Daaromquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar noem je ook paar schoonheidsidealen
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaarquote:
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Tamara zeker? Die is ook nog vrij jong, volgens mij.
Bovenste plank.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij afgelopen 6 uur gelegen
topnummer!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ineens komt hier op MP3FM Silent Lucidity van Queensryche voorbij.... Dat kan Corton ook wel weer es de ether inslingeren.
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestortquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Dat is balenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weer een van de redenen dat ik baal dat ik niet naar Werchter kan dit jaar
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo vaak op mijn bankrekening te kijken. Vandaag wel aangezien gisteren de stufi is gestort
Geloof dat Tamara er toen ook al was. Naja, maakt ook niet uit. Topplaat is het sowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet meer.... is al een jaar of drie geleden denk ik
ah joh, is goed tegen de crisisquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering zie net aan mijn bankrekening dat ik weer te veel aan kleding heb uitgegeven
Gefeliciteerd Hansquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja ! is ook pas een paar minuten geleden bekend gemaakt
Ging jij een uur geleden niet nog 1 wijntje drinken en slapen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.
Alleen wou ik dat ik een wat fucking zuingere auto had en wat minder vaak moest tanken.
Het is dat ik nu stage loop en geen tijd heb om te werken daarnaastquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden hier extra koop avond, het was zo rustig , dat ze mij ingepalmpt hebben met stunt aanbiedingen en extra kortingen
25% bij de rode winkel
3 voor zoveel bij tom broekman
15% bij nick en son
Tnx! en jazeker! Mooie afsluiter van nu al een topjaar. Heb er dan ook een biertje op gedronkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HansZal je wel vrolijk van zijn geworden, nietwaar
![]()
Ja, maar ik heb een enorm groot glas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ging jij een uur geleden niet nog 1 wijntje drinken en slapen?
mijn bij klusacties kan ik straks rechtstreeks storten in de zonweringbusiness , 1700 gaat er het putje in ,quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel aardig bijgeklust de afgelopen maanden dus dat zit wel snor.
Alleen wou ik dat ik een wat fucking zuingere auto had en wat minder vaak moest tanken.
Een student met geldquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is dat ik nu stage loop en geen tijd heb om te werken daarnaastBen al tijden niet meer in de stad geweest.. Dus over 2 weken
Vooruit danquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een enorm groot glas.
En ik besloot nog even wat mp3'tjes te luisteren.
Nou, vanaf half negen denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vooruit danMorgen ook weer om 8u hier present?
* Againzender heeft Johan op staanquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het zij je gegundquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx! en jazeker! Mooie afsluiter van nu al een topjaar. Heb er dan ook een biertje op gedronken.
Grote glazen zijn okayquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal vast een mailtje sturen naar 3FMquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgend jaar Eindhoven heMisschien alvast maar eens brainstormen
Yeah !!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Sjimmie het volgende:
Wat een topdag!
Glazen Huis naar Groningen, nog even een![]()
![]()
![]()
Blij
Jij bent te snelquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zal vast een mailtje sturen naar 3FM
Ja, ergens dit jaar toch? Vast en zekerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wanneer was jij in de buurt om es met een glas te proosten
Goed planquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ergens dit jaar toch? Vast en zeker.
Heb je ze in het theater gezien? Goehoed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender heeft Johan op staan
Ja man, lijkt me tof! Van het zomer?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed plan.
Of ik plan weer es een audit ergens in het midden van het land in ofzo. Heel flexibele planning..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |