Relaxed lekker in de binnenstad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen woensdagGister dus
![]()
Lokatie hofplein en westblaak. Beetje heen en weer lopen
Dat zou betekenen dat als ik hier de deur uitga (hypothetische situatie) dat er een redelijke kans is dat ik jou tegen het lijf loop.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen woensdagGister dus
![]()
Lokatie hofplein en westblaak. Beetje heen en weer lopen
Als tekbir stopt met bezorgen, zou dat kunnen gebeuren jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat als ik hier de deur uitga (hypothetische situatie) dat er een redelijke kans is dat ik jou tegen het lijf loop.
De helft van de weekomzet van Tekbir van deze week komt van ons adres.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als tekbir stopt met bezorgen, zou dat kunnen gebeuren ja
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De helft van de weekomzet van Tekbir van deze week komt van ons adres.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]blijven ze broodjes ipv mergez menu's sturen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]Geen idee. Ik weet van niks. Ik eet bijna nooit Tekbir.
Ik vind dat ze zo'n goeie klant wel topservice moeten bieden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ze hebben wel extreem lekkere hamburgers
![]()
Heiden zn menu kwam niet maar er kwam een broodje. Heiden had honger en begon al zowat op ons te knagen.
Ik had zoiets van "bel ze dan!" maar dat was zeikerig
Me 2. Of minstens moeten leveren waar je voor betaaldquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo'n goeie klant wel topservice moeten bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |