met een pistool gaan lopen rondzwaaienquote:
Dat dus. Niet werkende PPT is geen goed excuus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Tijn het volgende:
Als ik je leraar was en jij je PowerPoint file niet geopend kreeg, zou ik zeggen "Nou ja, je weet toch de inhoud van de sheets, dus doe het maar gewoon zonder computer".
En dan je reactie filmen en op YouTube zetten
Een heel klein beetje dan maar hoor..quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het een beetje een zielig topicje.
Ik hoop serieus dat de leraar dat doet. TS zat waarschijnlijk de hele avond in een WoWraid om onyxia te killen met 40 manquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Tijn het volgende:
Als ik je leraar was en jij je PowerPoint file niet geopend kreeg, zou ik zeggen "Nou ja, je weet toch de inhoud van de sheets, dus doe het maar gewoon zonder computer".
En dan je reactie filmen en op YouTube zetten
Hey, je bent toch geen mietje nie? Gewoon ff nachtje doorwerken!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef ozzie91 het volgende:
hoe kan ik ervoor zorgen dat me powerpoint presentatie op school het niet meer doet. Dat ie m zegmaar niet opent. Want ik heb er helemaal geen tijd voor gehad...
HULP PLS,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |