Dat was de meest toepasselijke plaat die ik kon verzinnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, nu je het zegt herinner ik het mij weer
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"quote:
En ondertussen 330 requests verderquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Wat is je weekgemiddelde? Ik schat toch wel 0,5 ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was ook mijn allereerste request naar 3FM: 5 minuten later hing Gerards producer aan de telefoon: "Hallo, je hebt een nummer aangevraagd dat ik helemaal niet ken, maar Gerard is helemaal enthousiast, dus hij gaat hem zo voor je draaien!"
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit nou weer voor een <piep> plaat
quote:Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit.
uuhm okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Mongrel. Met Reverend en volgens mij ook nog één van zn Makers.
Dat bold gaat niet lukken... daar zijn de GD functie's te beperkt voor. Denk dat ik in Magiq nog iets moet duiken. De spatie's zijn al wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor.
Bold en wat minder ruimte tussen de letters zal wel niet mogelijk zijn zeker.
Ik zit nu op ~99% in de schaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nog genoeg loonruimte , schalen lopen langer door.
gelukkig is de periodieke verhoging hier 2,6 bij goed ipv 0,5 % ieder jaar![]()
Yup. Al is het hier in het diepe zuiden helemaal ruk qua banenaanbod. Had paar maanden geleden een functie gevonden die werkelijk perfect aansloot op wat ik nu doe. Beter kon gewoon niet. Werd niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben jij je nog steeds aan het oriënteren ?
Heb ze nog nooit op bierflesjes muziek horen maken door de weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
je zelf een keer op monsterboard zetten ? of durf je dat nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu op ~99% in de schaal![]()
. En dat terwijl een andere controller (vergelijkbaar werk, halfjaar later dan ik binnengekomen) een schaal hoger zit én door leasevergoeding en hoger salaris > 1.100 euro meer verdient
. Jaar of wat geleden al es een flinke discussie over gehad, maar nee, niemand heeft me tot op heden kunnen uitleggen wat het verschil tussen onze functies is.
Vorig jaar ook prima beoordeling en dan 1,38% krijgen. Die andere collega een zeer goede beoordeling en die kreeg er daardoor 3,8% bij. Verschil wordt dus alleen maar groter. Nadeel is dat er niet veel alternatieven zijn. En ook dat 't werk en de collega's wel leuk zijn. Anders was ik allang weggeweest en dat weten ze ook.
[..]
Yup. Al is het hier in het diepe zuiden helemaal ruk qua banenaanbod. Had paar maanden geleden een functie gevonden die werkelijk perfect aansloot op wat ik nu doe. Beter kon gewoon niet. Werd niet eens uitgenodigd. Werd afgedaan met een kulreden. Alsof het aanbod van mensen zo gigantisch groot
. De functie heeft daarna nog weken online gestaan.... Zei mij al genoeg.
Dus ik houd m'n ogen open, maar heb geen zin om tig gesprekken in een week te gaan voeren...
Hier bij onze c1000 draaien ze klassiekquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Sersjee het volgende:
Net in de C1000 was tussen Lionel Richie en Mika ineens Mykonos te horen. Dat verwacht je niet.
Ow, jawel. Jaren geleden ook es gedaan. Kreeg toen veel reacties (met de bedrijfsnamen op m'n CV kan dat bijna niet anders), maar dat waren in bijna alle gevallen functies in de Randstad. Nee, die gaan 't niet wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zelf een keer op monsterboard zetten ? of durf je dat niet
Mogen ze hier ook doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier bij onze c1000 draaien ze klassiek
Wordt business controller bij wijnimportquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een flesje Elegant Frog Cabernet Sauvignon opgetrokken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een flesje Elegant Frog Cabernet Sauvignon opgetrokken.
Cyaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef borisz het volgende:
Ohja ik ga slapen, morgen tentamens daarna drie dagen helemaal NIETS doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt business controller bij wijnimport
Ze mogen van mij wel met pensioen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe van Metro Station
Vind ik ook bestquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze mogen van mij wel met pensioen....
Ik vind 'em ouderwets. En da's positief bedoeld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Deze nieuwe van Depeche Mode is wel zo ontzettend strak!!![]()
Tof!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
BLISS. Ik ga ze weer zien dit najaar
. 6de keer,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |