FOK!kers in Rotterdamquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dus nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat....
Serieus?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik geloof ergens dat dat maar goed is ook![]()
Sorry, moet ik kleren aandoen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zie ik daar westmeisje naakt rondlopen?
moeten we nu allemaal "waar, WAAR??" roepenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zie ik daar westmeisje naakt rondlopen?
Ik heb al gezocht, me gerealiseerd dat het een grapje was en me daarna dom gevoeldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moeten we nu allemaal "waar, WAAR??" ROEPEN?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht, me gerealiseerd dat het een grapje was en me daarna dom gevoeld
Maar we zijn wel ongemerkt van onderwerp veranderdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb al gezocht, me gerealiseerd dat het een grapje was en me daarna dom gevoeld
Afleidingsmanoeuvres FTW.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:zie ik daar westmeisje naakt rondlopen?
Tja liep er per ongeluk tegen aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat dacht ik ook meteen, maar ik dacht: "Iemand anders kopt 'm wel in".
Ja, ik voelde een bijna onbedwingbare neiging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geef maar toe. Je wil het wel zeggen! Je wilt het verbeteren! Whehe
Daar hebben wel hebben wel meer vrouwen last van als ze met mij praten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik voelde een bijna onbedwingbare neiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daar hebben wel hebben wel meer vrouwen last van als ze met mij praten.Te veel zelfvertrouwen is niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien zouden mijn ouders het nooit goedvinden als ik met een Turk thuiskwam.
![]()
De grootste opscheppers zijn het meest onzeker he. And who said anything about doing things at home?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Te veel zelfvertrouwen is niet goed.Bovendien zouden mijn ouders het nooit goedvinden als ik met een Turk thuiskwam.
Lekker aso om andere mensen daarmee op te schepen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik kom liever op andere plekken. Hoef ik me geen zorgen te maken over de schoonmaak
Met de trein bedoel je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een teringhel om in Utrecht te komen
Zo ben ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker aso om andere mensen daarmee op te schepen.
Nee auto, overal file in hier in Utrecht dachten ze volgens mij dat t leuk zou zijn alle wegwerkzaamheden in één keer in te plannen zoquote:
Dan is het iig goed gelukt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik dacht dat dat moest, voor de foto, stom lachen? Ik heb iig wel mijn best gedaan...
ze hebben er mega-lange wachttijdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Heeft één (of meerdere) van mijn Rotterdamse mede-FOKkers ervaring met het huren bij Vesteda? Voorzover ik kan zien zijn zij niet aangesloten bij Woningnet (=minder lange wachttijden). De appartementen die ze aanbieden zien er ook aantrekkelijk uit (o.a. die 3 witte torens aan de Boompjes).
Die witte torens zijn niet zo ruim van binnen heb ik me laten vertellen door kennis die er woontquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Heeft één (of meerdere) van mijn Rotterdamse mede-FOKkers ervaring met het huren bij Vesteda? Voorzover ik kan zien zijn zij niet aangesloten bij Woningnet (=minder lange wachttijden). De appartementen die ze aanbieden zien er ook aantrekkelijk uit (o.a. die 3 witte torens aan de Boompjes).
ik ben voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gaan we vrijdag voor de borrel eens goed turks eten?
LHO en jij komen toch, LDG? Ja toch?
Ik moet werken tot 21.00 en daarna ga ik naar bed morgen weer vroeg werken. Maar volgende keer hou ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
wij gaan vanavond even een hapje eten bij o sheaswe hebben behoefte aan klef kroegvoer. Als iemand zin heeft om ons te vergezellen is hij/zij van harte welkom uiteraard
ze hebben een paar types idd, plattegronden staan op de vesteda-site. Tis maar net hoeveel ruimte je nodig hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die witte torens zijn niet zo ruim van binnen heb ik me laten vertellen door kennis die er woont
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben er mega-lange wachttijdener staan altijd wel appartementen op de site als "beschikbaar" maar als je daarvoor contact met ze opneemt zeggen ze dat die al weg zijn. ze hebben flinke wachtlijsten en tijden
maar de appartementen zijn super idd, boompjes
Alleen type C lijkt me inderdaad geschikt voor 2 personen, maar die zal ook wel ruimschoots het duurste zijn (extra kamer, uitzicht op de rivier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die witte torens zijn niet zo ruim van binnen heb ik me laten vertellen door kennis die er woont
als je ze belt zeggen ze dat je iets hoort binnen 3 maandenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaar) is wel erg treurig.
[..]
Ach soquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ze belt zeggen ze dat je iets hoort binnen 3 maandenwij wachten al bijna een jaar.
eehm de boompjes, groenendael (?) en nog eentje.. weet het niet eens meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ach so. Op welke projecten hebben jullie je ingeschreven, als ik vragen mag?
66 m2 en de plattegronden staan gewoon op de site.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vesteda is particulier, als je ze belt komen ze met een indicatie. Voor boompjes 9 maanden tot een jaar dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Harmen1984 het volgende:
gezelligquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nope, maar misschien heb ik wel interesse om vrijdag Turks te gaan eten.
Kunnen we bij de Turk altijd nog die quiz met Joost Prinsen spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag Turks ben ik voor maar ik ga vrijdagavond wel winkelen.Ik heb geld en ik ga kleren kopen.
dunno, weet onze tt ( topicturk) een goede plek? Ik ken alleen nazarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waar eten jullie Turks trouwens? Misschien wel handig om te weten of ze ook iets zonder vlees hebben
Vaak heb je mezes, "turkse tapas". Die zijn veelal zonder vlees. Turkije is vega-walhalla denk ik, qua etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waar eten jullie Turks trouwens? Misschien wel handig om te weten of ze ook iets zonder vlees hebben
Ik herinner me vaag iets. Het was in elk geval geen mes dat op tafel moest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kunnen we bij de Turk altijd nog die quiz met Joost Prinsen spelen![]()
of sliep jij toen al?
Sultan heeft in ieder geval ook vegetarische dingetjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je het beste denk ik iets eten voor je thuis bent..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb honggggggggger maar ben pas om 22.00 met beetje geluk thuis!
Ik shop vooral efficiënt, want het is niet mijn hobby.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef SingleCoil het volgende:
waarom wil je er voor de rest van de lente mee klaar zijn? Kun je wel goed shoppen eigenlijk?
hier op werk is niks meer te verkrijgen. Zit al aan het laatste zakje chips dat er in de kantine was.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je het beste denk ik iets eten voor je thuis bent..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef BabySis het volgende:
Nou ja, onze plaatselijke biljartvereniging heeft vrijdag een feestje. Prijsbiljarten, kan je een kilo vlees winnen. Dus ik had toch al iets te doen.
Van Woonnet kreeg ik juist veel sneller een woning aangeboden dan van Vesteda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaar) is wel erg treurig.
Het lijkt wel nationale fileweek ofzo... gisteren een uur en drie kwartier van Rotterdam naar Utrecht. Vandaag bijna vier uur van Lelystad naar Rotterdam...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een teringhel om in Utrecht te komen
ik ook, kon vannacht weer eens niet slapenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik shop vooral efficiënt, want het is niet mijn hobby.Ik heb gewoon kleren nodig.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]miss billen 2009, wilt u trouwen?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
turk wij ook maar trouwen dan?
Alleen als je piemel langer is dan 15 centimeter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]miss billen 2009, wilt u trouwen?
Das toch niet zo'n prestatie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen als je piemel langer is dan 15 centimeter.
Hey, biljarten is ook best leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef BabySis het volgende:
Damn! Shoppen, met zijn allen uit eten gaan, drinken, dingen op tafel leggen die volgens mij niet bij het bestek horen...![]()
Waarom woonde ik ook alweer in Friesland?
Nou ja, onze plaatselijke biljartvereniging heeft vrijdag een feestje. Prijsbiljarten, kan je een kilo vlees winnen. Dus ik had toch al iets te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou die dan lekker insidequote:
een redelijke voorwaardequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alleen als je piemel langer is dan 15 centimeter.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, biljarten is ook best leuk.Maar natuurlijk, zeker met een groep 60-plussers die de hele avond aan de jonge zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we niet een keertje mee doen aan Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Thanks voor de info.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van Woonnet kreeg ik juist veel sneller een woning aangeboden dan van Vesteda.
Bij Vesteda was het voor de Boompjes inderdaad iets van 9 maanden wachttijd en vergeet ook niet de behoorlijke inkomenseis; je bruto inkomen moet minimaal 4,8 x de kale huur zijn. Dat doe je dus alleen maar als je tijdelijk ergens wil gaan wonen of echt (nog) niet wil kopen. Ook zijn die woningen aardig gedateerd.
Met een dergelijk salaris kom je bij Woonnet ook voor veel woningen makkelijk in aanmerking; ik kreeg toen een appartement in die bruine toren aan de Wijnhaven (achter de Boompjes) aangeboden met een huurprijs van 590 euro. Mooier, nieuwer en ruimer dan die torens aan de Boompjes.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Goed Slecht hoaxtopic: Vriend is te groot voor mij
Volgens mij kun je daar alleen aan meedoen als je ook koters hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef BabySis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zeker met een groep 60-plussers die de hele avond aan de jonge zitten![]()
Kunnen we niet een keertje mee doen aan Jouw Vrouw, Mijn Vrouw?
Jawel, de Bierstraatquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Thanks voor de info.Welke bruine toren aan de Wijnhaven bedoel je, niet deze toch?
Wow, dat is inderdaad een hele toffe locatie, enquote:
Geef het volk brood en spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ach joh. Let them have there theirfun. Ik moest wel glimlachen van het topic
Ik zal vanavond de foto's eens opzoeken ervan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Wow, dat is inderdaad een hele toffe locatie, enraampartijen van vloer tot plafond
quote:
Cool. Op http://www.woonnet-rijnmond.nl staat trouwens geen enkele woning binnen de Stadsdriehoek beschikbaar, en de overige woningen hebben een gemiddelde wachttijd van >60 maandenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zal vanavond de foto's eens opzoeken ervan.
He jammer, ik zag het wel zitten om een weekje met je man door te brengen. Wordt je huis wel een enorme puinzooi trouwens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar alleen aan meedoen als je ook koters hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef BabySis het volgende:
[..]
He jammer, ik zag het wel zitten om een weekje met je man door te brengen. Wordt je huis wel een enorme puinzooi trouwens.
Dat is het momenteel ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef BabySis het volgende:
[..]
He jammer, ik zag het wel zitten om een weekje met je man door te brengen. Wordt je huis wel een enorme puinzooi trouwens.
Fierljeppen over de Nieuwe Maasquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
illegale immigratie! Eerst komt er ééntje, dan komt haar zusje, voor je het door hebt lopen we hier allemaal te flierljeppen
Hempens is taking over Rotterdam!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
illegale immigratie! Eerst komt er ééntje, dan komt haar zusje, voor je het door hebt lopen we hier allemaal te flierljeppen
Knippen en plakken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef heiden6 het volgende:
Fierljeppen is in machtsport dy't fral yn Fryslân, mar ek in Utert en Grinslân, in soad dien wurdt. Mei in pols moat sa fier mooglik oer it wetter hinne sprongen wurde.
Nee, daar heeft hij geen tijd voor. Hij heeft een echte zaak (en zijn moeder werkt niet bij hemquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, van hier.
Zit je man al op Fok!?
Laten we in hemelsnaam rustig blijven! Nog niet alles is verloren!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal van de partij?
Dat lijkt mij wel het minste wat we kunnen doen om de opmars van verdorvenheid een halt toe te roepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Laten we in hemelsnaam rustig blijven! Nog niet alles is verloren!
Ik stel voor dat vanaf heden de friezen zich met een duidelijk merkteken tooien, zodat de gewone mensch ook weet waar hij mee te maken heeft en ze in het maatschappelijk verkeer kan ontlopen. Ik dacht zelf aan een duidelijk gekleurd symbool, een ster wellicht.
Verder zou het goed zijn als op kritische functies ook om een niet-fries verklaring gevraagd zou kunnen worden, die dan door je de gemeentelijke administratie van je geboorteplaats afgegeven zou kunnen worden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef BabySis het volgende:
Heiden, ik heb net begrepen dat als jij en Ise kinderen krijgen en wij ook dat jij en ik een week met elkaar mogen doorbrengen![]()
Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat
Wat ook opvalt is dit: turken en marrokanen stuurden eerst hun mannen. Friezen sturen eerst hun vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel het minste wat we kunnen doen om de opmars van verdorvenheid een halt toe te roepen.
Maar misschien kunnen jullie wel heel veel van ons leren? En dan bedoel ik niet door allerlei proefjes op ons uit te voerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik stel voor dat vanaf heden de friezen zich met een duidelijk merkteken tooien, zodat de gewone mensch ook weet waar hij mee te maken heeft en ze in het maatschappelijk verkeer kan ontlopen. Ik dacht zelf aan een duidelijk gekleurd symbool, een ster wellicht.
Verder zou het goed zijn als op kritische functies ook om een niet-fries verklaring gevraagd zou kunnen worden, die dan door je de gemeentelijke administratie van je geboorteplaats afgegeven zou kunnen worden.
geef eens een voorbeeld dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef BabySis het volgende:
[..]
Maar misschien kunnen jullie wel heel veel van ons leren? En dan bedoel ik niet door allerlei proefjes op ons uit te voeren
Ja. [suri-accent]Waar gaan we?[/suri-accent]quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Uhm. Ik zat zelf te denken aan Stalles ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja. [suri-accent]Waar gaan we?[/suri-accent]
We zouden verder ook kunnen zorgen dat ze niet de hele stad in gaan. Bijvoorbeeld door een Friese wijk te bouwen, met Friese winkels etc. Vervolgens kunnen we dan op de andere winkels bordjes plaatsen dat het voor Friezen verboden is enzo..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oo's uu's wat maakt het uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij jullie begint de vriijmibeau wel erg vroeg?
We kunnen ze ook gewoon in een toffe bungelow park stoppen en ze vragen hun steentje bij te dragen door overdag wat kleine werkjes te doen als het bouwen van een spoorweg en dat soort dingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden verder ook kunnen zorgen dat ze niet de hele stad in gaan. Bijvoorbeeld door een Friese wijk te bouwen, met Friese winkels etc. Vervolgens kunnen we dan op de andere winkels bordjes plaatsen dat het voor Friezen verboden is enzo..
De dag dat ik het appartement aan de Bierstraat kon bekijken, kon ik via www.okewonen.nl ook een huis in Blijdorp (Stadhoudersweg) krijgen en dat was veel groter (130m2), iets goedkoper (550 euro) en dichter bij centraal station. Inmiddels weer verhuisd en nu naar de andere kant van Blijdorp.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Waar ben je nu terecht gekomen, if I may ask?
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon in een toffe bungelow park stoppen en ze vragen hun steentje bij te dragen door overdag wat kleine werkjes te doen als het bouwen van een spoorweg en dat soort dingen
Wellicht iets: Mein Bungalow Kampfquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.
In ieder geval geeft het wel een eerste aanzet tot een eindoplossing voor het friezen-vraagstuk.
Ik zei toch misschien?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld dan?
En zegt de naam "Bonifacius" je iets?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik denk dat als dat allemaal gebeurd ik me daar tegen ga verzetten. En misschien vraag ik dan de Groningers en Limburgers wel om daar aan mee te doen. Beginnen we een clubje en misschien brengen we dan zelfs wel een krantje uit over dat verzetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.
In ieder geval geeft het wel een eerste aanzet tot een eindoplossing voor het friezen-vraagstuk.
Grote kans dat de Groningers je dan toelaten tot hun kelder en dan alsnog je verraden. Zo zijn Groningersquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat allemaal gebeurd ik me daar tegen ga verzetten. En misschien vraag ik dan de Groningers en Limburgers wel om daar aan mee te doen. Beginnen we een clubje en misschien brengen we dan zelfs wel een krantje uit over dat verzetten.
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm. Ik zat zelf te denken aan Stalles ofzo
En daarvoor gaat er gegeten worden. Iig duur mij, HLO en LDG
Ahh. Dunya lokanta is volgens mij de place of crime.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenOf ik daarna nog uitga weet ik nog niet.
jaja...en over de goede Bonifacius hebben we het verder maar weer even niet hè?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:21 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ik zei toch misschien?
Van mij valt sowieso weinig te leren, ik ben nog maar klein. Ik moet eerst nog veel leren. Maar gelukkig heb ik een proper Fries voorbeeld
volgens mij heiden en miss ise ook toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef DutchTrain het volgende:
OK
Dus voor Dunya Lokanta de volgende personen
LDG
LHO
WSS
GnoeRoe
DT
SC?
Alicey?
... ?
Zal ik reserveren voor 6 personen ? Of 8 personen
En voor hoe laat. Zeg 19.00 uur ?
en wilde niet eten voor 21.00 ivm shopverplichtingen.quote:Smsen jullie mij morgen maar in welke kroeg jullie zitten dan kom ik als ik uitgewinkeld ben.
Ja maar die komt dan ook niet dagelijks op SBS6quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jaja...en over de goede Bonifacius hebben we het verder maar weer even niet hè?
Psst, doe eens klikken: Raad de straat Rotterdam - deel 1quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenOf ik daarna nog uitga weet ik nog niet.
Lijkt me goed. Daar hoef je toch niet te reserveren denk ik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben altijd wel te spreken over nazar. Daar kan je ook vega eten, en voor pakweg 15 a 20 euro pp incl drank sta je weer buiten.
En ze hebben iskender.
Je zegt schattepetat!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Relaxed lekker in de binnenstad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen woensdagGister dus
![]()
Lokatie hofplein en westblaak. Beetje heen en weer lopen
Dat zou betekenen dat als ik hier de deur uitga (hypothetische situatie) dat er een redelijke kans is dat ik jou tegen het lijf loop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen woensdagGister dus
![]()
Lokatie hofplein en westblaak. Beetje heen en weer lopen
Als tekbir stopt met bezorgen, zou dat kunnen gebeuren jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat als ik hier de deur uitga (hypothetische situatie) dat er een redelijke kans is dat ik jou tegen het lijf loop.
De helft van de weekomzet van Tekbir van deze week komt van ons adres.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als tekbir stopt met bezorgen, zou dat kunnen gebeuren ja
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De helft van de weekomzet van Tekbir van deze week komt van ons adres.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]blijven ze broodjes ipv mergez menu's sturen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Geen idee. Ik weet van niks. Ik eet bijna nooit Tekbir.
Ik vind dat ze zo'n goeie klant wel topservice moeten bieden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ze hebben wel extreem lekkere hamburgers
![]()
Heiden zn menu kwam niet maar er kwam een broodje. Heiden had honger en begon al zowat op ons te knagen.
Ik had zoiets van "bel ze dan!" maar dat was zeikerig
Me 2. Of minstens moeten leveren waar je voor betaaldquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo'n goeie klant wel topservice moeten bieden.
Dat is natuurlijk niet het enige voordeel van Turken. En het vergeten van dingen aanslaan valt wel mee. Dat heet vrijgevigheid (check van dale)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Da's het voordeel van Turken.
Eten is er.
Waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het enige voordeel van Turken. En het vergeten van dingen aanslaan valt wel mee. Dat heet vrijgevigheid (check van dale)
Maar wss zijn daar de " voor
Waar is dat eigenlijk?quote:
Okee, 19u dus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onder de churchillplein flats, schiedamsevest, tegen westblaak aan.
Is dat een verkapte "ik kom niet"?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het bot van mijn kaak nog kan zien omdat er een kul zit waar eerst mijn verstandskies zat
hell fucking yeah dat ik kom!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "ik kom niet"?
Kun je eindelijk eens bij de Turk eten.quote:
Precies. Al die nederlandse kost kom me mijn keel uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens bij de Turk eten.
'Nederlands eten' wil doorgaans zeggen ouderwets en pauperig. Gekookte groenten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Precies. Al die nederlandse kost kom me mijn keel uit
Op Heidens' verjaardag dag 2 zijn we tot de conclusie gekomen dat het verminking is, onhandig rukt, en seks er ongetwijfeld minder lekker door wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zie je wel dat het nut heeft gehad: Besnijden helpt tegen geslachtsziekten
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We hebben het er morgen nog wel over
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LDG
LHO
WSS
GoeRoe
DT
Heiden
Isegrim? nur zaufen.
Obscurus?
Breuls "klinkt leuk dus misschien wel"
Ik vind het geen verminking. Het rukt idd minder handig en ik heb begrepen dat het uithoudingsvermogen van de man erdoor wordt vergroot. Weet niet of de seks minder lekker is maar het is nog steeds vrij lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op Heidens' verjaardag dag 2 zijn we tot de conclusie gekomen dat het verminking is, onhandig rukt, en seks er ongetwijfeld minder lekker door wordt
You winquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm, dan begin ik wel een gesprek over menstruatie tegen de eerste de beste vent die een gerecht met tomatensaus voor zich heeft.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm, dan begin ik wel een gesprek over menstruatie tegen de eerste de beste vent die een gerecht met tomatensaus voor zich heeft.
Iskender met menstuatiedrab en smegma er bovenopquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kom je ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een smeerlappen zijn jullie toch eigenlijk
Ik hoop zo erg dat ik dit morgen vergeten benquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iskender met menstuatiedrab en smegma er bovenop
Met als dessert een lekker stukje chocoladetaart?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iskender met menstuatiedrab en smegma er bovenop
2 Turks, 1 Iskenderquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met als dessert een lekker stukje chocoladetaart?
pfffffffffrt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit niveau is wel exceptioneel laag hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
zit men hier dan oit op een niveau hoger dan?
nu.nl heeft niets er over?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Razzia op Den Haag CS. Alle in- en uitgangen gesloten op eentje na.
Volgens mij gewoon kaartcontrole. Maar er was wel veel politie rondom het station.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
nu.nl heeft niets er over?
Doen ze wel vaker hoor, heb t ook een keer op Delft gezien, dacht toen ook eerst dat er minstens een paar terroristen rondliepen, veel HTM volk, politie, stadswacht, NS-lui, noem maar op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon kaartcontrole. Maar er was wel veel politie rondom het station.
waarover?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
* WSS vertoont SOG
Morgen big-ass presentatie
quote:
turks is ook wel weer overquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leo en Carla? Wie zijn dat, het klinkt niet Turks?
Ik mag morgen gaan ranten over onze Nederlandse privacywetgeving en een debat leiden.
powerpoint presentatie afblazenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
* WSS vertoont SOG
Morgen big-ass presentatie
dat is dat andere stel waar we mee kwartettenquote:
Moeten we jullie een beetje gaan delen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is dat andere stel waar we mee kwartetten
De powerpoint is al klaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
powerpoint presentatie afblazen
what's wrong met je tekst?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
De powerpoint is al klaar![]()
Alleen ik ben niet zo zeker meer over m'n tekst.
LDG: mensen uit casussen zijn kut, zeker als ze dergelijke namen hebben.
Ach, ik weet het niet. Ik zeik gewoon altijd teveel, ben een beetje perfectionistisch in m'n schoolwerk geworden sinds ik met deze opleiding bezig benquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
what's wrong met je tekst?
Nu mag ik ze helemaal niet meerquote:leo en carla zijn ook nog eens een getrouwd stel met bordeline en een kind
niks mis met een beetje perfectionismequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet. Ik zeik gewoon altijd teveel, ben een beetje perfectionistisch in m'n schoolwerk geworden sinds ik met deze opleiding bezig ben
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Mén, nog ff zo doorgaan en ze verplaatsen deze reeks naar KPD
Waar ben je geweest dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Help.![]()
Ik ben in Hilligersberg geweest vanavond.![]()
Ik ga nooit meer buiten de Ring wat eten
Dit was![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zoiets. Deed me inderdaad denken aan iets als Benidormquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Klinkt als een random restaurant op Tenerife.
Wie zingt er meeeeeeee....quote:Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
sono un italiano
Buongiorno Italia gli spaghetti al dente
e un partigiano come Presidente
con l'autoradio sempre nella mano destra
e un canarino sopra la finestra
Buongiorno Italia con i tuoi artisti
con troppa America sui manifesti
con le canzoni con amore
con il cuore
con piu' donne sempre meno suore
Buongiorno Italia
buongiorno Maria
con gli occhi pieni di malinconia
buongiorno Dio
lo sai che ci sono anch'io
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
Buongiorno Italia che non si spaventa
e con la crema da barba alla menta
con un vestito gessato sul blu
e la moviola la domenica in TV
Buongiorno Italia col caffe' ristretto
le calze nuove nel primo cassetto
con la bandiera in tintoria
e una 600 giu' di carrozzeria
Buongiorno Italia
buongiorno Maria
con gli occhi pieni di malinconia
buongiorno Dio
lo sai che ci sono anch'io
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
La la la la la la la la...
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
Ja, die is cool.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Trouwens, even nog props voor de snor van die ene gast die bij Has op de hoek van de 's Gravendijkwal-Middellandstraat werkt! Een jonge gast met zo'n fiere snor, dat zie je niet vaak.
en ook nog eens politie bij jou stukkie verder aldus collega's van me die moesten omrijden door die josti-bandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ook nog leuk is, ik moest gisteren 4 uur lang zingen op school ( doe ik nooit) en nu is mn stem dus bijna helemaal weg... straks nog 2 presentaties houden
ben benieuwd
Inderdaad rustigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zit weer eens in Almere. Was wel rustig op de snelwegen
Goede morgen
Wacht maar tot je terug gaat... Almere - Rotterdam was ruim 3 uur afgelopen woensdag met de auto..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zit weer eens in Almere. Was wel rustig op de snelwegen
Goede morgen
Ben vroeg terugquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wacht maar tot je terug gaat... Almere - Rotterdam was ruim 3 uur afgelopen woensdag met de auto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |