Ik vond het eigenlijk al wel tijd voor een nieuwe plaat (voornamelijk omdat er dan ook weer een nieuwe clip komtquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een nieuwe? Hoor hem voor het eerst
Gelukkig kan ik halverwege al uitstappen (Hilversum Noord -> Hoofddorp).quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
omrijden met de trein via Amsterdam om in Dordrecht te komen is haast niet te doen![]()
ik ben echt kapot.
Eerst mn moedertje getroost die dr vakantie moest annuleren door die KUT-hernia, eten gemaakt, en daarna op de bank ploffen?
neehoor, ligt iemand op de bank te slapen die (als ie half wakker is) beweerd niet aan het slapen is![]()
Brief van mn werk opengemaakt (ik zou in een andere schaal worden ingedeeld en er flink op vooruit gaan)
wauw45 euro bruto erbij
*zucht*
ja gelukkig welquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik halverwege al uitstappen (Hilversum Noord -> Hoofddorp).
Een collega van me heeft hetzelfde probleem, die moet nu ook een stuk omreizen via Amsterdam.
Nog een weekje doorbijten als je er nog vaker naartoe moet, dan zou het weer gefixt moeten zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef alors het volgende:
Zei hij nou net Michelle, de naam van het meisje van gister dat niet met haar naam op de radio wilde?
Die hoer die met een getrouwde kerel ging die net een 2e kindje had gekregen dus.
Ik denk dat het ze daar nu net om is te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Sterretje gezocht...
Hebben ze bij BNN nou niet door hoe fout dat klinkt?
Whehequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt je al aangeboden om bij SR09 de rol van Arno de Stagair bij de headlines over te nemen?
Ze heeft overigens aangegeven ook wel in het GH te willen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien komt het wel doordat ze dj is.
Ach dit is een lulverhaal hoor... dit is echt te gek om waar te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Omg... vreemdgaan met de zus van je vriendin en een SOA oplopen
Ik dacht even dat er voetbal wasquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er voetbal was
Eens! bijzonder leuke plaat nog steedsquote:Beste plaat van de Sugababes ever... Overload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |