Keiharrrrrde muzikale Porrrrrrnoooo!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)
quote:
Dan had ze maar niet zo uit moeten zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, jullie zijn wel heel erg Annemieke-fan he? Je zou bijna vergeten dat ze DJ is, en geen fotomodel.
Je hebt je al aangeboden om bij SR09 de rol van Arno de Stagair bij de headlines over te nemen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Nog wat foto's van vandaag... Ook weer met Annemieke
http://radioactive.blog.n(...)-huis-2009-groningen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan had ze maar niet zo uit moeten zien.
Misschien komt het wel doordat ze dj is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Goh, jullie zijn wel heel erg Annemieke-fan he? Je zou bijna vergeten dat ze DJ is, en geen fotomodel.
Want als DJ komen constant foto's van je voorbij? Dan zal ik wel een fax gemist hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat ze dj is.
kommop zeg...45 euri bruto is niksquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En nu ben ik een lul, maar wees blij dat er 45 euro bij komt, en er niet afgaat ;-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |