Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?quote:
Topquotequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het een normaal maandag-tot-en-met-woensdag-even-voor-tien-niveau.
Oeh, waar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef Christiaan het volgende:
BLISS. Ik ga ze weer zien dit najaar
. 6de keer,.
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.quote:
Waar dan??quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Zal het in de gaten gaan houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Christiaan het volgende:
Waarschijnlijk gewoon in Nederland, enkel Toulouse is tot nu toe nog bekend. Mocht er heel onlogisch toch geen NL-concert komen, dan neem ik gewoon de TGV naar Toulouse.
Mits redelijk in de buurt zal ik er zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze ook naar Nederland, dus wat let je?
Nnbquote:
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optredenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nnb. Ik denk dat het iets van Ahoy zal zijn, maar da's puur mijn persoonlijk idee.
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen verkeerde locatie, maar uiteraard hoop ik dat ze wat dichter in de buurt gaan optreden
Keuze is inderdaad behoorlijk beperkt. Oosterpoort / Schouwburg zijn denk ik wel te klein en Martiniplaza is groot, maar qua geluid totaal niet geschikt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Voor mij is het niet heel erg ver. Maargoed, wat dat betreft zit je in Groningen niet heel goed. Welke grote zalen zijn er boven A'dam?
al heel lang niet meer en ik denk dat wanneer jij terug bent morgen dit topic dicht is want ik geloof dat Bert Van Lent heel populair isquote:
Bier en tieten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laten we het gewoon weer over de gebruikelijk allerdaagse onzin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |