Dat is natuurlijk niet het enige voordeel van Turken. En het vergeten van dingen aanslaan valt wel mee. Dat heet vrijgevigheid (check van dale)quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Da's het voordeel van Turken.
Eten is er.
Waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het enige voordeel van Turken. En het vergeten van dingen aanslaan valt wel mee. Dat heet vrijgevigheid (check van dale)
Maar wss zijn daar de " voor
Waar is dat eigenlijk?quote:
Okee, 19u dus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onder de churchillplein flats, schiedamsevest, tegen westblaak aan.
Is dat een verkapte "ik kom niet"?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het bot van mijn kaak nog kan zien omdat er een kul zit waar eerst mijn verstandskies zat
hell fucking yeah dat ik kom!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is dat een verkapte "ik kom niet"?
Kun je eindelijk eens bij de Turk eten.quote:
Precies. Al die nederlandse kost kom me mijn keel uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je eindelijk eens bij de Turk eten.
'Nederlands eten' wil doorgaans zeggen ouderwets en pauperig. Gekookte groenten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Precies. Al die nederlandse kost kom me mijn keel uit
Op Heidens' verjaardag dag 2 zijn we tot de conclusie gekomen dat het verminking is, onhandig rukt, en seks er ongetwijfeld minder lekker door wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zie je wel dat het nut heeft gehad: Besnijden helpt tegen geslachtsziekten
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
We hebben het er morgen nog wel over
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LDG
LHO
WSS
GoeRoe
DT
Heiden
Isegrim? nur zaufen.
Obscurus?
Breuls "klinkt leuk dus misschien wel"
Ik vind het geen verminking. Het rukt idd minder handig en ik heb begrepen dat het uithoudingsvermogen van de man erdoor wordt vergroot. Weet niet of de seks minder lekker is maar het is nog steeds vrij lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op Heidens' verjaardag dag 2 zijn we tot de conclusie gekomen dat het verminking is, onhandig rukt, en seks er ongetwijfeld minder lekker door wordt
You winquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm, dan begin ik wel een gesprek over menstruatie tegen de eerste de beste vent die een gerecht met tomatensaus voor zich heeft.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm, dan begin ik wel een gesprek over menstruatie tegen de eerste de beste vent die een gerecht met tomatensaus voor zich heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |