Al gevond... alleen even uitzoeken hoe ik die moet inladen met PHP aangezien het geen openFont isquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je FOK!PM.
Heb nog wat beters voor je daarnaartoe gestuurd.
heb nog genoeg loonruimte , schalen lopen langer door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zíj heeft tenminste nog genoeg ruimte in die schaal om te groeien..... Ben benieuwd waarmee ik volgende week weer wordt afgescheept.
Ben jij je nog steeds aan het oriënteren ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zíj heeft tenminste nog genoeg ruimte in die schaal om te groeien..... Ben benieuwd waarmee ik volgende week weer wordt afgescheept.
Request staat al klaarquote:
of de Beatles!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Morgen maar eens ff Stevie Wonder aanvragen.
Ben benieuwdquote:
hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een verjaardagsplaat voor Ekdom.
prima!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Morgen maar eens ff Stevie Wonder aanvragen.
die kunnen ook allemaal inderdaad, dat is wel een probleem bij Gerardquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd(ik hoop dat we het morgen horen )
The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster of Ghosts - The World Outside lijkt mij ook wel tof. Of de Pet shop boys
Toen werd hij 30 en vroeg ik PSB met Dusty aan, what have i done to deserve thisquote:
Die is trouwens ook niet verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
die kunnen ook allemaal inderdaad, dat is wel een probleem bij Gerard
Heb zelf Then Jerico - The Motive klaar staan
o ja, nu je het zegt herinner ik het mij weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen werd hij 30 en vroeg ik PSB met Dusty aan, what have i done to deserve this.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |