Keiharrrrrde muzikale Porrrrrrnoooo!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
quote:
Dan had ze maar niet zo uit moeten zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, jullie zijn wel heel erg Annemieke-fan he? Je zou bijna vergeten dat ze DJ is, en geen fotomodel.
Je hebt je al aangeboden om bij SR09 de rol van Arno de Stagair bij de headlines over te nemen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Nog wat foto's van vandaag... Ook weer met Annemieke
http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-groningen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan had ze maar niet zo uit moeten zien.
Misschien komt het wel doordat ze dj is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, jullie zijn wel heel erg Annemieke-fan he? Je zou bijna vergeten dat ze DJ is, en geen fotomodel.
Want als DJ komen constant foto's van je voorbij? Dan zal ik wel een fax gemist hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat ze dj is.
kommop zeg...45 euri bruto is niksquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En nu ben ik een lul, maar wees blij dat er 45 euro bij komt, en er niet afgaat ;-).
Ik vond het eigenlijk al wel tijd voor een nieuwe plaat (voornamelijk omdat er dan ook weer een nieuwe clip komtquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een nieuwe? Hoor hem voor het eerst
Gelukkig kan ik halverwege al uitstappen (Hilversum Noord -> Hoofddorp).quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
omrijden met de trein via Amsterdam om in Dordrecht te komen is haast niet te doen![]()
ik ben echt kapot.
Eerst mn moedertje getroost die dr vakantie moest annuleren door die KUT-hernia, eten gemaakt, en daarna op de bank ploffen?
neehoor, ligt iemand op de bank te slapen die (als ie half wakker is) beweerd niet aan het slapen is![]()
Brief van mn werk opengemaakt (ik zou in een andere schaal worden ingedeeld en er flink op vooruit gaan)
wauw45 euro bruto erbij
*zucht*
ja gelukkig welquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik halverwege al uitstappen (Hilversum Noord -> Hoofddorp).
Een collega van me heeft hetzelfde probleem, die moet nu ook een stuk omreizen via Amsterdam.
Nog een weekje doorbijten als je er nog vaker naartoe moet, dan zou het weer gefixt moeten zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef alors het volgende:
Zei hij nou net Michelle, de naam van het meisje van gister dat niet met haar naam op de radio wilde?
Die hoer die met een getrouwde kerel ging die net een 2e kindje had gekregen dus.
Ik denk dat het ze daar nu net om is te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Sterretje gezocht...
Hebben ze bij BNN nou niet door hoe fout dat klinkt?
Whehequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt je al aangeboden om bij SR09 de rol van Arno de Stagair bij de headlines over te nemen?
Ze heeft overigens aangegeven ook wel in het GH te willen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat ze dj is.
Ach dit is een lulverhaal hoor... dit is echt te gek om waar te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Omg... vreemdgaan met de zus van je vriendin en een SOA oplopen
Ik dacht even dat er voetbal wasquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er voetbal was
Eens! bijzonder leuke plaat nog steedsquote:Beste plaat van de Sugababes ever... Overload
Logo is niet helemaal een bepaald lettertype (zijn aanpassingen gemaakt aan de letters, dus niet zomaar snel getypt), maar dat lettertype waar het dus mee gemaakt is, is Bokka Solid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Welk lettertype gebruikt 3FM eigenlijk in hun logo?
THanks... en schikken... dik 140 dollar voor dit lettertypetje... alternatief?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Logo is niet helemaal een bepaald lettertype (zijn aanpassingen gemaakt aan de letters, dus niet zomaar snel getypt), maar dat lettertype waar het dus mee gemaakt is, is Bokka Solid.
Sowieso is het nummer al hartstikke oud. Wat dat betreft wordt het en achterhaalde megahit straks: Milow of Racoonquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit is op zich het beste wat Racoon heeft uitgebracht sinds Happy Family maar ze hebben het voor me zo verpest met al die zeikplaten dat de liefde definitief over is geloof ik
Hier idem. Heb ze nog een paar keer gezien na Here we go stereo. Was tof. Maar daarna... verkeerde richting naar mijn smaak. Carriere technisch gezien wel goede keuze denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit is op zich het beste wat Racoon heeft uitgebracht sinds Happy Family maar ze hebben het voor me zo verpest met al die zeikplaten dat de liefde definitief over is geloof ik
Starsailor wordt gewoon Megahitquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sowieso is het nummer al hartstikke oud. Wat dat betreft wordt het en achterhaalde megahit straks: Milow of Racoon
Love you more was ook niet slecht natuurlijk, maar de keus om er vervolgens eindeloos op door te borduren met al die zemelzeiknummers is echt kut... plus dat Bart van de zanger die ook niet snapte waar het succes vandaan kwam veranderde in een zelfingenomen frontman die tijdens concerten zijn NL publiek in het Engels toespreektquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hier idem. Heb ze nog een paar keer gezien na Here we go stereo. Was tof. Maar daarna... verkeerde richting naar mijn smaak. Carriere technisch gezien wel goede keuze denk ik.
en de cabaretier uit ging hangen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Love you more was ook niet slecht natuurlijk, maar de keus om er vervolgens eindeloos op door te borduren met al die zemelzeiknummers is echt kut... plus dat Bart van de zanger die ook niet snapte waar het succes vandaan kwam veranderde in een zelfingenomen frontman die tijdens concerten zijn NL publiek in het Engels toespreekt
Die reactie had ik al verwacht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
THanks... en schikken... dik 140 dollar voor dit lettertypetje... alternatief?
zal het je uitleggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kommop zeg...45 euri bruto is niks![]()
ik zou er minimaal 500 euro bruto op vooruit moeten gaan, maar de beloofde indeling heb ik niet gehad..waarom? geen idee...moet ik weer achterheen bellen en zeuren enzo
Kijk eens in je FOK!PM.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Nouja.... ik heb iets gevonden wat wel aardig is.
Het aftellen tot SR09 is begonnen in de OP
Ej man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:12 schreef Dandelion het volgende:
aloha!![]()
Gelijk maar ff klagen over Racoon dan he...
Zíj heeft tenminste nog genoeg ruimte in die schaal om te groeien....quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal het je uitleggen
de nieuwe schaal waarin je zit kan je 500 euro groeien
dus je periodieke verhogingen en extra stapjes als je baas je leuk vind, die 500 euro geven ze nooit in 1x.
Al gevond... alleen even uitzoeken hoe ik die moet inladen met PHP aangezien het geen openFont isquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je FOK!PM.
Heb nog wat beters voor je daarnaartoe gestuurd.
heb nog genoeg loonruimte , schalen lopen langer door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zíj heeft tenminste nog genoeg ruimte in die schaal om te groeien..... Ben benieuwd waarmee ik volgende week weer wordt afgescheept.
Ben jij je nog steeds aan het oriënteren ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zíj heeft tenminste nog genoeg ruimte in die schaal om te groeien..... Ben benieuwd waarmee ik volgende week weer wordt afgescheept.
Request staat al klaarquote:
of de Beatles!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Morgen maar eens ff Stevie Wonder aanvragen.
Ben benieuwdquote:
hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een verjaardagsplaat voor Ekdom.
prima!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Morgen maar eens ff Stevie Wonder aanvragen.
die kunnen ook allemaal inderdaad, dat is wel een probleem bij Gerardquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd(ik hoop dat we het morgen horen )
The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster of Ghosts - The World Outside lijkt mij ook wel tof. Of de Pet shop boys
Toen werd hij 30 en vroeg ik PSB met Dusty aan, what have i done to deserve thisquote:
Die is trouwens ook niet verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
die kunnen ook allemaal inderdaad, dat is wel een probleem bij Gerard
Heb zelf Then Jerico - The Motive klaar staan
o ja, nu je het zegt herinner ik het mij weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen werd hij 30 en vroeg ik PSB met Dusty aan, what have i done to deserve this.
Dat was de meest toepasselijke plaat die ik kon verzinnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, nu je het zegt herinner ik het mij weer
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"quote:
En ondertussen 330 requests verderquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Wat is je weekgemiddelde? Ik schat toch wel 0,5 ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een <piep> plaat
quote:Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit.
uuhm okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.
Dat bold gaat niet lukken... daar zijn de GD functie's te beperkt voor. Denk dat ik in Magiq nog iets moet duiken. De spatie's zijn al wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bold en wat minder ruimte tussen de letters zal wel niet mogelijk zijn zeker.
Ik zit nu op ~99% in de schaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nog genoeg loonruimte , schalen lopen langer door.
gelukkig is de periodieke verhoging hier 2,6 bij goed ipv 0,5 % ieder jaar![]()
Yup. Al is het hier in het diepe zuiden helemaal ruk qua banenaanbod. Had paar maanden geleden een functie gevonden die werkelijk perfect aansloot op wat ik nu doe. Beter kon gewoon niet. Werd niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben jij je nog steeds aan het oriënteren ?
Heb ze nog nooit op bierflesjes muziek horen maken door de weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
je zelf een keer op monsterboard zetten ? of durf je dat nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu op ~99% in de schaal![]()
. En dat terwijl een andere controller (vergelijkbaar werk, halfjaar later dan ik binnengekomen) een schaal hoger zit én door leasevergoeding en hoger salaris > 1.100 euro meer verdient
. Jaar of wat geleden al es een flinke discussie over gehad, maar nee, niemand heeft me tot op heden kunnen uitleggen wat het verschil tussen onze functies is.
Vorig jaar ook prima beoordeling en dan 1,38% krijgen. Die andere collega een zeer goede beoordeling en die kreeg er daardoor 3,8% bij. Verschil wordt dus alleen maar groter. Nadeel is dat er niet veel alternatieven zijn. En ook dat 't werk en de collega's wel leuk zijn. Anders was ik allang weggeweest en dat weten ze ook.
[..]
Yup. Al is het hier in het diepe zuiden helemaal ruk qua banenaanbod. Had paar maanden geleden een functie gevonden die werkelijk perfect aansloot op wat ik nu doe. Beter kon gewoon niet. Werd niet eens uitgenodigd. Werd afgedaan met een kulreden. Alsof het aanbod van mensen zo gigantisch groot
. De functie heeft daarna nog weken online gestaan.... Zei mij al genoeg.
Dus ik houd m'n ogen open, maar heb geen zin om tig gesprekken in een week te gaan voeren...
Hier bij onze c1000 draaien ze klassiekquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Sersjee het volgende:
Net in de C1000 was tussen Lionel Richie en Mika ineens Mykonos te horen. Dat verwacht je niet.
Ow, jawel. Jaren geleden ook es gedaan. Kreeg toen veel reacties (met de bedrijfsnamen op m'n CV kan dat bijna niet anders), maar dat waren in bijna alle gevallen functies in de Randstad. Nee, die gaan 't niet wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zelf een keer op monsterboard zetten ? of durf je dat niet
Mogen ze hier ook doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier bij onze c1000 draaien ze klassiek
Wordt business controller bij wijnimportquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een flesje Elegant Frog Cabernet Sauvignon opgetrokken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een flesje Elegant Frog Cabernet Sauvignon opgetrokken.
Cyaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef borisz het volgende:
Ohja ik ga slapen, morgen tentamens daarna drie dagen helemaal NIETS doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt business controller bij wijnimport
Ze mogen van mij wel met pensioen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe van Metro Station
Vind ik ook bestquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze mogen van mij wel met pensioen....
Ik vind 'em ouderwets. En da's positief bedoeld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Deze nieuwe van Depeche Mode is wel zo ontzettend strak!!![]()
Tof!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
BLISS. Ik ga ze weer zien dit najaar
. 6de keer,.
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?quote:
Topquotequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
Oeh, waar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
BLISS. Ik ga ze weer zien dit najaar
. 6de keer,.
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.quote:
Waar dan??quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Zal het in de gaten gaan houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Christiaan het volgende:
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.
Mits redelijk in de buurt zal ik er zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Nnbquote:
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nnb. Ik denk dat het iets van Ahoy zal zijn, maar da's puur mijn persoonlijk idee.
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optreden
Keuze is inderdaad behoorlijk beperkt. Oosterpoort / Schouwburg zijn denk ik wel te klein en Martiniplaza is groot, maar qua geluid totaal niet geschikt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?
al heel lang niet meer en ik denk dat wanneer jij terug bent morgen dit topic dicht is want ik geloof dat Bert Van Lent heel populair isquote:
Bier en tieten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over de gebruikelijk allerdaagse onzin hebben.
Gelukkigquote:
Oh my godquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Komt m`n broertje net aan: "Kom eens online op msn, moet je een bestandje versturen" wat stuurt ie me? de mp3 van die Katy Perry polka![]()
![]()
![]()
![]()
* Dandelion kruipt ook weer eens onder zijn steen uit...quote:
Muse, me too!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mits redelijk in de buurt zal ik er zijn.
We zijn het weer een keer eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Ze heeft zo'n rare kop als ze lacht![]()
We zijn het eens over dat tweedequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Ze heeft zo'n rare kop als ze lacht![]()
Laatst geloof ik bij Timur gehoord. Te fout!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion kruipt ook weer eens onder zijn steen uit...
Kate Perry Polka?
[..]
Muse, me too!
Het wordt nog wel eens wat tussen ons 2quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zijn het weer een keer eens![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat tussen ons 2
daar noem je ook paar schoonheidsidealenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker vergeleken metClaudia de Breij
of Miranda Holland
.
Daaromquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar noem je ook paar schoonheidsidealen
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaarquote:
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.
Bovenste plank.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij afgelopen 6 uur gelegen
topnummer!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestortquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Dat is balenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaar
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestort
Geloof dat Tamara er toen ook al was. Naja, maakt ook niet uit. Topplaat is het sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ik
ah joh, is goed tegen de crisisquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Gefeliciteerd Hansquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja ! is ook pas een paar minuten geleden bekend gemaakt
Ging jij een uur geleden niet nog 1 wijntje drinken en slapen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.
Alleen wou ik dat ik een wat fucking zuingere auto had en wat minder vaak moest tanken.
Het is dat ik nu stage loop en geen tijd heb om te werken daarnaastquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Tnx! en jazeker! Mooie afsluiter van nu al een topjaar. Heb er dan ook een biertje op gedronkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HansZal je wel vrolijk van zijn geworden, nietwaar
![]()
Ja, maar ik heb een enorm groot glas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ging jij een uur geleden niet nog 1 wijntje drinken en slapen?
mijn bij klusacties kan ik straks rechtstreeks storten in de zonweringbusiness , 1700 gaat er het putje in ,quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.
Alleen wou ik dat ik een wat fucking zuingere auto had en wat minder vaak moest tanken.
Een student met geldquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is dat ik nu stage loop en geen tijd heb om te werken daarnaastBen al tijden niet meer in de stad geweest.. Dus over 2 weken
Vooruit danquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een enorm groot glas.
En ik besloot nog even wat mp3'tjes te luisteren.
Nou, vanaf half negen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vooruit danMorgen ook weer om 8u hier present?
* Againzender heeft Johan op staanquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het zij je gegundquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx! en jazeker! Mooie afsluiter van nu al een topjaar. Heb er dan ook een biertje op gedronken.
Grote glazen zijn okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal vast een mailtje sturen naar 3FMquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgend jaar Eindhoven heMisschien alvast maar eens brainstormen
Yeah !!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Sjimmie het volgende:
Wat een topdag!
Glazen Huis naar Groningen, nog even een![]()
![]()
![]()
Blij
Jij bent te snelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zal vast een mailtje sturen naar 3FM
Ja, ergens dit jaar toch? Vast en zekerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wanneer was jij in de buurt om es met een glas te proosten
Goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ergens dit jaar toch? Vast en zeker.
Heb je ze in het theater gezien? Goehoed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender heeft Johan op staan
Ja man, lijkt me tof! Van het zomer?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed plan.
Of ik plan weer es een audit ergens in het midden van het land in ofzo. Heel flexibele planning..
Trustenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben er vantussen! Morgen gaat om 7u weer de wekker
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja man, lijkt me tof! Van het zomer?!
Dooooeg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ben er vantussen! Morgen gaat om 7u weer de wekker
Ja, of morgen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of einde voorjaar
.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, of morgen!.
Damn wat ben ik toe aan vakantie. Ik lijk wel een robot.
Toch nog. Gelukkig dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 1 dagje en wat uurjes en het ekstraweekend tijd
en moveyourass gaat gered worden
Het Glazen Huis naar Groningen? Hè fuckquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Een beetje positiever graag.
Je woont trouwens dichter bij Groningen dan ik.
Alleen mag hij minder lullen, dan is Bert een goede DJ.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:07 schreef broer het volgende:
Turbulent begint met Peach. Heel goed, heel goed.
Maar niet door de platen heen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:12 schreef TheZapster het volgende:
Bert moet juist lekker ouwehoeren, dan is hij op zijn best
Ja, en hoequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:03 schreef TIM-846 het volgende:
Hehe.. Ben je in ieder geval wel wakker als je kuitkramp hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |