Zegt de fan met een Dharma avatarquote:
quote:
Met jouw naam zou je toch moeten weten dat je niet per se dood gaat als je op het eiland word neergeschoten;)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar whatever happened happened, hoe kan Ben dan dood gaan als jongen? Of overleeft hij het?
En er is wederom het probleem dat Ben uit het heden wel heel goed verborgen heeft dat hij de Losties allemaal al kende.
Dat is waar, ik weet ook wel vrij zeker dat hij het overleeft nu ik er even over nagedacht heb. Die eerste opmerking was dan ook vooral het gevolg van mijn WTF gevoel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Jonad het volgende:
[..]
Met jouw naam zou je toch moeten weten dat je niet per se dood gaat als je op het eiland word neergeschoten;)
Ben blij voor je dat jij dat WTF-moment wel had, bij mij was er weinig sprake meer van. Je zag tijdens deze aflevering Sayid's haat tegen Ben groeien. Maar ook het besef bij Sayid dat hij een moordenaar is. Combineer deze twee, plus het feit dat hij zijn vrienden wil beschermen tegen Ben (Ben kan nu the Purge niet plegen) en ziedaar: Sayid vermoordt Ben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik weet ook wel vrij zeker dat hij het overleeft nu ik er even over nagedacht heb. Die eerste opmerking was dan ook vooral het gevolg van mijn WTF gevoel.
Ik merkte wel dat Sayid eraan dacht om jonge Ben te doden, maar ik verwachtte niet dat hij het echt zou proberen op dat moment. Ik dacht dat hij eerst met jonge Ben naar de Others zou gaan.
Aan het begin van dit seizoen duurde het ff totdat Sawyer een shirt had gevonden. Dat tepel-taboe was dus al doorbroken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:56 schreef Symer het volgende:
Niet in de laatste plaats omdat ik dacht dat executies van kinderen op netwerk-tv net zo taboe was als tepels.
Oh ja! Ik vroeg me al af waar 'gratuitous sex' op zou kunnen slaan in de leeftijdsadvisering voor Lost. Sawyers tepels natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan het begin van dit seizoen duurde het ff totdat Sawyer een shirt had gevonden. Dat tepel-taboe was dus al doorbroken.
Dat dus, helaas..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat "Ben isn't supposed to die" en dat het dan ook niet gebeurt, net zoals bij Michael gebeurde.
Ohja, de sherrif uit True Blood was hijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw, wauw. Die zag ik niet aankomen. Wat een cliffhanger. Wat een geniale serie is het toch.
![]()
![]()
William Sanderson was (zeker voor de kijkers van True Blood en Deadwood) een leuk verrassing als de psychopaat Oldham.
Dat kan goed kloppen. Ben kwam namelijk over als een behoorlijk sympathiek ventje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik denk ook dat Ben niet dood is. Dat zou een te grote paradox creeëren. Sterker nog, ik kan me voorstellen dat dit verraad van Sayid ertoe leidt dat Ben een kwaadaardige manipulerende baas wordt. Dat geeft de actie van Sayid een extra dramatische lading, in plaats van de wereld te behoeden voor Ben creeërt hij hem juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |