elektrisch of akoestisch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:17 schreef DakDuuf het volgende:
Eej luitjes,
Iemand in het hoge noorden *groningen* die een goede gitaar docent weet?
Wil nu toch echt beginnen met gitaar leren spelen.
Ow, en sugesties voor een gitaar?
Em die woon in Londen!quote:
Aan de slag dan !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet zaterdag optreden en we zijn niet goed voorbereid
PICS!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Daantke het volgende:
tvp
speel al de hele avond de intro van canon rock
Mijn bandleden hebben geen tijd. Morgen nog ff rommelen met de drummer en verder het beste er van hopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Aan de slag dan !
PC uit instrument om en oefenen met je bandleden![]()
De Gouden Gids is een goeie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 05:16 schreef Glesse het volgende:
Ohja, wie weet ben ik wel op zoek naar een leraar in Eindhoven... Iemand?
Ik haal ze zelf altijd bij www.lordofthestrings.nl , goede ervaringen meequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Ayca het volgende:
bij welke site kan ik het beste snaren kopen?
akoestisch:)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
elektrisch of akoestisch?
Anders maak je zelf een riedeltje op hun niveau, jij kan het beste aanvoelen wat ze aan kunnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is al aan de moeilijke kant voor ze.![]()
Kids van 10 kunnen kun vingers amper goed strekken nog.
Kan je ze niet dat deuntje van Clocks laten oefenen? kweet niet of dat te ver uit elkaar is...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is al aan de moeilijke kant voor ze. :P
Kids van 10 kunnen kun vingers amper goed strekken nog.
1 2 3 4 5 6 | |3--3--3-|1--1--1-|1--1--1-|0--0--0-| |-2--2--2|-2--2--2|-2--2--2|-0--0--0| |--4--4--|--2--2--|--2--2--|--2--2--| |--------|--------|--------|--------| |--------|--------|--------|--------| |
1 2 3 4 5 6 | |----0-----0-|--1-0-------| |--1-----1---|2-----2-0---| |2-----2-----|----------3-| |------------|------------| |------------|------------| |
Klinkt in ieder geval als een melodietje, maar ik denk van een nummer dat ik niet kenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Nou, ik zal eindelijk eens wat laten horen
Ben nu dit nummer aan het oefenen. Het is opgenomen met een prepaid telefoon van de Kruidvat van een paar jaar geleden. Misschien is de gitaar vals
Ik ben niet zo heel lang geleden begonnen met het mezelf lerenmaar het gaat langzaam steeds beter.
Degene die raad welk liedje het is krijgt een naaktfoto van een slak
Link!
Ik wou nog radenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Het was Books from Boxes, van Maxïmo Park
Foutquote:Op woensdag 1 april 2009 12:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat het Books From Boxes - Maxïmo Park was!
Happy birthday? Jingle Bells? de losse noten van een willekeurig K3 nummer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik geef sinds kort wat kinderen les, weet iemand nog een paar hele makkelijke gitaarliedjes. Waarbij je nog niet eens akkoorden hoeft te spelen?
1 2 3 4 5 6 | B|| --------------------------|-------------------------|----------------- ---- G||.--------------------------|-5-----------------------|-4--------------- D||.-5---7------7--------7----|-5--------7--------7-----|-4-------7--------7---| A|| -0---0---0-----0--0-----0-|----0--0-----0--0------0-|----0--0----0--0- --\- E|| --------------------------|-------------------------|--------------------------sl\ |
Probeer eens wat van Thin Lizzy de twin solo's zijn leuk om mee te spelenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:05 schreef Gitaarmat het volgende:
weet iemand nog wat leuke dingen voor bluesjes? begeiding en solo oefeningen?
Hoi,quote:Op woensdag 1 april 2009 23:12 schreef M4a1 het volgende:
Niemand die kan helpen bij het oefenen van een snelle rif?
Bedoel je dan eerst de noten oefenen op snelheid, of eerst rustig de goede noten aanslaan, dan een andere aanslag maken, en dán pas op snelheid gaan?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:41 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi,
Eerst goed luisteren zonder zelf mee te spelen.
Vervolgens alleen de noten oefenen (Nog niet op de aanslag letten)
Dan pas de aanslag oefenen icm de juiste noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |