quote:
turks is ook wel weer overquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leo en Carla? Wie zijn dat, het klinkt niet Turks?
Ik mag morgen gaan ranten over onze Nederlandse privacywetgeving en een debat leiden.
powerpoint presentatie afblazenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
* WSS vertoont SOG
Morgen big-ass presentatie
dat is dat andere stel waar we mee kwartettenquote:
Moeten we jullie een beetje gaan delen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is dat andere stel waar we mee kwartetten
De powerpoint is al klaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
powerpoint presentatie afblazen
what's wrong met je tekst?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
De powerpoint is al klaar![]()
Alleen ik ben niet zo zeker meer over m'n tekst.
LDG: mensen uit casussen zijn kut, zeker als ze dergelijke namen hebben.
Ach, ik weet het niet. Ik zeik gewoon altijd teveel, ben een beetje perfectionistisch in m'n schoolwerk geworden sinds ik met deze opleiding bezig benquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
what's wrong met je tekst?
Nu mag ik ze helemaal niet meerquote:leo en carla zijn ook nog eens een getrouwd stel met bordeline en een kind
niks mis met een beetje perfectionismequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ach, ik weet het niet. Ik zeik gewoon altijd teveel, ben een beetje perfectionistisch in m'n schoolwerk geworden sinds ik met deze opleiding bezig ben
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Mén, nog ff zo doorgaan en ze verplaatsen deze reeks naar KPD
Waar ben je geweest dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Help.![]()
Ik ben in Hilligersberg geweest vanavond.![]()
Ik ga nooit meer buiten de Ring wat eten
Dit was![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zoiets. Deed me inderdaad denken aan iets als Benidormquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Klinkt als een random restaurant op Tenerife.
Wie zingt er meeeeeeee....quote:Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
sono un italiano
Buongiorno Italia gli spaghetti al dente
e un partigiano come Presidente
con l'autoradio sempre nella mano destra
e un canarino sopra la finestra
Buongiorno Italia con i tuoi artisti
con troppa America sui manifesti
con le canzoni con amore
con il cuore
con piu' donne sempre meno suore
Buongiorno Italia
buongiorno Maria
con gli occhi pieni di malinconia
buongiorno Dio
lo sai che ci sono anch'io
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
Buongiorno Italia che non si spaventa
e con la crema da barba alla menta
con un vestito gessato sul blu
e la moviola la domenica in TV
Buongiorno Italia col caffe' ristretto
le calze nuove nel primo cassetto
con la bandiera in tintoria
e una 600 giu' di carrozzeria
Buongiorno Italia
buongiorno Maria
con gli occhi pieni di malinconia
buongiorno Dio
lo sai che ci sono anch'io
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
La la la la la la la la...
Lasciatemi cantare
con la chitarra in mano
lasciatemi cantare
una canzone piano piano
Lasciatemi cantare
perche' ne sono fiero
sono un italiano
un italiano vero
Ja, die is cool.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Trouwens, even nog props voor de snor van die ene gast die bij Has op de hoek van de 's Gravendijkwal-Middellandstraat werkt! Een jonge gast met zo'n fiere snor, dat zie je niet vaak.
en ook nog eens politie bij jou stukkie verder aldus collega's van me die moesten omrijden door die josti-bandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ook nog leuk is, ik moest gisteren 4 uur lang zingen op school ( doe ik nooit) en nu is mn stem dus bijna helemaal weg... straks nog 2 presentaties houden
ben benieuwd
Inderdaad rustigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zit weer eens in Almere. Was wel rustig op de snelwegen
Goede morgen
Wacht maar tot je terug gaat... Almere - Rotterdam was ruim 3 uur afgelopen woensdag met de auto..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zit weer eens in Almere. Was wel rustig op de snelwegen
Goede morgen
Ben vroeg terugquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wacht maar tot je terug gaat... Almere - Rotterdam was ruim 3 uur afgelopen woensdag met de auto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |