quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie zijn er nou morgen allemaal van de partij?
Ik denk dat als dat allemaal gebeurd ik me daar tegen ga verzetten. En misschien vraag ik dan de Groningers en Limburgers wel om daar aan mee te doen. Beginnen we een clubje en misschien brengen we dan zelfs wel een krantje uit over dat verzetten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Volop goede ideeen! Ik ben er een boek over aan het schrijven, waarin ik mijn strijd tegen de verfriezing beschrijf, ik ben nog aan het denken over een goede titel.
In ieder geval geeft het wel een eerste aanzet tot een eindoplossing voor het friezen-vraagstuk.
Grote kans dat de Groningers je dan toelaten tot hun kelder en dan alsnog je verraden. Zo zijn Groningersquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat allemaal gebeurd ik me daar tegen ga verzetten. En misschien vraag ik dan de Groningers en Limburgers wel om daar aan mee te doen. Beginnen we een clubje en misschien brengen we dan zelfs wel een krantje uit over dat verzetten.
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm. Ik zat zelf te denken aan Stalles ofzo
En daarvoor gaat er gegeten worden. Iig duur mij, HLO en LDG
Ahh. Dunya lokanta is volgens mij de place of crime.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenOf ik daarna nog uitga weet ik nog niet.
jaja...en over de goede Bonifacius hebben we het verder maar weer even niet hè?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:21 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ik zei toch misschien?
Van mij valt sowieso weinig te leren, ik ben nog maar klein. Ik moet eerst nog veel leren. Maar gelukkig heb ik een proper Fries voorbeeld
volgens mij heiden en miss ise ook toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef DutchTrain het volgende:
OK
Dus voor Dunya Lokanta de volgende personen
LDG
LHO
WSS
GnoeRoe
DT
SC?
Alicey?
... ?
Zal ik reserveren voor 6 personen ? Of 8 personen
En voor hoe laat. Zeg 19.00 uur ?
en wilde niet eten voor 21.00 ivm shopverplichtingen.quote:Smsen jullie mij morgen maar in welke kroeg jullie zitten dan kom ik als ik uitgewinkeld ben.
Ja maar die komt dan ook niet dagelijks op SBS6quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
jaja...en over de goede Bonifacius hebben we het verder maar weer even niet hè?
Psst, doe eens klikken: Raad de straat Rotterdam - deel 1quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja schattepetat, ik wilde ook meegaan voor het etenOf ik daarna nog uitga weet ik nog niet.
Lijkt me goed. Daar hoef je toch niet te reserveren denk ik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben altijd wel te spreken over nazar. Daar kan je ook vega eten, en voor pakweg 15 a 20 euro pp incl drank sta je weer buiten.
En ze hebben iskender.
Je zegt schattepetat!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |