Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?quote:
Topquotequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
Oeh, waar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
BLISS. Ik ga ze weer zien dit najaar
. 6de keer,.
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.quote:
Waar dan??quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Zal het in de gaten gaan houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Christiaan het volgende:
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.
Mits redelijk in de buurt zal ik er zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Nnbquote:
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nnb. Ik denk dat het iets van Ahoy zal zijn, maar da's puur mijn persoonlijk idee.
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optreden
Keuze is inderdaad behoorlijk beperkt. Oosterpoort / Schouwburg zijn denk ik wel te klein en Martiniplaza is groot, maar qua geluid totaal niet geschikt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?
al heel lang niet meer en ik denk dat wanneer jij terug bent morgen dit topic dicht is want ik geloof dat Bert Van Lent heel populair isquote:
Bier en tieten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over de gebruikelijk allerdaagse onzin hebben.
Gelukkigquote:
Oh my godquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Komt m`n broertje net aan: "Kom eens online op msn, moet je een bestandje versturen" wat stuurt ie me? de mp3 van die Katy Perry polka![]()
![]()
![]()
![]()
* Dandelion kruipt ook weer eens onder zijn steen uit...quote:
Muse, me too!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mits redelijk in de buurt zal ik er zijn.
We zijn het weer een keer eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Ze heeft zo'n rare kop als ze lacht![]()
We zijn het eens over dat tweedequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Ze heeft zo'n rare kop als ze lacht![]()
Laatst geloof ik bij Timur gehoord. Te fout!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
* Dandelion kruipt ook weer eens onder zijn steen uit...
Kate Perry Polka?
[..]
Muse, me too!
Het wordt nog wel eens wat tussen ons 2quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zijn het weer een keer eens![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het wordt nog wel eens wat tussen ons 2
daar noem je ook paar schoonheidsidealenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker vergeleken metClaudia de Breij
of Miranda Holland
.
Daaromquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar noem je ook paar schoonheidsidealen
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaarquote:
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.
Bovenste plank.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij afgelopen 6 uur gelegen
topnummer!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestortquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Dat is balenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaar
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestort
Geloof dat Tamara er toen ook al was. Naja, maakt ook niet uit. Topplaat is het sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ik
ah joh, is goed tegen de crisisquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Gefeliciteerd Hansquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja ! is ook pas een paar minuten geleden bekend gemaakt
Ging jij een uur geleden niet nog 1 wijntje drinken en slapen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.
Alleen wou ik dat ik een wat fucking zuingere auto had en wat minder vaak moest tanken.
Het is dat ik nu stage loop en geen tijd heb om te werken daarnaastquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Tnx! en jazeker! Mooie afsluiter van nu al een topjaar. Heb er dan ook een biertje op gedronkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HansZal je wel vrolijk van zijn geworden, nietwaar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |