff totdat Sawyer een shirt had gevonden. Dat tepel-taboe was dus al doorbroken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:56 schreef Symer het volgende:
Niet in de laatste plaats omdat ik dacht dat executies van kinderen op netwerk-tv net zo taboe was als tepels.
Oh ja! Ik vroeg me al af waar 'gratuitous sex' op zou kunnen slaan in de leeftijdsadvisering voor Lost. Sawyers tepels natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan het begin van dit seizoen duurde het ff totdat Sawyer een shirt had gevonden. Dat tepel-taboe was dus al doorbroken.
Dat dus, helaas..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat "Ben isn't supposed to die" en dat het dan ook niet gebeurt, net zoals bij Michael gebeurde.
Ohja, de sherrif uit True Blood was hijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw, wauw. Die zag ik niet aankomen. Wat een cliffhanger. Wat een geniale serie is het toch.
![]()
![]()
William Sanderson was (zeker voor de kijkers van True Blood en Deadwood) een leuk verrassing als de psychopaat Oldham.
Dat kan goed kloppen. Ben kwam namelijk over als een behoorlijk sympathiek ventje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik denk ook dat Ben niet dood is. Dat zou een te grote paradox creeëren. Sterker nog, ik kan me voorstellen dat dit verraad van Sayid ertoe leidt dat Ben een kwaadaardige manipulerende baas wordt. Dat geeft de actie van Sayid een extra dramatische lading, in plaats van de wereld te behoeden voor Ben creeërt hij hem juist.
Idd hij heeft ech zo'n irritant emo hoofd met die lok voor zijn ogen. Vooral toen die ging huilen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Ladylicious het volgende:
TVP.
Overigens goed gecast, de jonge Ben heeft minstens net zo'n kuthoofd als de oude.
Is het niet zo dat je dood moet om de leider te worden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Mirel het volgende:
Sowieso slaat die theorie nergens op dat je dood moet zijn om de Others te joinen. Jueliette ging niet dood
Nou, respect!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
maar toch respect voor Sayid dat hij gewoon een kind neerschiet.
die herkende ik meteen, heb pas 3 afleveringen true blood gezien maar daar herkende ik 'm ook meteen als de grootste kneus uit heel Deadwoodquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
William Sanderson was (zeker voor de kijkers van True Blood en Deadwood) een leuk verrassing als de psychopaat Oldham.
Zo'n scène opnemen duurt waarschijnlijk een aantal uur met allerlei verschillende takes...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef tralalala het volgende:
Kon kleine Ben zijn adem niet even inhouden op het eind?Of het is een hint dat hij nog leeft .
Het viel me gewoon op en ik lette er niet eens op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo'n scène opnemen duurt waarschijnlijk een aantal uur met allerlei verschillende takes...
Ik kan me herinneren dat Ethan ook nog ademde bij zijn begrafenis nadat Charlie hem doodschoot, dus dat hoeft niet per se iets te betekenen.
ik hoorde Swearengen al meteen EB! roepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
die herkende ik meteen, heb pas 3 afleveringen true blood gezien maar daar herkende ik 'm ook meteen als de grootste kneus uit heel Deadwood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Telkens als het rookmonster verscheen waren er vreemde rode bloemen in beeld. Dus er zou een kern van waarheid in die theorie kunnen zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat als op dat eiland er een of ander hallucinerend middel in de lucht hangt? (van bloemen ofzo whatever) ..verklaard ook waarom zwangere vrouwen en zo'n beetje iedereen steeds dat spul zogenaamd in zich moesten spuiten!(denk terug aan Claire en haar zwangerschap en baby)
Niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw, wauw. Die zag ik niet aankomen. Wat een cliffhanger. Wat een geniale serie is het toch.
![]()
![]()
Misschien is Michael dan al eerder op het eiland geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat "Ben isn't supposed to die" en dat het dan ook niet gebeurt, net zoals bij Michael gebeurde.
Nee, niet. Ik weet dat hier mensen zijn die het geen verrassing vonden. En als ik terugkijk op de aflevering is het ook logisch wat er gaat gebeuren met de hele opbouw. Maar toch had ik echt niet zien aankomen dat Sayid op dat moment Ben zou vermoorden. Ook omdat ik niet had verwacht dat de maker dat zouden doen (of zelfs durfde in het Amerikaanse tv-landschap.)quote:
Had ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, niet. Ik weet dat hier mensen zijn die het geen verrassing vonden. En als ik terugkijk op de aflevering is het ook logisch wat er gaat gebeuren met de hele opbouw. Maar toch had ik echt niet zien aankomen dat Sayid op dat moment Ben zou vermoorden. Ook omdat ik niet had verwacht dat de maker dat zouden doen (of zelfs durfde uit in het Amerikaanse tv-landschap.)
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Grote spoiler over een nieuw personage in de serie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Grote spoiler over een nieuw personage in de serie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doc
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
die gast heet Oldham?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
![]()
En iedereen hallucineert precies hetzelfde?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
-aluhoedje-
Nice findquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die gast heet Oldham?
is dit toeval of heeft het er iets mee te maken (screen genomen na executie van laatste man op lijst van ben, plaatje is horizontaal gedraaid):
[ afbeelding ]
(Oldham - Pharmacuticals )
lost heeft altijd hetzelfde afsluitgeluidje, nu ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef EvilMarc het volgende:
Wie heeft nog meer gekeken of de ep wel echt af was gelopen?
Ik vind de eps altijd te kort maar bij deze had ik dat gevoel wel heel erg.
Ben ik deels met je eens, maar dat ‘uit de dood opstaan’ moet ook niet gaan overheersen. Als een dood karakter zomaar weer opstaat neemt het de kracht van de dood wel weg. Dan denk ik de volgende keer dat er iemand neergeschoten wordt ook iets van: “die staat wel weer op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Molluck het volgende:
Vreemd dat iedereen na 5 seizoenen meteen gelooft dat Ben echt dood is.
Ben zou in eerste instantie maar in 3-6 afleveringen meespelen. Maar ze vonden hem zo goed acteren dat ze m erin hebben gehouden. Hij zou ook niet de leader van The Others spelen maar gewoon iemand die ze paken krijgen. Wel een other maar niet de leader iig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef Xurk het volgende:
Maar Desmond is "uniquely special" en "the rules don't apply to him". Dus ik denk dat Ben eigenlijk al onze Losties gewoon al kende in 2004, maar dat hij zo goed is in het niet laten merken ervan dat het net leek alsof hij ze niet kende.
Dacht dat het daar gewoon over Jacob ging.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Ionesco het volgende:
[..]
In het begin zegt hij dan ook dat hij zowiezo niks kan zeggen omdat ik ie zo bang is voor de 'echte' leader. Daarna pas besloten ze hem erin te houden.
Ik denk dat ze nog iets moeten doen om iets in het heden mogelijk te maken (zoals Sayid's actie van Ben de gewetenloze evil-doer maakt die hij anno 2004 is). Als dat gebeurd is zullen ze wel weer naar 2009 flashen om daar deel te nemen aan de oorlog waar Widmore het over had.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Terechtplus1 het volgende:
Verder hadden Jack en de rest helemaal niet terug hoeven komen naar het eiland, omdat de anderen geen gevaar meer liepen.
Dat is inderdaad zo. Een erg dood moment wat dat betreft, de personen met doel houden 'm geheim (Ben, Richard, et cetera). Een minder sterk punt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Terechtplus1 het volgende:
Er zit geen echt doel meer in de serie (zoals eerst van het eiland afkomen).
Leeft Penny nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Young_David het volgende:
Het tempo eruit? Het tempo zit nu op dat van seizoen 1-3 ongeveer. Het tempo van begin dit seizoen was enorm hoog en dat is nu weer wat afgeremd. Dat moet ook wel want anders is weer te weinig ruimte voor de karakters, waar de serie toch zwaar op leunt.
Maar er moet dit seizoen nog wel zooooveel verteld worden.
Wat was Hurley's reden om mee te gaan
Waarom was Ben in elkaar geslagen
Waar is Aaron
Waar zijn Rose en Bernhard
Wat is er met Claire gebeurd
Waar is Faraday
Ik geef ze de tijd, maar ik ben wel ongeduldig :p
Was er niet iets mbt als er iemand doodgaat, dat je het eindgeluid niet hoort..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lost heeft altijd hetzelfde afsluitgeluidje, nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dead on the inside, I've got nothing to proof
Keep me alive, and give me something to lose![]()
Oei oei spannende shitz. Sayid ftw.
Lost
Om overigens in te haken op de bewering dat het minder spannend is.. ben ik het ten dele mee eens. Ik vind het buiten dat om gewoon zo belachelijk boeiend en interessant wat de schrijvers allemaal uit de hoge hoed gaan toveren dat ik blijf kijken tot het bittere bittere eind
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Als je naar de titel van de volgende aflevering kijkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uit de podcast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige episode en geweldig seizoen tot nu toeWe are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Tempo begon goed dit seizoen maar nu is het weer gedaald. Maarja, without sacrifices no gloryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Young_David het volgende:
Het tempo eruit? Het tempo zit nu op dat van seizoen 1-3 ongeveer. Het tempo van begin dit seizoen was enorm hoog en dat is nu weer wat afgeremd. Dat moet ook wel want anders is weer te weinig ruimte voor de karakters, waar de serie toch zwaar op leunt.
Maar er moet dit seizoen nog wel zooooveel verteld worden.
Wat was Hurley's reden om mee te gaan
Waarom was Ben in elkaar geslagen
Waar is Aaron
Waar zijn Rose en Bernhard
Wat is er met Claire gebeurd
Waar is Faraday
Ik geef ze de tijd, maar ik ben wel ongeduldig :p![]()
![]()
Ben's vader had altijd een hekel aan hem omdat zijn vrouw doodging door Ben's geboorte.When all else fails, you always have delusion.![]()
Toen Ben werd gevangen in seizoen 2(?) zei hij uiteindelijk dat hij kwam voor locke, toch? En toen Michael destijds WALT!! terug wou, moest hij hurley, jack, kate, en sawyer meenemen.
Misschien omdat Ben hun al kende?Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
Toen Ben werd gevangen in seizoen 2(?) zei hij uiteindelijk dat hij kwam voor locke, toch? En toen Michael destijds WALT!! terug wou, moest hij hurley, jack, kate, en sawyer meenemen.
Misschien omdat Ben hun al kende?
Jack ook omdat ie Chirurg was natuurlijkPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
Misschien omdat Ben hun al kende?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: