Dat was de meest toepasselijke plaat die ik kon verzinnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, nu je het zegt herinner ik het mij weer
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"quote:
En ondertussen 330 requests verderquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Wat is je weekgemiddelde? Ik schat toch wel 0,5 ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een <piep> plaat
quote:Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit.
uuhm okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.
Dat bold gaat niet lukken... daar zijn de GD functie's te beperkt voor. Denk dat ik in Magiq nog iets moet duiken. De spatie's zijn al wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bold en wat minder ruimte tussen de letters zal wel niet mogelijk zijn zeker.
Ik zit nu op ~99% in de schaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nog genoeg loonruimte , schalen lopen langer door.
gelukkig is de periodieke verhoging hier 2,6 bij goed ipv 0,5 % ieder jaar![]()
Yup. Al is het hier in het diepe zuiden helemaal ruk qua banenaanbod. Had paar maanden geleden een functie gevonden die werkelijk perfect aansloot op wat ik nu doe. Beter kon gewoon niet. Werd niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben jij je nog steeds aan het oriënteren ?
Heb ze nog nooit op bierflesjes muziek horen maken door de weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |