ik ben voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gaan we vrijdag voor de borrel eens goed turks eten?
LHO en jij komen toch, LDG? Ja toch?
Ik moet werken tot 21.00 en daarna ga ik naar bed morgen weer vroeg werken. Maar volgende keer hou ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
wij gaan vanavond even een hapje eten bij o sheaswe hebben behoefte aan klef kroegvoer. Als iemand zin heeft om ons te vergezellen is hij/zij van harte welkom uiteraard
ze hebben een paar types idd, plattegronden staan op de vesteda-site. Tis maar net hoeveel ruimte je nodig hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die witte torens zijn niet zo ruim van binnen heb ik me laten vertellen door kennis die er woont
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben er mega-lange wachttijdener staan altijd wel appartementen op de site als "beschikbaar" maar als je daarvoor contact met ze opneemt zeggen ze dat die al weg zijn. ze hebben flinke wachtlijsten en tijden
maar de appartementen zijn super idd, boompjes
Alleen type C lijkt me inderdaad geschikt voor 2 personen, maar die zal ook wel ruimschoots het duurste zijn (extra kamer, uitzicht op de rivier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die witte torens zijn niet zo ruim van binnen heb ik me laten vertellen door kennis die er woont
als je ze belt zeggen ze dat je iets hoort binnen 3 maandenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaar) is wel erg treurig.
[..]
Ach soquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ze belt zeggen ze dat je iets hoort binnen 3 maandenwij wachten al bijna een jaar.
eehm de boompjes, groenendael (?) en nog eentje.. weet het niet eens meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ach so. Op welke projecten hebben jullie je ingeschreven, als ik vragen mag?
66 m2 en de plattegronden staan gewoon op de site.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vesteda is particulier, als je ze belt komen ze met een indicatie. Voor boompjes 9 maanden tot een jaar dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Heeft één (of meerdere) van mijn Rotterdamse mede-FOKkers ervaring met het huren bij Vesteda? Voorzover ik kan zien zijn zij niet aangesloten bij Woningnet (=minder lange wachttijden). De appartementen die ze aanbieden zien er ook aantrekkelijk uit (o.a. die 3 witte torens aan de Boompjes).
gezelligquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nope, maar misschien heb ik wel interesse om vrijdag Turks te gaan eten.
Kunnen we bij de Turk altijd nog die quiz met Joost Prinsen spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Isegrim het volgende:
Vrijdag Turks ben ik voor maar ik ga vrijdagavond wel winkelen.Ik heb geld en ik ga kleren kopen.
dunno, weet onze tt ( topicturk) een goede plek? Ik ken alleen nazarquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waar eten jullie Turks trouwens? Misschien wel handig om te weten of ze ook iets zonder vlees hebben
Vaak heb je mezes, "turkse tapas". Die zijn veelal zonder vlees. Turkije is vega-walhalla denk ik, qua etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waar eten jullie Turks trouwens? Misschien wel handig om te weten of ze ook iets zonder vlees hebben
Ik herinner me vaag iets. Het was in elk geval geen mes dat op tafel moest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kunnen we bij de Turk altijd nog die quiz met Joost Prinsen spelen![]()
of sliep jij toen al?
Sultan heeft in ieder geval ook vegetarische dingetjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kun je het beste denk ik iets eten voor je thuis bent..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb honggggggggger maar ben pas om 22.00 met beetje geluk thuis!
Ik shop vooral efficiënt, want het is niet mijn hobby.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef SingleCoil het volgende:
waarom wil je er voor de rest van de lente mee klaar zijn? Kun je wel goed shoppen eigenlijk?
hier op werk is niks meer te verkrijgen. Zit al aan het laatste zakje chips dat er in de kantine was.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je het beste denk ik iets eten voor je thuis bent..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef BabySis het volgende:
Nou ja, onze plaatselijke biljartvereniging heeft vrijdag een feestje. Prijsbiljarten, kan je een kilo vlees winnen. Dus ik had toch al iets te doen.
Van Woonnet kreeg ik juist veel sneller een woning aangeboden dan van Vesteda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Harmen1984 het volgende:
"Mega" als in maanden, of jaren? Ik niet veel haast namelijk, maar wachttijden als bij Woonnet (> 10 jaar) is wel erg treurig.
Het lijkt wel nationale fileweek ofzo... gisteren een uur en drie kwartier van Rotterdam naar Utrecht. Vandaag bijna vier uur van Lelystad naar Rotterdam...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een teringhel om in Utrecht te komen
ik ook, kon vannacht weer eens niet slapenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik shop vooral efficiënt, want het is niet mijn hobby.Ik heb gewoon kleren nodig.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]miss billen 2009, wilt u trouwen?
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
turk wij ook maar trouwen dan?
Alleen als je piemel langer is dan 15 centimeter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]miss billen 2009, wilt u trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |