Hempens is taking over Rotterdam!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
illegale immigratie! Eerst komt er ééntje, dan komt haar zusje, voor je het door hebt lopen we hier allemaal te flierljeppen
Knippen en plakken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef heiden6 het volgende:
Fierljeppen is in machtsport dy't fral yn Fryslân, mar ek in Utert en Grinslân, in soad dien wurdt. Mei in pols moat sa fier mooglik oer it wetter hinne sprongen wurde.
Nee, daar heeft hij geen tijd voor. Hij heeft een echte zaak (en zijn moeder werkt niet bij hemquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, van hier.
Zit je man al op Fok!?
Laten we in hemelsnaam rustig blijven! Nog niet alles is verloren!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal van de partij?
Dat lijkt mij wel het minste wat we kunnen doen om de opmars van verdorvenheid een halt toe te roepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Laten we in hemelsnaam rustig blijven! Nog niet alles is verloren!
Ik stel voor dat vanaf heden de friezen zich met een duidelijk merkteken tooien, zodat de gewone mensch ook weet waar hij mee te maken heeft en ze in het maatschappelijk verkeer kan ontlopen. Ik dacht zelf aan een duidelijk gekleurd symbool, een ster wellicht.
Verder zou het goed zijn als op kritische functies ook om een niet-fries verklaring gevraagd zou kunnen worden, die dan door je de gemeentelijke administratie van je geboorteplaats afgegeven zou kunnen worden.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef BabySis het volgende:
Heiden, ik heb net begrepen dat als jij en Ise kinderen krijgen en wij ook dat jij en ik een week met elkaar mogen doorbrengen![]()
Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat
Wat ook opvalt is dit: turken en marrokanen stuurden eerst hun mannen. Friezen sturen eerst hun vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel het minste wat we kunnen doen om de opmars van verdorvenheid een halt toe te roepen.
Maar misschien kunnen jullie wel heel veel van ons leren? En dan bedoel ik niet door allerlei proefjes op ons uit te voerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik stel voor dat vanaf heden de friezen zich met een duidelijk merkteken tooien, zodat de gewone mensch ook weet waar hij mee te maken heeft en ze in het maatschappelijk verkeer kan ontlopen. Ik dacht zelf aan een duidelijk gekleurd symbool, een ster wellicht.
Verder zou het goed zijn als op kritische functies ook om een niet-fries verklaring gevraagd zou kunnen worden, die dan door je de gemeentelijke administratie van je geboorteplaats afgegeven zou kunnen worden.
geef eens een voorbeeld dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef BabySis het volgende:
[..]
Maar misschien kunnen jullie wel heel veel van ons leren? En dan bedoel ik niet door allerlei proefjes op ons uit te voeren
Ja. [suri-accent]Waar gaan we?[/suri-accent]quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal van de partij?
Uhm. Ik zat zelf te denken aan Stalles ofzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja. [suri-accent]Waar gaan we?[/suri-accent]
We zouden verder ook kunnen zorgen dat ze niet de hele stad in gaan. Bijvoorbeeld door een Friese wijk te bouwen, met Friese winkels etc. Vervolgens kunnen we dan op de andere winkels bordjes plaatsen dat het voor Friezen verboden is enzo..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oo's uu's wat maakt het uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij jullie begint de vriijmibeau wel erg vroeg?
We kunnen ze ook gewoon in een toffe bungelow park stoppen en ze vragen hun steentje bij te dragen door overdag wat kleine werkjes te doen als het bouwen van een spoorweg en dat soort dingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden verder ook kunnen zorgen dat ze niet de hele stad in gaan. Bijvoorbeeld door een Friese wijk te bouwen, met Friese winkels etc. Vervolgens kunnen we dan op de andere winkels bordjes plaatsen dat het voor Friezen verboden is enzo..
De dag dat ik het appartement aan de Bierstraat kon bekijken, kon ik via www.okewonen.nl ook een huis in Blijdorp (Stadhoudersweg) krijgen en dat was veel groter (130m2), iets goedkoper (550 euro) en dichter bij centraal station. Inmiddels weer verhuisd en nu naar de andere kant van Blijdorp.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Waar ben je nu terecht gekomen, if I may ask?
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon in een toffe bungelow park stoppen en ze vragen hun steentje bij te dragen door overdag wat kleine werkjes te doen als het bouwen van een spoorweg en dat soort dingen
Wellicht iets: Mein Bungalow Kampfquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.
In ieder geval geeft het wel een eerste aanzet tot een eindoplossing voor het friezen-vraagstuk.
Ik zei toch misschien?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld dan?
En zegt de naam "Bonifacius" je iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |